Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Går den ut av produksjon??Vi kjøpte vogn når vi ble gravide sist (juli 2020) selvom det var veldig tidlig. Grunnen til at vi kjøpte var at vognen vi ønsket oss går ut av produksjon i løpet av høsten. Så vi har stående en splitter ny Stokke Trailz i Black Melange og den bare venter på å bli brukt! Forhåpentligvis sitter spiren hele veien denne gangen slik at vi kan ta i bruk vognen i midten av mai
Hæ? Går den ut av produksjon??
Oj, da må vi kjøpe kjapt da..Ja, Stokke skal satse utelukkende på Xplory var det jeg fikk beskjed om i allefall
Oj, da må vi kjøpe kjapt da..
Ja, jeg vil jo kjøpe ny også. Men samboer vil kjøpe brukt. Storebror fikk så mye nytt men brukt vogn, og da synes jeg denne ene tingen kan være nyttDa får vi bare håpe de har igjen, fingers crossed
Ja, jeg vil jo kjøpe ny også. Men samboer vil kjøpe brukt. Storebror fikk så mye nytt men brukt vogn, og da synes jeg denne ene tingen kan være nytt
Storebror fikk også det meste nytt, men noen unntak siden vi har fått låne og arvet ting som har gått i generasjoner. Men vogn blir den ene tingen jeg vil ha nytt nå, og det koster med vogn uansett merke.. 13000kr med nødvendig utstyr for Stokke så det merkes jo på når man nettopp har kjøpt en til bilDet skjønner jeg.. Siden dette er første barnet vårt og barnebarn for både mine og hans foreldre, så vil jeg tro det blir det aller meste nytt... Bortskjemt er det vel noe som heter Vogna fikk vi av mamma, og godt var det for den er jo ikke akkurat billig med det nødvendige tilbehøret heller...
Jeg har maibaby fra før og da brukte jeg bare easygrow vårpose Startet ikke med vinterpose før det ble kaldt til høsten. Man bruker vel gjerne mye dyne også i startenHvor tykk vognpose trenger egentlig en mai-baby?
Jeg brukte dundyne på sønnen min som også er født i mai. Kjøpte ikke vognpose før vinteren komHvor tykk vognpose trenger egentlig en mai-baby?
Hvor tykk vognpose trenger egentlig en mai-baby?