Vognjungelen

Vil ha emmaljunga nxt90 flat denne gangen:happy:

Har babyjogger summitx3 fra før.

Jeg er relativ grønn på barnevogner. Morsomt å lese hva andre tenker kjøpe. En av de få jeg har kjennskap til fra før er emmaljunga...

Jeg tør ikke tenke på å handle no enda, men kjekt å lese om vognene. Tror vi også kommer til å se om vi finner noe brukt. Tenker å lese om endel og heller ha åpent sinn og se hva vi kan finne.

Vi hadde babyjogger city elite til storesøster, byttet den ut med city mini gt 2 når vogn ikke ble brukt så mye lenger, tenkte bare kjøpe vognbag til den ;) liker små enkle vogner xsmile9

Vi kjøpte vogn når vi ble gravide sist (juli 2020) selvom det var veldig tidlig. Grunnen til at vi kjøpte var at vognen vi ønsket oss går ut av produksjon i løpet av høsten. Så vi har stående en splitter ny Stokke Trailz i Black Melange og den bare venter på å bli brukt! Forhåpentligvis sitter spiren hele veien denne gangen slik at vi kan ta i bruk vognen i midten av mai :D
Hæ? Går den ut av produksjon??

Da får vi bare håpe de har igjen, fingers crossed:D
Ja, jeg vil jo kjøpe ny også. Men samboer vil kjøpe brukt. Storebror fikk så mye nytt men brukt vogn, og da synes jeg denne ene tingen kan være nytt ☺️

Ja, jeg vil jo kjøpe ny også. Men samboer vil kjøpe brukt. Storebror fikk så mye nytt men brukt vogn, og da synes jeg denne ene tingen kan være nytt ☺️

Det skjønner jeg.. Siden dette er første barnet vårt og barnebarn for både mine og hans foreldre, så vil jeg tro det blir det aller meste nytt... Bortskjemt er det vel noe som heter:hilarious: Vogna fikk vi av mamma, og godt var det for den er jo ikke akkurat billig med det nødvendige tilbehøret heller... :facepalm:

Det skjønner jeg.. Siden dette er første barnet vårt og barnebarn for både mine og hans foreldre, så vil jeg tro det blir det aller meste nytt... Bortskjemt er det vel noe som heter:hilarious: Vogna fikk vi av mamma, og godt var det for den er jo ikke akkurat billig med det nødvendige tilbehøret heller... :facepalm:
Storebror fikk også det meste nytt, men noen unntak siden vi har fått låne og arvet ting som har gått i generasjoner. Men vogn blir den ene tingen jeg vil ha nytt nå, og det koster med vogn uansett merke.. 13000kr med nødvendig utstyr for Stokke så det merkes jo på når man nettopp har kjøpt en til bil :inpain:

Her blir det å bruke de vi har fra guttene. Siden de er tette, har vi bugaboo donky. Har vert kjempefornøyd med den. Tenker jeg bare kjøper nye tekstiler til den, så blir den som ny. Så har vi ei babyjogger city elite, men den har jeg solgt baggen til. Likte ikke den helt med bag siden den ble så høy og bare 3 hjul...! Men med sportsdelen er den fantastisk. Til slutt har vi ei brun Simo vogn. Denne er også kjempegod. Stødig og grei, men veldig tong og dra ut og inn i bil ol. Men har vert ei fantastisk barnehagevogn.

Jeg fikk en sønn for under ett år siden og da hadde vi kjøpt Stokke. Men den var jeg ikke fornøyd med. Kjempegod å trille, men stiv, høy og tung. Og på grunn av høyden, har den et høyt tyngdepunkt noe som gjør at jeg følte den var litt ustabil og kunne velte. Så vi solgte den og kjøpe Bugaboo Fox. Den er helt fantastisk!

Følger denne da jeg har null peiling på vogner:hilarious: Vi bor også på en plass hvor det kan komme mye snø, mange bakker og vogna kommer til å bli brukt i mye terreng. For en jungel av informasjon det er å sette seg inn i! :p

Vi har en Stokke vogn. Hva heter den? Trailz eller noe? Uansett, vi bor i nærheten av marka og trengte ei vogn for alle forhold. Veldig fornøyd med den. Lett å styre og bra med oppbevaringsplass.

Back
Topp