Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en Bugaboo Buffalo fra førstemann som vi kommer til å bruke. Kjempefornøyd! (Og så er de jo veldig fine også).Har prøvd emmaljunge, TFK, babyjobber city elite og bugaboo buffalo. Må si jeg er mest fornøyd med babyjobberen, den er utrolig lett og god å trille. Rett etter kommer bugaboo, også god å trille men noe tyngre.
Jeg har funnet ut at vi skal kjøpe brukt vogn Er SÅ mange fine lite brukte vogner på finn som selges for 1/5 av prisen!
Jeg holdt på å gå på en smell igår Nesten ny Stokke trailz pakke til 2000kr, med masse tilbehør, billig fordi framhjulene måtte smøresVi er mykje inne på samme tanken. Kjenner det er fristande og slå til på enkelte annonser på finn, der vognene verkar relativt nye, i bra stand og med litt ekstra stæsj til ein grei pris. Men får vel kanskje vente litt til
Jeg holdt på å gå på en smell igår Nesten ny Stokke trailz pakke til 2000kr, med masse tilbehør, billig fordi framhjulene måtte smøres
Nei egentlig ikke Ser den fin ut uten alt for mange skavanker så er det ok for meg Litt skummelt å be svigerfar he he hvis han ikke vet om dere kanskje?Såpass! Foreslo for sambuar at vi kunne slå til på ei vogn som er nærme der svigerfar jobbar, så kunne vi berre be han hente noke greier for oss der og ikkje fortelle kva han skulle hente. Eg vart nedstemt
Har du satt noko grense for alder på vogna, om dåke kjøper brukt?
Nei egentlig ikke Ser den fin ut uten alt for mange skavanker så er det ok for meg Litt skummelt å be svigerfar he he hvis han ikke vet om dere kanskje?
Haha ja kunne nok vært festlig detHadde likt og sett/hørt reaksjonen hans
Kjøpte Emmaljunga edge duo med outdoor understell i 2018, kommer til å bruke den
Vis vedlegget 333769