Vognjungelen

Har prøvd emmaljunga egde duo, TFK, babyjogger city elite og bugaboo buffalo. Må si jeg er mest fornøyd med babyjoggeren, den er utrolig lett og god å trille. Rett etter kommer bugaboo, også god å trille men noe tyngre.

Last edited:
Har prøvd emmaljunge, TFK, babyjobber city elite og bugaboo buffalo. Må si jeg er mest fornøyd med babyjobberen, den er utrolig lett og god å trille. Rett etter kommer bugaboo, også god å trille men noe tyngre.
Vi har en Bugaboo Buffalo fra førstemann som vi kommer til å bruke. Kjempefornøyd! (Og så er de jo veldig fine også).
Hadde stor baby, og brukte vogna mitt for lenge i fht vekt, så vi greide å knekke understellet. Fikk helt nytt understell før vi slutta å bruke den, så i utgangspunktet har vi en nesten splitter ny vogn som venter :)

Jeg har funnet ut at vi skal kjøpe brukt vogn :joyful: Er SÅ mange fine lite brukte vogner på finn som selges for 1/5 av prisen!

Jeg har funnet ut at vi skal kjøpe brukt vogn :joyful: Er SÅ mange fine lite brukte vogner på finn som selges for 1/5 av prisen!

Vi er mykje inne på samme tanken. Kjenner det er fristande og slå til på enkelte annonser på finn, der vognene verkar relativt nye, i bra stand og med litt ekstra stæsj til ein grei pris. Men får vel kanskje vente litt til :hilarious:

Vi er mykje inne på samme tanken. Kjenner det er fristande og slå til på enkelte annonser på finn, der vognene verkar relativt nye, i bra stand og med litt ekstra stæsj til ein grei pris. Men får vel kanskje vente litt til :hilarious:
Jeg holdt på å gå på en smell igår :hilarious: Nesten ny Stokke trailz pakke til 2000kr, med masse tilbehør, billig fordi framhjulene måtte smøres:bored:

Jeg holdt på å gå på en smell igår :hilarious: Nesten ny Stokke trailz pakke til 2000kr, med masse tilbehør, billig fordi framhjulene måtte smøres:bored:

Såpass! Foreslo for sambuar at vi kunne slå til på ei vogn som er nærme der svigerfar jobbar, så kunne vi berre be han hente noke greier for oss der og ikkje fortelle kva han skulle hente. Eg vart nedstemt :sorry::hilarious:

Har du satt noko grense for alder på vogna, om dåke kjøper brukt?

Såpass! Foreslo for sambuar at vi kunne slå til på ei vogn som er nærme der svigerfar jobbar, så kunne vi berre be han hente noke greier for oss der og ikkje fortelle kva han skulle hente. Eg vart nedstemt :sorry::hilarious:

Har du satt noko grense for alder på vogna, om dåke kjøper brukt?
Nei egentlig ikke :joyful: Ser den fin ut uten alt for mange skavanker så er det ok for meg :joyful: Litt skummelt å be svigerfar he he hvis han ikke vet om dere kanskje? :hilarious:

Vurderer bugaboo buffalo. Hadde Stokke trailz sist, og den ble altfor massiv og tung. Vil ha en litt lettere vogn denne gangen. Også er den lekker:rolleyes:

Har en tfk joggster twist (sportsdelen) fra før. Har vurdert å bare kjøpe en bag til den. God vogn, og den har håndbrems. Noe jeg var svært fornøyd med:happy:

Til de andre to har jeg brukt emmaljunga city cross og babyjogger city mini gt. Vært veldig fornøyd med begge.
Har også hatt babyjogger søsken vogn og bugaboo donkey

Har emmaljunga edge duo til første. Kommer til å bruke den igjen.

Vi har baby jogger city elite fra før, som vi har vært super fornøyd med! :) Kommer nok til og bestille den nye versjonen av denne. Også må vi vel kanskje vurdere og kjøpe en søskenvogn :oops:

Vi kjøpte vogn når vi ble gravide sist (juli 2020) selvom det var veldig tidlig. Grunnen til at vi kjøpte var at vognen vi ønsket oss går ut av produksjon i løpet av høsten. Så vi har stående en splitter ny Stokke Trailz i Black Melange og den bare venter på å bli brukt! Forhåpentligvis sitter spiren hele veien denne gangen slik at vi kan ta i bruk vognen i midten av mai :D

Last edited:
Syns Britax Smile3 er veldig fin, men er litt usikker på hvor godt den tåler trilling på snø/grus/gress. Hadde Emmaljunga Edge Duo sist, og den var helt super på nevnte forhold, men tung og vanskelig å manøvrere i butikker f.eks.

Back
Topp