Har du vurdert nxt med supreme-bag?Vis vedlegget 295225 Vis vedlegget 295227
Hvilken? Har lyst på den største siden det skal være plass til lammeskinn og vognpose, men syns den er så svær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du vurdert nxt med supreme-bag?Vis vedlegget 295225 Vis vedlegget 295227
Hvilken? Har lyst på den største siden det skal være plass til lammeskinn og vognpose, men syns den er så svær![]()
Uhm nopeHar du vurdert nxt med supreme-bag?![]()

Rimelig sikker på at det er plass til begge deler i nxt90 også. Jeg fikk plass til det i min Brio go, og den har ikke den største bagenVis vedlegget 295225 Vis vedlegget 295227
Vis vedlegget 295225 Vis vedlegget 295227
Har den som et svakt i minne i bakhodet, men syns baggen så liten ut. Hadde simo sist nemlig og den baggen kunne vi brukt lenge, hadde bare jenta ville ligge nedi derJeg har edge duo,da gikk det akkurat med lammeskinn og voksi City pose med stormtrekket på, hun var født i mai så ganske stor når vinteren kom. Vet ikke hvor liten den andre er i forhold?
Fordelen med vinterbaby, er at det blir mildere når baby tar større plass, så da kan man ha vårpose/dyne i stede.
Ta en titt, den føles veldig mye størreUhm nope![]()
Føler ALLE i Oslo har Bugaboo, så den egner seg nok veldig godt som byvognSniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn![]()
Haha, sant det! Verken samboer eller jeg er så veldig høye av oss og har hørt at Stokke trailz kanskje er bedre for de som er litt høy..men aner virkelig ingenting om vogner. Vet bare at jeg absolutt ikke vil ha en som er klumpete og heller ikke en med kun tre hjul og da har bugaboo og Stokke skilt seg ut som favoritter så langtFøler ALLE i Oslo har Bugaboo, så den egner seg nok veldig godt som byvogngikk tur langa Akerselva her en dag, og fikk forbi en barselgruppe på tur. De var 8 stykker med samme vogn (Bugaboo), bare forskjellig farge
Stokke trailz er jeg ikke så kjent med, men Stokke generelt er jo også veldig populært her
![]()
Da er nok Bugaboo mer i rett høyde for dereHaha, sant det! Verken samboer eller jeg er så veldig høye av oss og har hørt at Stokke trailz kanskje er bedre for de som er litt høy..men aner virkelig ingenting om vogner. Vet bare at jeg absolutt ikke vil ha en som er klumpete og heller ikke en med kun tre hjul og da har bugaboo og Stokke skilt seg ut som favoritter så langt![]()
God ide! TakkDa er nok Bugaboo mer i rett høyde for deredere får dra å trille litt på Barnas Hus eller noe, og så finner dere garantert brukt på Finn
![]()

Sniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn![]()
Okai! TakkJeg syns Stokke virket litt «raklete» i butikken, men det var i 2016 da. Har to venninner som hadde bugaboo buffalo vogna, forgjengeren til fox, de syns begge den var tungvint å slå sammen for å ta inn i bil.
Ellers er det smak og behag, jeg sverger til emmaljunga , liker ikke utseende på verken bugaboo eller Stokke. Er medlem av gruppa barnevogner på Facebook, og får litt inntrykk at man helst liker det ene eller andre.
Jeg har også krav om at babyen skal kunne sitte mot meg når den går over til sportsvogn, en ganske lang periode, så det utelukker feks city elite som også er en populær vogn.
Nok å velge i der ute til at en kan bli forvirret hvertfall
Men du finner nok begge de to pent brukt på Finn, folk bytter jo vogner som andre bytter truser.. no kidding

Fox er faktisk ganske vanskelig å finne hvis du ikke er villig til å dra til andre sida av landet for den. Men Trailz er veldig enkel å finne
Jeg har bestemt meg for bugaboo fox, selv om alle andre har denSniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn![]()
Grunnen til at den er så populær er jo at den er perfekt som byvogn. Vi bor i leilighet og har en liten elbil, så vi må ha en vogn som ikke tar opp mye plass. Fox er mye lettere å slå sammen enn den forrige modellen. En venninne har fox og hun slår den sammen på sekunder. I tillegg er den smal så du får den lett inn på de gamle trikkene.Ja den er perfekt som byvogn, uten tvilJeg har bestemt meg for bugaboo fox, selv om alle andre har denGrunnen til at den er så populær er jo at den er perfekt som byvogn. Vi bor i leilighet og har en liten elbil, så vi må ha en vogn som ikke tar opp mye plass. Fox er mye lettere å slå sammen enn den forrige modellen. En venninne har fox og hun slår den sammen på sekunder. I tillegg er den smal så du får den lett inn på de gamle trikkene.
Trailz er fin, men understellet tar opp veldig stor plass så du må ha stort bagasjerom.
Jeg har Bugaboo Buffalo. Elsker den! Det eneste er at den er noe lav, så Trailz er bedre der. Men absolutt ikke noe stort problem altså. Og jeg skjønner ikke at noen synes det er tungvindt å slå den sammen. Jeg har aldri hatt noe problem. Går på sekunderSniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn![]()
Sniker.
Hadde ikke kjøpt Edge Duo. Hadde den selv (Mondial Deluxe) og den er stor, tung og trille (og det blir bare verre og verre etter hvert som barnet blir tyngre og når man bytter til sportsdelen) og tar hele bagasjerommet i bilen. Byttet den ut da vi gikk over til sportsdel.