Vogn

Vi hadde emmaljunga edge duo frem til førstemann var 3mnd, den var superfin men tok for mye plass og var fryktelig klumpete. Byttet til babyjogger city elite og har vært superfornøyd med den, eneste negative er at du ikke får hengt stellebag på håndtaket og at det er ekstremt dårlig plass i nettingen under vogna, føler den kun er til pynt :confused:
Denne gangen kunne jeg tenke med Mountain Buggy Urban :happy:
 
Har babyzen yoyo+, babyjogger city mini gt og emmaljunga superviking. Bruker sistnevnte som søskenvogn, å kunne ikke vært foruten noen av disse vognene
 
Stokke trailz her, veldig fornøyd med den på all slags underlag. Eneste minuset er at den tar enorm plass i bilen. Så vi har bugaboo bee som vi bruker når vi må ha med vogn i bil, den kan jeg også feste bilstolen på
 
Har lyst på Emmaljunga NXT90f:love7
 
Har hatt mange vogner, men siste vi hadde var TFK. Den ble stjålet, så vi kjøper nok lik igjen. Kjempefornøyd!
 
Vi kjøpte nettopp babyjogger city elite på salg :) Har mange venner som er veldig fornøyd med den og har også brukt den litt selv når jeg har passet barna deres. Liker den veldig godt, så nå håper jeg at ultralyden i morgen viser at det fremdeles bare er 1 stk baby i magen :p
 
Har lest opp og ned på tester, og har hatt på varsel på Finn.no på Britax smile 2 og Go Next. Skulle ikke kjøpe på lenge enda, før det for koen dager siden plutselig dukket opp en helt strøken Britax Go Next til 2000(!!!)kr. Da måtte jeg bare slå til! Så nå står den i stua til pynt :p
 
Har lest opp og ned på tester, og har hatt på varsel på Finn.no på Britax smile 2 og Go Next. Skulle ikke kjøpe på lenge enda, før det for koen dager siden plutselig dukket opp en helt strøken Britax Go Next til 2000(!!!)kr. Da måtte jeg bare slå til! Så nå står den i stua til pynt :p
Det var veldig billig! Det er en god vogn, gled deg :)

Jeg skulle ha Emmaljunga nxt90, men har funnet ut at jeg heller kjøper bag til Babyjoggeren, da har jeg den og Brio go, og så sparer jeg 10.000 :D
 
Vi skal ha uppababy vista. Så kan vi bruke den som søskenvogn også, også er den jo driiit lekker :D Jeg skal nok ha den i grønn vil jeg tro :O tenker å kjøpe den på babyshop!
 
Vi skal ha uppababy vista. Så kan vi bruke den som søskenvogn også, også er den jo driiit lekker :D Jeg skal nok ha den i grønn vil jeg tro :O tenker å kjøpe den på babyshop!
Den virker jo veldig ålreit :) passer bra med bilsete man bare kan klikke på også :)
 
Her ble det Emmaljunga nxt 90 helsvart :) mannen Elsket vogna og den kan justeres på håndtaket i høyde på to forskjellige steder (høy mann) og den er bare rå lekker. Var salg på den så vi slo til <3 gleder meg til å ta den i bruk.
 
Her ble det to brukte vogner.
En emmaljunga og en Simo.
Fikk begge to for 1700,- tilsammen. Pent brukt og kjempe lekre vogner.
En brun med blomster og en brun, hvit og turkis med blomster.
Kjempe fornøyd ❤
 
Vi har emmaljunga nxt90f eco green med competition-dekk og supreme-bag, den er NYDELIG!
Også kjøper vi clip-on ski til den til vinteren.

Får en simovogn og en stokke(valgfri) hvis vi vil ha.
 
Vi har emmaljunga nxt90f eco green med competition-dekk og supreme-bag, den er NYDELIG!
Også kjøper vi clip-on ski til den til vinteren.

Får en simovogn og en stokke(valgfri) hvis vi vil ha.

Ski faktisk! Wow! Ikke tenkt på. Til å bruke på veien liksom? Syns det rulla så lett med lufthjul sist, så ikke sett behovet.. men det var snedig, måtte Google det nå!
 
Ski faktisk! Wow! Ikke tenkt på. Til å bruke på veien liksom? Syns det rulla så lett med lufthjul sist, så ikke sett behovet.. men det var snedig, måtte Google det nå!
Hvis du skal ha den med i høy sne, sørpe og sånt, evt på fjellet :pfår kjøpt det rett rundt hjørnet her vi bor faktisk.
 
Noen som kan anbefale en vogn til oss! Vi er aktive, glade i å gå på tur. Har egentlig tenkt å primært bruke bæresjal/bæresele på tur så langt det lar seg gjøre (foretrekker å gå ute i skauen) men tenker det er greit med å god grusvogn man kan gå på grusvei og kanskje på noen okey stier med?
 
Noen som kan anbefale en vogn til oss! Vi er aktive, glade i å gå på tur. Har egentlig tenkt å primært bruke bæresjal/bæresele på tur så langt det lar seg gjøre (foretrekker å gå ute i skauen) men tenker det er greit med å god grusvogn man kan gå på grusvei og kanskje på noen okey stier med?

Vi har emmaljunga edge duo med 4 faste lufthjul. Den kommer seg frem over alt, og er helt fantastisk som bagvogn. Blir litt tyngre med sportsdel, men man kan ha ungen mot seg.
Anbefaler også thule urban glide 2, lettere og bedre vogn skal man lete lenge etter. Kommer seg enda bedre frem enn edgen.

Det finns ingen vogn som dekker alle behov dessverre :p
Men godt med vogn og kunne legge fra seg sovende baby i også på tur :)
 
31BD2E4D-895A-467F-874C-FA76C8269544.png 4DFE0DD8-1D34-4AF0-A172-0448520E72CD.png
Hvilken? Har lyst på den største siden det skal være plass til lammeskinn og vognpose, men syns den er så svær :arghh:
 
Back
Topp