Vogn

Tenkte egentlig TFK ettersom vi var så fornøyd med den sist.. men søsteren min jobber på Barnas Hus, og hun har overbevist meg om at Bugaboo Fox er det beste valget (bor i Oslo). Så per nå tenker jeg at det blir den på oss
 
Har ei Babyjogger City mini GT fra forrige baby, og kommer til å bruke den denne gangen også. Veldig fornøyd med den :happy:
 
Sniker.

Hadde ikke kjøpt Edge Duo. Hadde den selv (Mondial Deluxe) og den er stor, tung og trille (og det blir bare verre og verre etter hvert som barnet blir tyngre og når man bytter til sportsdelen) og tar hele bagasjerommet i bilen. Byttet den ut da vi gikk over til sportsdel.
Det er vel smak og behag. Er ikke alle som synes vogna er tung, deriblant meg. Jeg elsket vogna og følte den var trygg og stabil, romslig og god, ungen hadde bagdelen lenge før vi byttet til sportsdel og jeg syns ikke det ble tyngre med noen av delene. Elsket vogna og skal ha samme med nr.2 nå, vurderer oppdatere fargen eventuelt.
 
Vi har emmaljunga edge duo med 4 faste lufthjul. Den kommer seg frem over alt, og er helt fantastisk som bagvogn. Blir litt tyngre med sportsdel, men man kan ha ungen mot seg.
Anbefaler også thule urban glide 2, lettere og bedre vogn skal man lete lenge etter. Kommer seg enda bedre frem enn edgen.

Det finns ingen vogn som dekker alle behov dessverre :p
Men godt med vogn og kunne legge fra seg sovende baby i også på tur :)


Tusen takk for anbefaling! Greit å høre fra noen med erfaring da det virker som alle vognene lover gull og grønne skoger :p
 
Tusen takk for anbefaling! Greit å høre fra noen med erfaring da det virker som alle vognene lover gull og grønne skoger :p

Hehe ja. Jeg så for meg at vi skulle klare oss med edge'n, men den ble for kort i ryggen i høst, da var hun 2,5. Det var også deilig å få en lettere vogn som ikke tok så stor plass i bilen. Alle vogner har vel mange fordeler og noen ulemper:p
 
Haha, sant det! Verken samboer eller jeg er så veldig høye av oss og har hørt at Stokke trailz kanskje er bedre for de som er litt høy..men aner virkelig ingenting om vogner. Vet bare at jeg absolutt ikke vil ha en som er klumpete og heller ikke en med kun tre hjul og da har bugaboo og Stokke skilt seg ut som favoritter så langt:p

Om dere skal bruke mye bil kan det være lurt å undersøke hvor store de blir sammenslått :)
Ei venninne har bugaboo buffalo og er veldig fornøyd, og sier den fungerer bra på asfalt. Foresten er nye fox mer en utbedring av camelion fremfor buffalo (sjekk ut stroller workshop på YouTube, norske reparatører, eks: https://youtu.be/5b8CYQuRo14)

Edit skrivefeil
 
Last edited:
Back
Topp