Vogn

Vis vedlegget 295225 Vis vedlegget 295227
Hvilken? Har lyst på den største siden det skal være plass til lammeskinn og vognpose, men syns den er så svær :arghh:

Jeg har edge duo,da gikk det akkurat med lammeskinn og voksi City pose med stormtrekket på, hun var født i mai så ganske stor når vinteren kom. Vet ikke hvor liten den andre er i forhold?
Fordelen med vinterbaby, er at det blir mildere når baby tar større plass, så da kan man ha vårpose/dyne i stede.
 
Jeg er i Danmark nå, ganske fascinerende å se hvor store bager emmaljunga vognene har her!! Ser veldig store unger sitte i bagen. Hjemme synd jeg folk tidvis er veeeldig raske å bytte til sportsdel..
 
Jeg har edge duo,da gikk det akkurat med lammeskinn og voksi City pose med stormtrekket på, hun var født i mai så ganske stor når vinteren kom. Vet ikke hvor liten den andre er i forhold?
Fordelen med vinterbaby, er at det blir mildere når baby tar større plass, så da kan man ha vårpose/dyne i stede.
Har den som et svakt i minne i bakhodet, men syns baggen så liten ut. Hadde simo sist nemlig og den baggen kunne vi brukt lenge, hadde bare jenta ville ligge nedi der :p
 
Sniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn:shy:
 
Sniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn:shy:
Føler ALLE i Oslo har Bugaboo, så den egner seg nok veldig godt som byvogn :) gikk tur langa Akerselva her en dag, og fikk forbi en barselgruppe på tur. De var 8 stykker med samme vogn (Bugaboo), bare forskjellig farge :p Stokke trailz er jeg ikke så kjent med, men Stokke generelt er jo også veldig populært her :)
 
Føler ALLE i Oslo har Bugaboo, så den egner seg nok veldig godt som byvogn :) gikk tur langa Akerselva her en dag, og fikk forbi en barselgruppe på tur. De var 8 stykker med samme vogn (Bugaboo), bare forskjellig farge :p Stokke trailz er jeg ikke så kjent med, men Stokke generelt er jo også veldig populært her :)
Haha, sant det! Verken samboer eller jeg er så veldig høye av oss og har hørt at Stokke trailz kanskje er bedre for de som er litt høy..men aner virkelig ingenting om vogner. Vet bare at jeg absolutt ikke vil ha en som er klumpete og heller ikke en med kun tre hjul og da har bugaboo og Stokke skilt seg ut som favoritter så langt:p
 
Haha, sant det! Verken samboer eller jeg er så veldig høye av oss og har hørt at Stokke trailz kanskje er bedre for de som er litt høy..men aner virkelig ingenting om vogner. Vet bare at jeg absolutt ikke vil ha en som er klumpete og heller ikke en med kun tre hjul og da har bugaboo og Stokke skilt seg ut som favoritter så langt:p
Da er nok Bugaboo mer i rett høyde for dere :) dere får dra å trille litt på Barnas Hus eller noe, og så finner dere garantert brukt på Finn :)
 
Sniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn:shy:

Jeg syns Stokke virket litt «raklete» i butikken, men det var i 2016 da. Har to venninner som hadde bugaboo buffalo vogna, forgjengeren til fox, de syns begge den var tungvint å slå sammen for å ta inn i bil.
Ellers er det smak og behag, jeg sverger til emmaljunga , liker ikke utseende på verken bugaboo eller Stokke. Er medlem av gruppa barnevogner på Facebook, og får litt inntrykk at man helst liker det ene eller andre.
Jeg har også krav om at babyen skal kunne sitte mot meg når den går over til sportsvogn, en ganske lang periode, så det utelukker feks city elite som også er en populær vogn.
Nok å velge i der ute til at en kan bli forvirret hvertfall ;)

Men du finner nok begge de to pent brukt på Finn, folk bytter jo vogner som andre bytter truser.. no kidding
 
Jeg syns Stokke virket litt «raklete» i butikken, men det var i 2016 da. Har to venninner som hadde bugaboo buffalo vogna, forgjengeren til fox, de syns begge den var tungvint å slå sammen for å ta inn i bil.
Ellers er det smak og behag, jeg sverger til emmaljunga , liker ikke utseende på verken bugaboo eller Stokke. Er medlem av gruppa barnevogner på Facebook, og får litt inntrykk at man helst liker det ene eller andre.
Jeg har også krav om at babyen skal kunne sitte mot meg når den går over til sportsvogn, en ganske lang periode, så det utelukker feks city elite som også er en populær vogn.
Nok å velge i der ute til at en kan bli forvirret hvertfall ;)

Men du finner nok begge de to pent brukt på Finn, folk bytter jo vogner som andre bytter truser.. no kidding
Okai! Takk :)
Fullt mulig vi går for noe heeelt annet, og at i butikk blir opplevelsen annerledes, men greit å høre de negative opplevelsene også får da får vi jo en ærlig vurdering av dem.
Ja, litt vel mye å velge mellom syns nå jeg, ikke helt innafor å la en førstegangsfødende stå oppi det havet der ute av ting:sorry:

Haha, det er sant!:woot: Fox er faktisk ganske vanskelig å finne hvis du ikke er villig til å dra til andre sida av landet for den. Men Trailz er veldig enkel å finne:happy:
 
Sniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn:shy:
Jeg har bestemt meg for bugaboo fox, selv om alle andre har den:joyful: Grunnen til at den er så populær er jo at den er perfekt som byvogn. Vi bor i leilighet og har en liten elbil, så vi må ha en vogn som ikke tar opp mye plass. Fox er mye lettere å slå sammen enn den forrige modellen. En venninne har fox og hun slår den sammen på sekunder. I tillegg er den smal så du får den lett inn på de gamle trikkene.
Trailz er fin, men understellet tar opp veldig stor plass så du må ha stort bagasjerom.
 
Vi skal ha Bugaboo Fox, hadde Bugaboo Buffalo forrige gang og har veldig god erfaring med at vognene holder seg godt i verdi hvis du tar godt vare på de. Har sett på Stokke Trailz også, men liker ikke sittedelen og den virker så stor og klumpete sammenlignet med Bugaboo.. dessuten har jeg en del tilbehør liggende fra Buffalo som passer :) gleder meg til Fox er i hus!!
 
Last edited:
Jeg har bestemt meg for bugaboo fox, selv om alle andre har den:joyful: Grunnen til at den er så populær er jo at den er perfekt som byvogn. Vi bor i leilighet og har en liten elbil, så vi må ha en vogn som ikke tar opp mye plass. Fox er mye lettere å slå sammen enn den forrige modellen. En venninne har fox og hun slår den sammen på sekunder. I tillegg er den smal så du får den lett inn på de gamle trikkene.
Trailz er fin, men understellet tar opp veldig stor plass så du må ha stort bagasjerom.
Ja den er perfekt som byvogn, uten tvil :)
 
Sniker fra november her. Noen med erfaringer om Bugaboo fox eller Stokke trailz i Oslo? Håper å overbevise samboer om å finne en av de pent brukt på Finn:shy:
Jeg har Bugaboo Buffalo. Elsker den! Det eneste er at den er noe lav, så Trailz er bedre der. Men absolutt ikke noe stort problem altså. Og jeg skjønner ikke at noen synes det er tungvindt å slå den sammen. Jeg har aldri hatt noe problem. Går på sekunder :p Tror muligens den er litt smal da? Jeg husker ikke helt, men mener at en av venninnene mine hadde stor baby som ikke ville ha passet i den lenge. Var ikke noe problem her ;)
 
Sniker.

Hadde ikke kjøpt Edge Duo. Hadde den selv (Mondial Deluxe) og den er stor, tung og trille (og det blir bare verre og verre etter hvert som barnet blir tyngre og når man bytter til sportsdelen) og tar hele bagasjerommet i bilen. Byttet den ut da vi gikk over til sportsdel.

Edge med lufthjul finnes jo ikke tung å trille som bagvogn!!! Blir tyngre som sportsvogn. Vi hadde 2 store hunder som jeg gikk en del tur med sist, så for meg var det bare en fordel for den er så stabil og stødig.
 
Back
Topp