Vogn

Mammatortuga

Forelsket i forumet
Hvilke vogn har dere?
Hva erfaringer har dere?

Vi har hat brio vogn - fornøyd med bag del men solgte den før vi begynte å bruke sports vogn.

Kjøoe moubtain buggy urban jungel.
VELDIG MISSFORNØYD byttet trekk 2 ganger -falmer helt hinsides mye!!!
Og bremse ødelagt .

Såå da må jeg ha ny vogm da.
Vurdet å kjøpe bag del til mountain buggyen men vet ikke helt...
 
Vi brukte en arvet Brio happy med første. Var veldig fornøyd, men vi ønsket oss etterhvert en vogn det var lettere å ta med på tur i bilen. Så da kjøpte vi en brukt Babyjogger city elite og er godt fornøyd med den. Fikk med bagdel også, det blir spennende å prøve med den.
Eneste er at den er veldig bred mellom hjulene bak, og at det passer litt dårlig med vognpose i den vognen. Men håndteres veldig bra!
 
Vi har en Simo kombi etter førstemann, så den blir hentet ut av kjelleren, vasket og freshet opp litt :) Superfornøyd med den, bortsett fra at den tar opp hele bagasjerommet. Men, så fort jeg får meg ny jobb blir det ny bil med STORT bagasjerom :)
 
Lurer på å kvitte med beemoo og simo vognene så jeg slipper lagre de lenger, og kjøpe Stokke Trailz til høsten dersom spira helde seg fast :)
 
Vi har en Brio go fra før, men har brukt Babyjogger city mini gt de siste årene, så lurer på å kjøpe babybag til den rett og slett. Den er litt høyere :)
 
Jeg har emmaljunga duo Edge etter guttungen som er ti år :) har kjøpt nytt understell og vogna ellers er veldig godt vedlikeholdt :)
 
Hadde emmaljunga til de to første. Kjempe fornøyd, brukte TFK på siste og elsker den vogna. Nå Har jeg falt litt for emmaljunga nxt 90. Kjempe lekker og emmaljunga er kjent for å ha gode holdbare vogner. Så lurer på å gå for den om det ikke dukker opp noe mer spennende innen den tid :)
 
Hadde tre vogner til første. Simo og Emmaljunga, siste husker jeg ikke, likte den uansett ikke :p

TFK til nr. 2. Veldig fornøyd med den.

Må nok ha en søskenvogn siden det kun blir 20/21 mnd mellom nr 2 og 3. Aner ikke hvilken..
 
Vi har Bugaboo Buffalo er og veldig fornøyd med den :) Passer utmerket til vårt bruk!
 
Emmaljunga Mondial DeLuxe
 
Vi har fortsatt Simo kombi-vognen som vi kjøpte da vi ventet eldstemann, og kommer nok til å bruke den også til fjerdemann. I tillegg har vi en Babyjogger city elite som jeg tenker å kjøpe bag til.
 
Vi klarte jo å selge alt av babyutstyr etter minstemann i fjor sommer, skulle ikke ha flere barn. Hadde Emmaljunga Mondial Deluxe, elsket alt ved den utenom at den tok all bagasjeplass i bilen. Sikler etter babyjogger nå, får se hva det blir til.
 
Vi har Stokke Trailz! Digger den :)
Brukt den til begge barna (2016 og 2017) og den ser fortsatt ny ut!

+vi har beemoo tvillingvogn som vi vurderer å beholde. Kanskje greit å ha om han på 1 år ikke orker å gå så lange turer...(han blir 2 i november da)

Også har vi babyjogger city elite, men den blir brukt som sovevogn i bhg akkuratt nå.
 
Babyjogger City Elite, veldig fornøyd med den. Har også vært fornøyd med Bugaboo og Bumbleride Indie tidligere :)
 
Vi har også Babyjogger City Elite, veldig fornøyd :)
 
Har emmaljunga edge duo med 4 faste hjul, elsker den!! Vurderte å bytte understell til svingbare fremhjul, men gidder ikke det når det blir mye vintertrilling.
Kjøpte også en thule urban glide til storesøster i vinter, den kommer seg frem over alt!! Fin i løssnø og alt av terreng. Så den vil vi ha bag til.
Har også en emmaljunga scooter som kan brukes etterhvert :)
Vogn er mye morsommere enn jeg trodde når vi fikk storesøster :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190215-090233_Gallery.jpg
    Screenshot_20190215-090233_Gallery.jpg
    35,6 KB · Visninger: 22
  • Screenshot_20190215-090128_Gallery.jpg
    Screenshot_20190215-090128_Gallery.jpg
    17,4 KB · Visninger: 22
  • Screenshot_20190215-090006_Gallery.jpg
    Screenshot_20190215-090006_Gallery.jpg
    13,4 KB · Visninger: 22
Jeg ønsker meg Bugaboo Buffalo eller Fox, men får se hvor mye penger jeg skal legge i vogn ;) Mitt tredje barn, men har kvittet meg med alt :love7
 
Har veldig lyst på emmaljunga NXT90F!:) kjempefine vogner, og virker til å dekke de behovene vi har.
 
Vi har emmaljunga Edge duo og babyjogger city elite. Elsker dem begge! Men vi må nok ha søskenvogn denne gangen, og da er det med tungt hjertet at emmaljungaen som må vike! Så da blir det babyjogger city elite med bag når bare plutten skal bli med og søskenvogn når lille storebror også skal være med!
 
Jeg har forresten lyst på denne og, med ski-kit.. 18000 takk :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190220-191847_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190220-191847_Samsung Internet.jpg
    28,5 KB · Visninger: 13
Back
Topp