Vogn

Vi kjøpte easywalker tvillingvogn brukt, genialt med ca to år mellom ungene.der kan vi ha en hardbag og et sete, eller to seter. Vi har også ei godt brukt simovogn. Vil gjerne ha ei ny og lettere vogn, men blir litt dyrt å kjøpe ny.
 
Hadde Emmaljunga Mondial duo til de to første. Men nå har vi solgt den og tenkte å kjøpe Brio Go Next
 
Noen som har erfaring med Easywalker June?

Vil ha en lett firehjuls vogn med lufthjul.
 
Vi har Mountain Buggy Urban Jungle etter førstemann, er superfornøyd med den :)
 
Vi har emmaljunga city cross. hatt en 4me trille siden hun var 2 år. Men liker best city crossen, så gleder meg til å bruke den igjen.
 
Vi har emmaljunga city cross. hatt en 4me trille siden hun var 2 år. Men liker best city crossen, så gleder meg til å bruke den igjen.
Jeg har hørt at bagen å den er litt liten, tror du den holder ut vinteren? Har lurt på denne vogna ser du :)
 
Vi hadde vårbarn sist da. Så ho var jo stor nok til sportsdel når vinteren kom. Men ja jeg mener den vil holde ut vinteren. Kommer litt ann på å stor pose du velger,jeg synes det ble litt trangt med stor baby og pose. Men med liten baby og pose funker det. Jeg liker at ryggen på sportsdelen kan legges helt ned. Og med kalesje oppe og fot trekk på vogna blir den nesten som en bag. Så funker fint med å bytte til sportsdel på tidlig vår
 
Har hatt 2 forskjellige briovogner,simo,tfk og emmalunga city cross....liker best city crossen den er god og lett å trille...lett å løfte inn å ut av bilen......simo og brio er tunge å store i forhold... tfk er ei grei shoppingvogn :)
Har litt vogndilla hihi :p
 
Lurer på brio go som vogn nr to

(Siden vi mest sannsynlig ikke får en eneste Emmaljunga i vår lille Ford Fiesta)

Noen som har hatt denne?
 
Jeg håper city cross holder ut vinteren, hadde oktober barn sist så det gikk helt fint, 2mnd har litt å si på lengden på en baby, i alle fall om jeg får enda en lang baby:)
skal måle litt og sjekke ut litt med pose oppi osv en stund før så får jeg se. Men det skal da være fint mulig å ha den i 6 mnd uansett årstid! :)
 
Jeg har hørt at bagen å den er litt liten, tror du den holder ut vinteren? Har lurt på denne vogna ser du :)

Jeg hadde denne til juli-barn sist. Kan ikke huske at jeg noengang tenkte at den var for liten. Og vårt barn var heller ikke spesielt liten/kort, heller litt over gjennomsnittet.
 
Jeg hadde denne til juli-barn sist. Kan ikke huske at jeg noengang tenkte at den var for liten. Og vårt barn var heller ikke spesielt liten/kort, heller litt over gjennomsnittet.
så bra:) ja bagen bør jo holde ca 6 mnd årer rundt uavhengig av når man føder:)
 
Jeg fant en Simo Classic til gi-bort pris på finn, og som ser nesten helt ny ut, som jeg har slått til på. Skal hente på tirsdag. Da ble det ikke Silver Cross, men dette er jo ikke langt ifra samme utførelse som jeg ville ha, så det går jo strålende! Gleder meg som en unge :D
Nesten synd den må stå i boden i 6 måneder, men det får heller gå greit.
 
Noen som har mål på bagen til emmaljunga Edge duo og city cross? Finner det ikke på hjemmesidene til emmaljunga :( har veldig lyst på emmaljunga men vi bor i 2.etg så ser for meg at det kanskje er tunge og store å bære på? Ser ikke at de har håndtak? Noen tips?
 
Lurer på brio go som vogn nr to

(Siden vi mest sannsynlig ikke får en eneste Emmaljunga i vår lille Ford Fiesta)

Noen som har hatt denne?
Emmaljunga city cross gikk heilt fint i bagasjerommet på vår vw polo (bil nr 2) så den er lita og lett sammenlagt.
 
Back
Topp