Vogn

jeg har slitt med vogndilla tidligere men det er en vogn som jeg hele tiden har komt tilbake til og det er Bugaboo. er så fornøyd med den og kommer til å bruke den denne gangen også.
En veldig god vogn særlig om man har KS siden den er så lett i vekt og lett og manøvrere
Har alt av utstyr til den og har også bugaboo bee
 
Noen tips til en god vogn der det er mye snø?:)

Det kommer litt ann på hvordan du skal bruke vogna
skal du mye inn og ut av bil eller buss?
hva skal du transportere i vognen (utenom barnet)
trenger du en lett vogn
ønsker du 3 eller 4 hjul
er det kompakt snø eller mye slaps eller sløsjføre?
 
Tips til god vogn til grus?

Jeg jobber i barnehage og har sett og brukt Mange vogner jeg ikke vil ha. Den eneste vogna jeg gang på gang synes er god er Simo, med mindre de er veldig gamle.

Litt usikker på de ulike vognene Simo har, men jeg ønsker en kombivogn.

Tenker å bare ha en vogn i første omgang. Dersom formen er god når mini kommer er planen å gå mye tur på grusstier i området.

-Fire hjul er et must
-Hadde vært fint om den ikke var sykt tung
-Vi har en Ford Fiesta og det hadde vært fint om det var plass til vognen, men den vil ikke være ofte med i bilen

Mange skriver om ulike Emmaljunga vogner, vi har hatt noen i bhg, men jeg synes de er så lave og irriterende når du ikke kan ta av den stålstangen i sportsvognen, som barna holder i hvis de sitter (tungvint når de er tunge og skal ut av vogna)

Falt pladask for Emmaljunga de luxe, men det er kanskje Edge duo som er best på grus evt?
 
Tips til god vogn til grus?

Jeg jobber i barnehage og har sett og brukt Mange vogner jeg ikke vil ha. Den eneste vogna jeg gang på gang synes er god er Simo, med mindre de er veldig gamle.

Litt usikker på de ulike vognene Simo har, men jeg ønsker en kombivogn.

Tenker å bare ha en vogn i første omgang. Dersom formen er god når mini kommer er planen å gå mye tur på grusstier i området.

-Fire hjul er et must
-Hadde vært fint om den ikke var sykt tung
-Vi har en Ford Fiesta og det hadde vært fint om det var plass til vognen, men den vil ikke være ofte med i bilen

Mange skriver om ulike Emmaljunga vogner, vi har hatt noen i bhg, men jeg synes de er så lave og irriterende når du ikke kan ta av den stålstangen i sportsvognen, som barna holder i hvis de sitter (tungvint når de er tunge og skal ut av vogna)

Falt pladask for Emmaljunga de luxe, men det er kanskje Edge duo som er best på grus evt?

Her er det masse grus og jeg hadde emmaljunga sist ;) spørs jo sikkert på hvilken vogn du har vært borti? Jeg skal ha den denne gangen også :)
 
Her er det masse grus og jeg hadde emmaljunga sist ;) spørs jo sikkert på hvilken vogn du har vært borti? Jeg skal ha den denne gangen også :)
Så kjekt å høre!
Usikker på hvilken modell det var, får ta turen innom barnas hus om et par uker :) for å se, satser på å få brukt. Men var det Edge duo du har?
 
Så kjekt å høre!
Usikker på hvilken modell det var, får ta turen innom barnas hus om et par uker :) for å se, satser på å få brukt. Men var det Edge duo du har?

Det var det :) men skal da modial modellen denne gangen :D
 
Jeg sverger til bugabooen
Der er 4hjul og du kan velge om du vil bruke "cityhjulene" eller terreng/vinterhjulene
Ellers har du den nye til bugaboo Buffalo den har 4 store hjul hvor 2 fremme kan stilles inn til å svinge med
Begge disse er veldig lette og blir små sammenlagt i bilen + at det er super god plass i baugen
Noe å tenke på vi som får barn som trenger god plass i baugen gjennom vinter sånn at man slipper måtte bytte over til sportsdel alt ved 5-6 mnd alder på babyen
 
Har tfk fra før å den er jeg kjæmpe fornøyd med, så kommer til å bruke den nå å. Valgte brun bag sist, synes brunt er så fint til bådde blått og rosa:)

Liker at den er lett og har svingbart framhjul. Har brukt den i store snømengder natt og dag Masse turer i skogen etter stier og i ulent terreng.
Bag og sportsdel er noen av de største på markedet, passet bra for oss som fikk en storgutt etterhvert.
Har sett at mange bytter ut de andre vognene sine å ender opp med sportsdelen til tfk etterhvert. Min gutt på 3,5 år, som er like stor som andre 5 åringer har brukt vognen helt til nå i høst:)
 
Ser en del av dere ønsker Emmaljunga Edge duo. En veldig god vogn! Om noen av dere bor i Rogaland (Stavangerområdet) så kan jeg røpe at vi har ei meget pent brukt Emmaljunga Edge duo 2008 modell som kommer til å bli lagt ut på finn etterhvert. Må bare få bekreftet en gang til at det fortsatt er tvillinger inni her ;)
 
Vi har også emmaljunga edge duo fra sist. Vært veldig fornøyd med den og kommer til å bruke den nå også!
 
Vi tenker på Brio Go Next. Liker stilen, hadde Brio med første, dog en litt eldre variant og var bare et eller annet med den som traff - ved siden av at jeg tror den passer våre behov godt. Har ikke testet den i butikken da, så kan jo være vi tenker annerledes når vi skal ut og handle vogn, men enn så lenge står den på ønskelista :)
 
Back
Topp