Vogn

Bambii1

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Hvilken vogn vil du ha? Eller kanskje du har en fra før? :) Foretrekker du 3 eller 4 hjul?

Vi har Simo Kombi og Babyjogger City Elite fra forrige. Var veldig fornøyd med begge! Vurderer å kjøpe babybag til Babyjoggervogna :)
 
Har Emmaljunga city cross og babyjogger city mini, liker best 4 hjul på stor vogn i alle fall:) husker ikke om jeg har 3 eller 4 hjul på babyjogger men jeg er i alle fall drit fornød med den:D kommer ikke til å kjøpe ny vogn, kjøpte sort sist så jeg kunne bruke de igjen:)
 
Har Emmaljunga city cross og babyjogger city mini, liker best 4 hjul på stor vogn i alle fall:) husker ikke om jeg har 3 eller 4 hjul på babyjogger men jeg er i alle fall drit fornød med den:D kommer ikke til å kjøpe ny vogn, kjøpte sort sist så jeg kunne bruke de igjen:)


Jeg har sett på emmaljunga city cross og vurderer den. Hva synes du om den? Fordeler/ulemper? :)
 
Emmaljunga city cross. Blir aldri noko anna her :) Skal ha ny bag, har city bag frå før, men vil ha supreme bagen. Lett og fin vogn med akkurat passe str. Stor nok til at ein kan bruke bag og pose i 6 mnd, og lita nok til at den fungerer heilt fint som sentervogn. God demping til tur på grusveg osv. Brukte den til snuppa var over 3 år sist, hadde ikkje behov for å bytte til mindre vogn trass i ganske tung unge. Har også adapter til bilstolen på den :) alt-i-ett vogn.
 
eneste er at hvis jeg tar opp jogging igjen etter fødsel kommer jeg nok til å investere i en joggevogn:D kanskje finne meg en brukt:) jeg er litt sær når det kommer til å kjøpe brukt jeg.. liker best nytt:)
 
Har tfk joggster twist fra før. Synes den er kjempebra! Men liker godt den emmaljungavognen med to relativt store svingbare hjul foran også (har bare prøvd den). Det er kanskje den dere andre prater om?
 
Jeg har en emmaljunga Edge duo med understell med svingbare hjul:)

Og så har jeg en bugaboo cameleon3:) faktisk veldig glad i begge, de er ganske forskjellige!!

Nå som lillegutt snart er 2 år så har han bedre tålmodighet i emmaljungaen, for der har han litt mer tumleplass, og trenger ikke å ha sele! Men han sitter også veldig fint i bugabooen:)

Han har plutselig blitt skikkelig trassete når vi skal ut, og nekter å gå selv, så nå bruker vi faktisk endel vogn... Hvis det fortsetter til august så kjøper vi kanskje en bugaboo donkey:)
 
Jeg har ikke peiling på vogn! Men ønsker meg en bugaboo buffalo! Syns de er så fine, pluss at de ikke er så store! Jeg er veldig lav selv så vil ikke ha en stor vogn! Redd for at folk skal tro at jeg triller på min lillesøster/bror! :p
 
Jeg har sett på emmaljunga city cross og vurderer den. Hva synes du om den? Fordeler/ulemper? :)
fordeler er at du ikke trenger å fylle hjulene med luft, den er lett å få ut og inn av både bil og opp trapper pga lett vekt, kan regulere styret, trille med barnet begge veier da du kan sette på sportsdelen begge veier. tja, vet ikke hva mer jeg skal si, er det noe spesifikt du lurer på kan du jo bare spørre:)

en ulempe denne gang kan kanskje være at dypbagen er mindre enn f.eks edge duo. sist gikk det veldig fint da jeg hadde oktober barn og byttet til sportsdelen i mars/april. Da nektet hun å ligge i vogna, skulle bare opp å se! Nå med augustbaby får jeg håpe at bagen holder seg frem til vinteren er over:) den bør vel det:)
hmm tja, vet ikke hvordan den er å kjøre på grus/sti o.l da jeg har brukt den på asfalt/senter:) er jo en city vogn så vil tro at andre vogner er bedre på grus o.l :)
 
Hvilken vogn vil du ha? Eller kanskje du har en fra før? :) Foretrekker du 3 eller 4 hjul?

Vi har Simo Kombi og Babyjogger City Elite fra forrige. Var veldig fornøyd med begge! Vurderer å kjøpe babybag til Babyjoggervogna :)
Jeg blir nok også å kjøpe bag til city eliten til nestemann kommer. Emmaljungaen, har Mondial, er plassert på mørkeloftet allerede og lillebror er bare 10mnd. Elsker babyjoggeren. :) Har nå også anskaffet tvillingvogn av typen Mountain Buggy som jeg gleder meg til å teste ut. Er dagmamma i tillegg til at jeg er hjemme med eget barn.
 
Har emmaljunga edge duo fra forrigemann, kjøpt i 2012. Veldig fornøyd med den:) Og så har vi bare en enkel trille. Kunne virkelig tenkt meg city elite, får se hva vi får råd til og hva vi velger å bruke pengene på:) Finnes sikkert noen fine å finne brukt og:)
 
Har lyst på TFK jogger twist men vi får se :rolleyes:er jo en vognjungel der ute :eek::eek:
 
Emmaljunga Edge duo-vogn med 4 hjul ❤️ Den står allerede på boden, da den ble kjøpt i fjor før jeg mista... Det er en Limmited edition 2014, lys grå med skyer, og er bare nydelig ❤️ Gleder meg til trilleturer i den ❤️
 
Skal ha emmaljunga edge duo med sportsunderstell. Hadde den til gutten å den var helt fantastisk for oss. Mannen er høg så det var denne vogna som kunne justeres såpass at han kunne gå normalt. Den er stor og ikke den letteste vogna, men er veldig god å bruke på vinterføret her nord. (Ofte dårlig brøyta).
 
Hadde simo kombi til di 2 første, har igrunn lyst på det denne gangen også. :)
 
Jeg har ikke peiling på vogn! Men ønsker meg en bugaboo buffalo! Syns de er så fine, pluss at de ikke er så store! Jeg er veldig lav selv så vil ikke ha en stor vogn! Redd for at folk skal tro at jeg triller på min lillesøster/bror! :p
Hadde ikke jeg hatt emmaljungaen fra før så hadde jeg valgt buffalo istedet for cameleon, men emman har store svingbare forhjul, så da valgte jeg bugabooen som ble minst:) buffaloen virker super, har bare fornøyde venninner med den hvertfall:)
 
Har simo kombi i svart, som jeg har brukt til begge de to jeg har fra før. Har hatt emmaljunga mondial men likte den ikke overhode! Hadde den i 4mndee før jeg solgte den.

Har også ei simo sportstrille som er fin å ha til de større barna på ferie, trilletur på sommeren, kjøpesenter etc. :) men tar mindre plass i bil og har bærehåndtak som er genialt på flyplass!

Hadde ei carena easy trille til nr1 men den var forferdelig å trille, så den ble også solgt!

Også har vi hatt ei emmaljunga cerox 2007 modell i bhgen til sovevogn, men den ble bytta ut me ei simo kombi 2004modell til nr2, da jeg fikk den av ei venninne. Og simoen var lengere og bedre plass i til en 2åring :)
 
Har emmaljunga edge duo til frøkna nå, og er overbegeistret over den. Hva vi gjør med vogn om dette svangerskapet holder er jaggu ikke godt å vite. Blir 20 mnd mellom barna, og storesøster begynner i bhg samme mnd som at minstemini kommer, og hun skal vel ha vogn i bhg... har tenkt tanken på tvillingvogn, ene siden med vogn, andre med bag, men jeg er bare usikker enda :p

Flere som har såpass tette og har kloke tanker på vogn? :D
 
Vi har en Emmaljunga citycross som vi er veldig fornøyde med, den står i barnehagen nå da, men når babyen blir født så regner jeg med at storebroren er ferdig med dagsoving:)

Så har vi en babyjogger city mini, den står for tiden hos mine foreldre, veldig grei vogn som er lett å ha med på reise siden den blir veldig flat sammenlagt:) eneste dumme med den er at forhjulet hele tiden låser seg så er tungt å svinge med den.

Til slutt kjøpte vi bumbleride indie og vi elsker den vogna:) vi har brukt den veldig mye og er lett å ha med i bilen, det er den vogna vi bruker på shopping eller turer her vi bor + til og fra bhg. Hvis vi drar til syden i vinter tar vi definitivt den med oss:)
 
Back
Topp