Vogn

Har emmaljunga edge duo til frøkna nå, og er overbegeistret over den. Hva vi gjør med vogn om dette svangerskapet holder er jaggu ikke godt å vite. Blir 20 mnd mellom barna, og storesøster begynner i bhg samme mnd som at minstemini kommer, og hun skal vel ha vogn i bhg... har tenkt tanken på tvillingvogn, ene siden med vogn, andre med bag, men jeg er bare usikker enda :p

Flere som har såpass tette og har kloke tanker på vogn? :D
Det er 11mnder mellom mine to, og vi brukte tvillingvogna kun til de var 10 og 21 mnder gamle. Ville heller kjøpt ett ståbrett til vogna :) og en brukt vogn til sovevogn i bhge hvis hun sover ennå da på dagen :)
 
Har tfk joggster twist, kommer til å bruke den nå også.. Hadde jeg hatt samvittighet til å bruke penger på en ny vogn hadde jeg gjorde det, ikke fordi jeg ikke liker tfk'en, men bare fordi jeg vil prøve noe nytt :) veldig glad i vogna mi :D
 
Har en Emmaljunga Edge Duo etter første.. han bruker fortsatt den til å sove i bhg, og hvis han fortsatt har lur i august, kjøper vi nok bare en brukt vogn han kan ha i bhg :)

Veldig fornøyd med Emmaljunga da! Prøvd andre og, og syntes absolutt emmaljunga er den beste å trille :)
 
Her er jeg ganske bestemt på at vi skal ha bugaboo buffalo. Fineste vogna jeg vet om :D Den er veldig dyr da, men er villig til å ofre mye annet jeg ønsker meg for å få den :p
 
Vi har en Emmaljunga citycross som vi er veldig fornøyde med, den står i barnehagen nå da, men når babyen blir født så regner jeg med at storebroren er ferdig med dagsoving:)

Så har vi en babyjogger city mini, den står for tiden hos mine foreldre, veldig grei vogn som er lett å ha med på reise siden den blir veldig flat sammenlagt:) eneste dumme med den er at forhjulet hele tiden låser seg så er tungt å svinge med den.

Til slutt kjøpte vi bumbleride indie og vi elsker den vogna:) vi har brukt den veldig mye og er lett å ha med i bilen, det er den vogna vi bruker på shopping eller turer her vi bor + til og fra bhg. Hvis vi drar til syden i vinter tar vi definitivt den med oss:)

så dumt hjulet alltid låser seg? Kanskje du kan reklamere på den? elsker babyjoggeren min!!!! Aldri opplevd det problemet du har, brukt den myyyyyyyyyyyye:)
 
Har Emmaljunga Edge duo med klassisk Chrome understell, Brown flower, fra 2012:) kjønnsnøytral og lekker, litt koselig å bruke den samme vogna som storesøster engang brukte også:)
Har og en Emmaljunga scooter som jeg bruker mest nå, men mindre og mindre. Superfornøyd med begge to! Solide, robuste vogner, helt topp å trille! -Også for mannfolka!
:p minner alle på at vogna bør passe for pappaen også, kjipt å trille på en "dukkevogn" hele pappapermen :p
 
Skal ha meg en Silver Cross Kensington tenker jeg. Eller ala den utførelsen. Tenkte litt på Balmoral også, men har slått det fra meg da den blir litt for stor og klumpete.
Liker ikke disse nymotens vognene.. Til nøds kan jeg ha en Silver Cross Elegance. Fordelen med Elegance er jo at det er kombivogn.
Kanskje blir det begge to om jeg finner begge til rimelige priser brukt. Uansett må jeg ha to vogner, da en skal stå på terrassen å brukes til hvil om dagen, og den andre må stå nede i gangen til vanlig bruk (bor i 3etg i blokk... tungvindt)
 
Hadde emmaljunga edg duo til storebror, kommer til å gå for city cross nå :) Har så lyst på den grey cloud 2014 typen, men er nok umulig å få hånd på :p
 
På stor dypvogn synes jeg det er best med fire hjul, og har etter planen tenkt å kjøpe Emmaljunga Edge duo eller Mondial duo :) Dersom det blir Edge, blir det med svingbare forhjul. Ettersom barnet vokser seg ut av bagen og slikt, regner jeg med at det blir innkjøpt en lettere og mer sporty trehjuls-vogn ;)
 
Hadde simo som jeg solgte.Angrer,beste vogna!!!
Nå har vi tfk søskenvogn og ei emmaljunga:) foretrekker tfk'en
 
Vi har ei Emmaljunga Edge duo med sportsunderstell etter lillemann. Den blir nok solgt nå da vi må ha tvillingvogn. Tenker på å kjøpe Emmaljunga Double Viking.
 
så dumt hjulet alltid låser seg? Kanskje du kan reklamere på den? elsker babyjoggeren min!!!! Aldri opplevd det problemet du har, brukt den myyyyyyyyyyyye:)
Vi har kjøpt den vogna brukt så kan ikke reklamere desverre;) men fikk den veldig billig da, så overlever:) Den var veldig god i starten da, når hjulet var 100%:)
 
*poff* Sletter meg fra forumlivet :)
 
Last edited by a moderator:
Skal overta min venninne sin tfk joggster twist :)
 
Har TFK joggster twist, Baby jogger city elite og bugaboo cameleon(fikk den når snupp var ca 1 år), har egentlig lyst på buffalo, men må vel selge de andre først da... Vogndilla? :rolleyes:
 
Her blir simoen tatt fram igjen etter storesøster. Elsker den vogna!
 
Har hatt en del vogner eg..

DBS kombi vogn, tungt med fire hjul, men har blitt brukt av begge to som sovevogn.

Easywalker sky, genialt vogn. Brukt i 6 mnd som bagvogn og med søskenbrett på.

Graco qtro duo: stor, tungt, ble fort solgt videre.

Phil&Teds classic. Den har blitt brukt mest, lett i vekt, og like stor som en enkelt vogn selv om du har søskensete på!

Har nå en Simo Classic stående men er på jakt etter en brukt Bugaboo i tilleg :)
 
Vi har bestemt oss for Emmaljunga Mondial De Luxe i grå/hvit :D det er en vogn både mannen min og jeg falt pladask for!
 
Det blir emmaljunga edle duo med svingbare forhjul (med luftdekk)

Og håper dem blir værende en stund. Har snust litt på city elite også..

Vanskelig
 
Back
Topp