Emmaljunga City Cross. Superfornøyd med den da storebror var baby, så vi bruker den samme på nytt.

Jeg liker best at det er fire hjul, og det må være en vogn som egner seg både i snø, på grus og ellers over alt. Er ikke så ofte jeg er på shopping akkurat, men det har gått helt fint å manøvrere den rundt mellom klesstativene selv om hjulene ikke er svingbare. Vil at vogna skal være lun, at både bag- og sportsdel kan være vendt mot triller. Kunne ikke hatt en vogn hvor sportsdelen er vendt fra meg. Det er best for sosialisering, trygghet og språkutvikling at baby sitter vendt mot den som triller. Dette gjelder uansett om ungen er 6 mnd eller to år, selv om det så klart er viktigst når den er liten.
Ville ha vogn med fotpose og dessuten en vogn som kunne legges ned med bag/sportsdel på. Det eneste jeg noen sinne har savnet er lufthjul, men savnet er ikke så stort at jeg vil bytte til Mondial eller Edge da jeg ikke vil ha en tyngre vogn.
Ja også liker jeg at kalesjen på sportsdelen er stor, slik at det blir lettere å skjerme for sol, lys og vind. Dessuten ligger barnet skikkelig behagelig i sportsdelen også, noe jeg har sett at slettes ikke er en kvalitet alle sportsdeler har. Her ble vognen brukt flittig til han var to år, og regelmessig etter det også, så det er viktig med komfort.