Vogn

Ja ganske egentlig, har stor bil og enebolig så er kanskje litt mer opptatt av en godbit stabil vogn, fremfor en butikk vogn.. er ikke veldig shoppingjente heller så er kanskje mer skogvennlig eller butikkvennlig
Gjerne derfor det er vanskelig å finne vogn, brukes forskjellig :P

Emmaljunga Edge duo, farge Boston, understell duo s black air.
Den vogna vi likte :)

Sniker meg inn fra januar 2015

Hos oss ble det emmaljunga Edge duo! Og det lille vi har fått prøvd den ( altså fra babyshop, inne på sentret og ut i bilen) så er vi veldig fornøyde. Gikk mange turer og tittet på vogner før vi endelig bestemte oss :) var også litt vågale og tok sving hjul :)

Vedlegg

• IMG_20141103_183320.jpg
    IMG_20141103_183320.jpg
    302,2 KB · Visninger: 64
Sniker meg inn fra januar 2015

Hos oss ble det emmaljunga Edge duo! Og det lille vi har fått prøvd den ( altså fra babyshop, inne på sentret og ut i bilen) så er vi veldig fornøyde. Gikk mange turer og tittet på vogner før vi endelig bestemte oss :) var også litt vågale og tok sving hjul :)
Vognen så veldig fin ut :) var det andre merker dere vurderte?

Har brio happy duo etter nr 2 som vi skal bruke og kjøpte en brukt brio sing 2012 modell for trengte et understell som tok mindre plass i bilen.Har prøvd en venninne sin før og syns den var både praktisk og god å trille og hun var kjempe fornøyd :-)

Har brio happy duo etter nr 2 som vi skal bruke og kjøpte en brukt brio sing 2012 modell for trengte et understell som tok mindre plass i bilen.Har prøvd en venninne sin før og syns den var både praktisk og god å trille og hun var kjempe fornøyd :)
Høres bra ut :)

Her har vi Emmaljunga Edge Duo :-) er veldig fornøyd med den, robust god vogn å trille vi har den med sportsunderstell, vi kjøpte ny til førstemann i 2010 :-)

Her har vi Emmaljunga Edge Duo :) er veldig fornøyd med den, robust god vogn å trille vi har den med sportsunderstell, vi kjøpte ny til førstemann i 2010 :)
Tar den lite plas i bilen?

Har kjøpt bugaboo buffalo :)
Denne har jeg kjøpt også! Den er utrolig lett, fin og praktisk :) Tar liten plass siden hee vognen (inkl. bag) kan flatpakkes. Og den har svingbare forhjul som kan låses ved snø o.l.

http://www.youtube.com/watch?v=QIoJKk0SeuU

Hvilken farge har dere valgt? Har planer om å kjøpe den (må bare få aksept fra mannen som ikke har sett den enda), men er så usikker på farge.. hva har dere tenkt når dere valgte?

Hvilken farge har dere valgt? Har planer om å kjøpe den (må bare få aksept fra mannen som ikke har sett den enda), men er så usikker på farge.. hva har dere tenkt når dere valgte?

Vi valgte helt sort (understell, bag og voksipose)
Vi ville ha en kjønnsnøytral vogn som kan brukes til nestemann også, ettersom den koster litt.. Pluss at jeg ser for meg at den beige blir lett skitten.. Det som er så greit med vognen er jo at du kan kjøpe til trekk (ikke selve bagen, men resten) i andre farger senere også dersom du blir lei.. Koster vel 1100 eller noe slikt.. :)
Vi har arvet en sort stelebag også, men der tror jeg at det blir kjøpt inn en ny.. Sett på Storksak Elizabeth Tan, så kan samboeren bruke den sorte bagen når han skal i permisjon ;)

Vi valgte helt sort (understell, bag og voksipose)
Vi ville ha en kjønnsnøytral vogn som kan brukes til nestemann også, ettersom den koster litt.. Pluss at jeg ser for meg at den beige blir lett skitten.. Det som er så greit med vognen er jo at du kan kjøpe til trekk (ikke selve bagen, men resten) i andre farger senere også dersom du blir lei.. Koster vel 1100 eller noe slikt.. :)
Vi har arvet en sort stelebag også, men der tror jeg at det blir kjøpt inn en ny.. Sett på Storksak Elizabeth Tan, så kan samboeren bruke den sorte bagen når han skal i permisjon ;)
Vi også vurderer hel sort.. evnt mørk kaki kalesje.. men problemet med mørk kaki er at det ikke er sikkert mine planlagte blå vogntepper passer med fargen.. heller ikke rosa om det blir jente neste gang.. synes de blå er veldig fine, men samboern mener nøytral! Beige bag er uaktuelt!

Vi også vurderer hel sort.. evnt mørk kaki kalesje.. men problemet med mørk kaki er at det ikke er sikkert mine planlagte blå vogntepper passer med fargen.. heller ikke rosa om det blir jente neste gang.. synes de blå er veldig fine, men samboern mener nøytral! Beige bag er uaktuelt!

Synes den er nett og fin i helsort. Kan jo friskes opp med vognteppe, stelleveske og rangler ☺️ Og som sagt, kan alltids kjøpe til kalesje med annen farge senere om du blir lei av sort ☺️

Kjøpte beige stoff som grunnfarge, og sort tekstilsett. Vi ønsket oss noe nøytralt som ikke skriker gutt/jente når man er ute å triller. Men utover det valgte vi bare det vi syns var fint. :)

Back
Topp