Vogn

Sett på emmaljunga på understell, er lufthjul med snur foran bedre enn plasthjul? Har bare prøvd den på plast.

Sett på emmaljunga på understell, er lufthjul med snur foran bedre enn plasthjul? Har bare prøvd den på plast.
Vi har bestilt lufthjul med sving.
Får vogna i januar, så er spent.
Men lufthjul er jo bedre enn plast som regel.

Vi har bestilt lufthjul med sving.
Får vogna i januar, så er spent.
Men lufthjul er jo bedre enn plast som regel.
De med sving var mye lettere enn de andre :)

Etter mye fram og tilbake ble det Bugaboo Donkey på oss siden vi skal ha tvillinger. Meget praktisk og tar liten plass slått sammen. Fikk plass til den i bagasjerommet på Yaris:) Tror den fungerer ypperlig som søskenvogn også. Praktisk at man kan slå den sammen i bredden til singelvogn med en liten handlekurv hvis man bare skal ha med en unge.
Vi har den til tvillingene og har vært kjempefornøyd. Skal ha den nå også til lillebror sammenslått :)

Det er de.
Gleder meg til å få vogna hjem, og ihvertfall til å ta den i bruk :)
Den skal klargjøres når vi får den. Da kommer vognpose og alt på plass :)
Hvor lang bestillingstid var det? De blir jo sendt fra Sverige ...

Vi også vurderer hel sort.. evnt mørk kaki kalesje.. men problemet med mørk kaki er at det ikke er sikkert mine planlagte blå vogntepper passer med fargen.. heller ikke rosa om det blir jente neste gang.. synes de blå er veldig fine, men samboern mener nøytral! Beige bag er uaktuelt!

ImageUploadedByBV Forum1417366528.252957.jpgImageUploadedByBV Forum1417366537.870902.jpg

Da var vognen i hus her

Så flott! Fant du noen gode tilbud på den?

Nei, ser ikke ut som om man får den rimelig noen sted i Norge siden den er så ny.. Men det er 10% på første kjøp på babyshop om du melder deg inn i kundeklubben deres.. ☺️

Betalte 12 000,- for vognen med sort understell, den tykkere vognposen som hører til og bilstoladapter til maxicosi ☺️
Så sparte ca 1700kr ☺️

Nei, ser ikke ut som om man får den rimelig noen sted i Norge siden den er så ny.. Men det er 10% på første kjøp på babyshop om du melder deg inn i kundeklubben deres.. ☺️

Betalte 12 000,- for vognen med sort understell, den tykkere vognposen som hører til og bilstoladapter til maxicosi ☺️
Så sparte ca 1700kr ☺️

Jeg vet.. det er min plan også

Vi har valgt å gå for Viper 4S denne gangen.
http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...vogner/trille-viper-4s-2014-duovogn-svart-alu
Kjøpte den på tilbud nå i helgen.
https://www.youtube.com/watch?v=_VI4zsOy7sg

Skjermbilde 2014-11-30 kl. 22.41.12.png

Har ingen erfaringer med denne fra før, så er veldig spent. Den ble best-i-test i 2012 hvor den danket ut både Emmaljunga og andre kjente merker, så tenker at den ikke må være så halvgæren. ;) Også var prisen et stort pluss iom at du får med både bag og sportsdel.

Fra før av har jeg en Babyjogger City Elite, som jeg er veldig fornøyd med - men for meg så er det uaktuelt med en vogn som jeg ikke kan bytte sitteretning på sportsdelen når barnet er lite. Spesielt viktig er dette det første året, da barnet fort kan bli overstimulert (og alt som følger med det) når det sitter vendt ut mot verden i stedet for å kunne hvile øynene på noe trygt og kjent, som mor eller far (etc.).

Skjermbilde 2014-11-30 kl. 22.39.13.png

Vi hadde Emmaljunga Nitro City til storebror - og jeg var veldig fornøyd med denne også. Er blant annet blitt helt avhengig av å ha svingbare hjul (som jeg nå også har med Viper). Syns det er veldig kjekt med 4 hjul. Syns dette er tryggest når de er så små. Spesielt med tanke på (som jeg leste i en annen tråd som jeg ikkehadde tenkt på) at vi har en storebror på snart 3 år til lillejenta, som sikkert også har lyst til å trille vogn - og da syns jeg det er hakket mer trygt med 4 hjul, da disse blir hakket mer stabile. Når det bare er voksne som skal trille, så er det jo ikke så stort problem det der.
Ellers er jo Emmaljunga veldig pene vogner, men jeg irriterte meg litt over at det var fryktelig trang plass til oppbevaring under vognen. Selve kurven var stor, men om man hadde mye under der, så var det nesten klin umulig å få tak i det innerste, fordi vognen var så langt nede på understellet.
Også ville jeg ha bag denne gangen. Sist gang opererte vi med voksipose med bærebrett - og det funket det altså, men det var ikke akkurat så veldig pent :P

Skjermbilde 2014-11-30 kl. 22.39.46.png

Er som sagt veldig spent på kjøpet vi har gjort nå med Viper 4S. Regner med at jeg får vognen innen neste helg! :D :D

Vedlegg

• Skjermbilde 2014-11-27 kl. 20.43.48.png
    Skjermbilde 2014-11-27 kl. 20.43.48.png
    209,4 KB · Visninger: 29
Denne er så fin! Eneste er at den virker så liten...men så er jeg vant til Simo da. Hva er bagmålene? Husker du det?

Fant ikke mål på nett, men målte innsiden av bagen: 80cmx31cm

Simo duo er vel 80cmx34cm og Simo Kombi 83cmx30cm, så tror nok bare buffaloen ser mindre ut enn den er ;)

Fant ikke mål på nett, men målte innsiden av bagen: 80cmx31cm

Simo duo er vel 80cmx34cm og Simo Kombi 83cmx30cm, så tror nok bare buffaloen ser mindre ut enn den er ;)

Takk for svar! Jøss da er det en nett vogn med bra plass :)

Vi har valgt å gå for Viper 4S denne gangen.
http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...vogner/trille-viper-4s-2014-duovogn-svart-alu
Kjøpte den på tilbud nå i helgen.
https://www.youtube.com/watch?v=_VI4zsOy7sg

Vis vedlegget 91100

Har ingen erfaringer med denne fra før, så er veldig spent. Den ble best-i-test i 2012 hvor den danket ut både Emmaljunga og andre kjente merker, så tenker at den ikke må være så halvgæren. ;) Også var prisen et stort pluss iom at du får med både bag og

Er som sagt veldig spent på kjøpet vi har gjort nå med Viper 4S. Regner med at jeg får vognen innen neste helg! :D :D

Jeg har også kjøpt denne på tilbud denne helga (4359 + 20% avslag)! Har du fått din ennå? Om ja, hva synes du? Så fin som du trodde eller? Jeg er så kjempespent til å få min på torsdag! :D

Back
Topp