Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så kjektVi har nå bestilt TFK joggster twist i fargen sjokolade! Gleder meg til å få den i hus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektVi har nå bestilt TFK joggster twist i fargen sjokolade! Gleder meg til å få den i hus![]()
Vi har bestilt lufthjul med sving.Sett på emmaljunga på understell, er lufthjul med snur foran bedre enn plasthjul? Har bare prøvd den på plast.
De med sving var mye lettere enn de andreVi har bestilt lufthjul med sving.
Får vogna i januar, så er spent.
Men lufthjul er jo bedre enn plast som regel.
Det er de.De med sving var mye lettere enn de andre![]()
Vi har den til tvillingene og har vært kjempefornøyd. Skal ha den nå også til lillebror sammenslåttEtter mye fram og tilbake ble det Bugaboo Donkey på oss siden vi skal ha tvillinger. Meget praktisk og tar liten plass slått sammen. Fikk plass til den i bagasjerommet på YarisTror den fungerer ypperlig som søskenvogn også. Praktisk at man kan slå den sammen i bredden til singelvogn med en liten handlekurv hvis man bare skal ha med en unge.
Hvor lang bestillingstid var det? De blir jo sendt fra Sverige ...Det er de.
Gleder meg til å få vogna hjem, og ihvertfall til å ta den i bruk
Den skal klargjøres når vi får den. Da kommer vognpose og alt på plass![]()
Vi ba om å få den levert i januar.Hvor lang bestillingstid var det? De blir jo sendt fra Sverige ...
OkiVi ba om å få den levert i januar.
Men bestillingstiden kommer an på om de har på lager eller den må lages.
Vi også vurderer hel sort.. evnt mørk kaki kalesje.. men problemet med mørk kaki er at det ikke er sikkert mine planlagte blå vogntepper passer med fargen.. heller ikke rosa om det blir jente neste gang.. synes de blå er veldig fine, men samboern mener nøytral! Beige bag er uaktuelt!

Så flott! Fant du noen gode tilbud på den?
Så flott! Fant du noen gode tilbud på den?
Nei, ser ikke ut som om man får den rimelig noen sted i Norge siden den er så ny.. Men det er 10% på første kjøp på babyshop om du melder deg inn i kundeklubben deres..
Betalte 12 000,- for vognen med sort understell, den tykkere vognposen som hører til og bilstoladapter til maxicosi
Så sparte ca 1700kr![]()
Fin vogn
Denne er så fin! Eneste er at den virker så liten...men så er jeg vant til Simo da. Hva er bagmålene? Husker du det?
Denne er så fin! Eneste er at den virker så liten...men så er jeg vant til Simo da. Hva er bagmålene? Husker du det?
Fant ikke mål på nett, men målte innsiden av bagen: 80cmx31cm
Simo duo er vel 80cmx34cm og Simo Kombi 83cmx30cm, så tror nok bare buffaloen ser mindre ut enn den er![]()
Takk for svar! Jøss da er det en nett vogn med bra plass![]()
Vi har valgt å gå for Viper 4S denne gangen.
http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...vogner/trille-viper-4s-2014-duovogn-svart-alu
Kjøpte den på tilbud nå i helgen.
https://www.youtube.com/watch?v=_VI4zsOy7sg
Vis vedlegget 91100
Har ingen erfaringer med denne fra før, så er veldig spent. Den ble best-i-test i 2012 hvor den danket ut både Emmaljunga og andre kjente merker, så tenker at den ikke må være så halvgæren.Også var prisen et stort pluss iom at du får med både bag og
Er som sagt veldig spent på kjøpet vi har gjort nå med Viper 4S. Regner med at jeg får vognen innen neste helg!![]()
![]()