Vogn valg!

Har du erfaring med den? Er det trehjuling?

Supergod vogn, både bag og sportsdel :) litt dum akkurat i overgang fra bag til sportsdel pga at man ikke ser barnet. Utenom det, en vogn man har til man er ferdig med vogn. Super i sol og varmt vær (god lufting og solskjerm-sportsdel) og god skjerming for regn, vind og snø, uten div trekk.

Trehjuling, super enkel å legge sammen, superLETT, fantastisk å trille, en av de høyeste modellene når bagdelen er montert (perfekt for oss med høye mannfolk). Sier bare amen til den vogna. Det er den vogna ALLE her har, må trille i alt mulig terreng. Pluss den tar suuperliten plass i bilen. Må prøves!

Helt enig!

Off. Må ha helt ny vogn og jeg ANER IKKE hvem jeg burde ha. Vil ha en som er grei å få med seg i bilen, ikke for tung, men som også er fin å trille på ulendt terreng og snøføre. Er jo en hel jungel med vogner der ute [emoji29]

Off. Må ha helt ny vogn og jeg ANER IKKE hvem jeg burde ha. Vil ha en som er grei å få med seg i bilen, ikke for tung, men som også er fin å trille på ulendt terreng og snøføre. Er jo en hel jungel med vogner der ute [emoji29]
Det er den perfekte vognen for oss og, finner du en du liker får du tipse oss her ;) vi har begynt å se litt men ikke bestemt oss

Sist hadde vi en stor simo-vogn, og var veldig fornøyd med den om vinteren med kolikk-baby. Fantastisk demping. Men da hun var 6 mnd kjøpte vi Baby Jogger City Mini GT og så oss aldri tilbake :D skulle være tillegg til Simo men har brukt den som eneste vogn og gjør det fortsatt (hun er snart 3).

Har derfor tenkt å kjøpe bag til den. Det er en utrolig god vogn. Lettvint, fin å sitte i (full liggestilling, god for ungen), lett å bremse, slå sammen, den er en helt fantastisk vogn rett og slett.

Men jeg har litt lyst på en fin klassisk vogn også :D typ emmaljunga.. fordi jeg synes ikke babyjogger-vogna er fin å se på. Men alt annet ved den elsker jeg!

Like fin i skog, snø og ulendt terreng som på asfalt. Gode solide hjul med godt grep som kan låses om man ikke vil framhjulet skal snurre

Bare til dere som tenker britax smile 2, vi bruker sportsdelen til den nå til 1-åringen med vognpose i, og den er veldig trang :) hvertfall for min gutt på 10kg :)

Emmaljunga mondial når jeg skal ha singel vogn med kun baby. Og når det er søskenvogn så vurderer jeg bj sin sity select lux nå. Eller Baby jogger city mini Gt dobbel. Trenger ei lett sammenleggbar søskenvogn som blir liten sammenlagt til lange bilturer til slekta hans, og ferier generelt. Også må jeg nok krype til pers og få et slags ståbrett, eller helst et med sete også :)
Jeg har babyjgger City mini gt enkel og dobbel. Kjempe fornøyd. De er helt konge. Lett å slå sammen og tar lite plass

Enig, synes den ser så nett og enkel ut.

Eller så har jeg sett litt på TFK Joggster. Bor i byen og vil helst ha en liten vogn som funker både på buss/bane og i litt terreng... Det jeg liker med Britaxen er at det går å bruke mykbag. Vi bor i tredje etasje uten heis, så ser for meg at mykbag er praktisk. Bryr meg ikke så mye om hvordan det ser ut egentlig.
Har Tlf joggster twist, er fornøyd ned den. Hadde jeg valgt i dag hadde jeg nok valgt baby jogger City elite. Den tar litt mindre plass når du legger den sammen og du kan gjøre det med en hånd. Praktisk når du holder en baby :)

Vi har emmaljunga city cross som vi er kjempefornøyde med[emoji1] Har brukt den som eneste vogn i 2 år til lillemor, og vi liker både bagen og sportsdelen kjempegodt! God og stødig vogn som er god på alle underlag, god å sove i, og sportsdelen kan brukes begge veier[emoji1360]

Vi har emmaljunga city cross som vi er kjempefornøyde med[emoji1] Har brukt den som eneste vogn i 2 år til lillemor, og vi liker både bagen og sportsdelen kjempegodt! God og stødig vogn som er god på alle underlag, god å sove i, og sportsdelen kan brukes begge veier[emoji1360]
Er den lett ? Sånn i forhold til edge ?

Noen son har erfaring med hva som er best av 4 like store hjul eller 2 store bak og 2 mindre foran? [emoji5]

Back
Topp