Vogn valg!

Jeg sier det igjen, bor dere i nærheten av Oslo, dra til babybanden på Skøyen! De har testbane til barnevogner, med brostein, "skogbunn", grus osv. Jeg ble utrolig fascinert, og selv om vi allerede har vogn, så måå jeg bare dit for å kikke og teste!

Så stilig! Jeg bor dessverre ikke i nærheten :(

Har du erfaring med den? Er det trehjuling?
Trehjuling, super enkel å legge sammen, superLETT, fantastisk å trille, en av de høyeste modellene når bagdelen er montert (perfekt for oss med høye mannfolk). Sier bare amen til den vogna. Det er den vogna ALLE her har, må trille i alt mulig terreng. Pluss den tar suuperliten plass i bilen. Må prøves!

Tenker at minsten skal overta bugabooen og vurderer en city mini gt til eldstejenta! Tror den er grei sovevogn i bhg + tar lite plass i bilen!

Hvilken vogn drømmer dere om?
Jeg drømmer om Stokke trailz. Ser at en del ikke er så fornøyd med den, men det er fortsatt drømmevogna! (Særlig dypvogna)

Jeg hadde så innmari lyst på Stokke trailz, men pga sportsdelene gikk vi bort fra den [emoji85]
Syns den bagdelen er sååå fin [emoji7][emoji173]️

Jeg sier det igjen, bor dere i nærheten av Oslo, dra til babybanden på Skøyen! De har testbane til barnevogner, med brostein, "skogbunn", grus osv. Jeg ble utrolig fascinert, og selv om vi allerede har vogn, så måå jeg bare dit for å kikke og teste!

Så utrolig kult!! [emoji2][emoji2]

Trehjuling, super enkel å legge sammen, superLETT, fantastisk å trille, en av de høyeste modellene når bagdelen er montert (perfekt for oss med høye mannfolk). Sier bare amen til den vogna. Det er den vogna ALLE her har, må trille i alt mulig terreng. Pluss den tar suuperliten plass i bilen. Må prøves!

Vi har også den! Kanonfornøyd!!! [emoji16][emoji16][emoji16]

Vi har både Babyjogger city elite og Emmaljunga Edge Duo, jeg klarte ikke å nøye meg med en [emoji23]
Hver til sitt bruk! Elsker city elite på terreng og edgen med babydelen og litt større handlekurv [emoji1362]

Åå, skal sjekke ut denne! Vil egentlig ikke ha trehjuling, men vil så veldig gjerne ha en høy bagdel. Det er det fineste jeg vet med stokkevogna, stor bag og høy. Er bagen stor på denne vogna?

Vi valgte et ganske høyt understell til den vogna, husker ikke i farta hva det heter da [emoji85]
Men det er høyere enn original understellet og derfor ble også vogna høyere [emoji5]
Men jeg er ikke spesielt stor da[emoji23]

Hehe, jeg syns bare det er penere. I Danmark for eksempel (og tidligere i Norge) var dypvognene standar mye høyere en de er nå. Syns de ser litt pinglete ut når de er så lave :p

Hehe, jeg syns bare det er penere. I Danmark for eksempel (og tidligere i Norge) var dypvognene standar mye høyere en de er nå. Syns de ser litt pinglete ut når de er så lave :p

Ser den [emoji5] syns egentlig det er veldig mange rare vogner på markedet nå [emoji85]
Vi har en god gammeldags Brio vogn til sovevogn, og den er helt annerledes enn de nye typene [emoji5][emoji1362]

Ser den [emoji5] syns egentlig det er veldig mange rare vogner på markedet nå [emoji85]
Vi har en god gammeldags Brio vogn til sovevogn, og den er helt annerledes enn de nye typene [emoji5][emoji1362]

Enig :p
Ja og mange av «sovevognene» har jo en helt annen kvalitet en de nyere vognene... kjedelig at det går den veien med alt..

Enig :p
Ja og mange av «sovevognene» har jo en helt annen kvalitet en de nyere vognene... kjedelig at det går den veien med alt..

Ja, og vognene er mye kortere nå enn tidligere.
I Danmark selges det en spesiell Emmaljunga vogn med bagdel som skal passe helt opp til 3 år [emoji15][emoji85] den ser helt genial ut, men vognen er ganske tung da[emoji28]

Jeg signerer denne!!![emoji173]️

Åå, skal sjekke ut denne! Vil egentlig ikke ha trehjuling, men vil så veldig gjerne ha en høy bagdel. Det er det fineste jeg vet med stokkevogna, stor bag og høy. Er bagen stor på denne vogna?
Innvendige mål på deluxe bagen til baby jogger er 79x33x20 cm. Fornøyd med størrelsen.

Stokke bagen leser jeg er 80cm innvendig? Så ca det samme. Begge bager har max 9kg

Innvendige mål på deluxe bagen til baby jogger er 79x33x20 cm. Fornøyd med størrelsen.

Stokke bagen leser jeg er 80cm innvendig? Så ca det samme. Begge bager har max 9kg

Så litt på det ja. Er sportsdelen kun forovervendt? Liker å ha barnet mot meg :)

Back
Topp