Vogn valg!

Jeg kjøpte mini gt fordi folk her inne skrøyt den opp i skyene!! fin og lett vogn, enkel å trille, tar liten plass i bilen. MEN: Vognen vipper bakover hvis barnet tar i litt. Når det blåser ute er jeg veldig redd for at den skal dette bakover..

Selene til vognen er ALT for korte. Det har de vært siden vi kjøpte den..

Jeg ville aldri ha brukt denne vognen til en baby..
Og mtp at vi betalte vel 9000 for Simo og 3000(!) for City Mini GT følge jeg at jeg fikk veldig mye for pengene med GT-en. I motsetning til deg hadde jeg ikke så store forventinger, jeg var nok litt skeptisk.. så jeg ble så positivt overrasket. Veldig glad i den vogna :)

Syntes ikke edge er noe god. Altfor stor og tung vogn:/ jeg skal kjøpe ny

Ja det kommer nok veldig an på hva man bruker den til [emoji4] tung og stor å ta mye ut/inn av bil. Men veldig god på vinterføre og som sovevogn synes jeg [emoji4] og lun og fin for spesielt de minste!

Jeg kjøpte mini gt fordi folk her inne skrøyt den opp i skyene!! fin og lett vogn, enkel å trille, tar liten plass i bilen. MEN: Vognen vipper bakover hvis barnet tar i litt. Når det blåser ute er jeg veldig redd for at den skal dette bakover..

Vår har aldri velta bakover. Jeg bruker alltid kurven under om jeg har med ting da, viktig å ikke henge noe tungt bak på vogna. Men den er ikke like stabil som en tyngre firhjuling selvfølgelig! Har kjøpt bag til den nå, håper jeg blir like fornøyd med den [emoji4]

Vi har babyjogger city elite, har ikke fått brukt den da siden vi ikke helt kom dit sist - men førsteinntrykket er bra. Eneste negative er jo at sportsdelen kun er forovervendt. Hadde vært perfekt om den kunne vendes begge veier. Kommer sikkert til å kjøpe ei brukt b.hagevogn, og da velge en som kan vendes bakover og utfyller babyjoggeren. Valgte babyjoggeren pga den tar så liten plass i bil og ellers virka god å trille og er perfekt på alle måter bortsett fra dette med sportsdelen. Vi har straks tre hunder så blir litt trangt om plassen i bilen. :p

Elite er en veldig fin bhg vogn [emoji4]

Har aldri hatt de problemene med min mini gt. Selene kan forlenges og har ikke opplevd at den tipper.Var synd du har vært uheldig med denne :(

Har og skal bruke Tfk joggster twist etter storebror. Tror jeg var innom 6-7 vogner med førstemann da jeg ikke greide å bestemme meg. Men Tfk slo alle [emoji4]

Så glad for alle tilbakemeldinger! Jeg syns jeg ser Stokke trailz overalt, men her på forumet er det jo ikke mange som planlegger å kjøpe den. Kanskje det er den eneste vogna jeg legger merke til siden det er den jeg ønsker meg :p

Så glad for alle tilbakemeldinger! Jeg syns jeg ser Stokke trailz overalt, men her på forumet er det jo ikke mange som planlegger å kjøpe den. Kanskje det er den eneste vogna jeg legger merke til siden det er den jeg ønsker meg :p
De Stokke-vognene har jeg ikke hørt mye bra om. Hørt at de passer dårlig til skandinaviske forhold. (Til tross for at Stokke egentlig er et norsk merke, ironisk nok). Men det viktigste er jo at du liker vogna :)

Ville uansett anbefale deg å dra til en butikk med masse forskjellige vogner og både prøve Stokke Trailz og andre vogner. Jeg husker jeg absolutt ikke kunne tenkt meg babyjogger (synes de var stygge) før jeg prøvde den i butikken og bare WOW! Jeg som aldri skulle ha trehjuling. Hehe.

Vi prøvde baby jogger city elite på butikken på Skøyen med prøvebane, og syns den var fantastisk å kjøre, veldig enkel å slå sammen, lett, høy nok for typen på 1,95 og egentlig helt perfekt - men dessverre helt uaktuell pga sportsdelen som kun vender framover. Vil ikke gå tur med en 6+ mnd gammel baby uten å kunne kikke nedi at den har det bra. Utrolig synd når den ellers var perfekt. Vi tenker å prøve Stokke trailer pga den er høy nok, men vil også prøve emmaljunga city cross. Noen som vet hvordan høyden på den er med bag i?

De Stokke-vognene har jeg ikke hørt mye bra om. Hørt at de passer dårlig til skandinaviske forhold. (Til tross for at Stokke egentlig er et norsk merke, ironisk nok). Men det viktigste er jo at du liker vogna :)

Ville uansett anbefale deg å dra til en butikk med masse forskjellige vogner og både prøve Stokke Trailz og andre vogner. Jeg husker jeg absolutt ikke kunne tenkt meg babyjogger (synes de var stygge) før jeg prøvde den i butikken og bare WOW! Jeg som aldri skulle ha trehjuling. Hehe.

Hører veldig mye forskjellig om vogna faktisk. Her på forumet er det en del tråder der den blir skrytt veldig opp, og jeg kjenner ei som har den også. Vi bor på en øy med mange smale stier, men der passer ingen vogner, så det blir å gå på gruslagt sti så det er det ganske jevnt.. ikke får vi snø her heller, så jeg innbiller meg at den passer til vårt bruk.. men det er jo bag delen jeg liker best, litt mer skeptisk til sportsvogn delen.. men vi skal prøve flere forskjellige :)

Back
Topp