Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSender deg info i PM jeg!
Du vil ikke dele på anonymt forum heller?På ultralyd i dag 12+6, synes eg at eg ganske klart såg kjønnet. Kona og. Nub queen's er einig i meg og.
Eg som har vore so bastant på å ikkje dele kjønn, vil jo rope det ut til alle. Er visst for spennande alt ditta!
Joda! Stor sannsynligheit for at det vert ei jente til! Blir spanande på OULDu vil ikke dele på anonymt forum heller?
Så stasJoda! Stor sannsynligheit for at det vert ei jente til! Blir spanande på OUL
Jeg døde av nysgjerrighet og måtte vite på OUL. Var uansett ikke mulig å ikke se kjønnet så den er jo greiJeg (tror) jeg ikke vil vite, samboer vil vite. Så vi får ta en ordentlig diskusjon når det nærmer seg TUL,ønsker i alle fall ikke å høre noe på tidlig ultralyd. Begrunnelsen min er vel at jeg ikke vil at de rundt oss og oss selv ikke skal legge for mye i kjønn. Kan hende jeg dør av nysgjerrighet etter hvert og endrer mening da
Heheja! Vi (eg) ville ikkje vete sjølv. Heilt til vi var på ultralyd, då MÅTTE vi.Jeg døde av nysgjerrighet og måtte vite på OUL. Var uansett ikke mulig å ikke se kjønnet så den er jo grei