Vite kjønnet?

Men hvor langt er du på vei nå da? :D
9+6 i dag :happy: Men har jo også blitt litt dreven på å tyde ultralyd-bilder og nub, så det er ikke helt utenkelig at jeg følger ekstra nøye med under ultralyden og eventuelt ikke sier noe til samboer hvis jeg ser noe :laughing002
 
Hadde aldri klart å ikke vite kjønn :laughing002 jeg mååå vite
 
Skal på ultralyd 13+1 og har hele tiden tenkt at vi vil vite hvis de kan se kjønn da, men ble brått litt usikker :smiley-ashamed004 Litt gøy med en overraskelse også:confused005
 
Jeg (tror) jeg ikke vil vite, samboer vil vite. Så vi får ta en ordentlig diskusjon når det nærmer seg TUL,ønsker i alle fall ikke å høre noe på tidlig ultralyd. Begrunnelsen min er vel at jeg ikke vil at de rundt oss og oss selv ikke skal legge for mye i kjønn. Kan hende jeg dør av nysgjerrighet etter hvert og endrer mening da :facepalm:
 
Jeg (tror) jeg ikke vil vite, samboer vil vite. Så vi får ta en ordentlig diskusjon når det nærmer seg TUL,ønsker i alle fall ikke å høre noe på tidlig ultralyd. Begrunnelsen min er vel at jeg ikke vil at de rundt oss og oss selv ikke skal legge for mye i kjønn. Kan hende jeg dør av nysgjerrighet etter hvert og endrer mening da :facepalm:
Mente OUL så klart
 
Jeg (tror) jeg ikke vil vite, samboer vil vite. Så vi får ta en ordentlig diskusjon når det nærmer seg TUL,ønsker i alle fall ikke å høre noe på tidlig ultralyd. Begrunnelsen min er vel at jeg ikke vil at de rundt oss og oss selv ikke skal legge for mye i kjønn. Kan hende jeg dør av nysgjerrighet etter hvert og endrer mening da :facepalm:

Jeg tenkte denne gangen å holde kjønn hemmelig for alle andre:woot: men jeg må vite:laughing002
 
9+6 i dag :happy: Men har jo også blitt litt dreven på å tyde ultralyd-bilder og nub, så det er ikke helt utenkelig at jeg følger ekstra nøye med under ultralyden og eventuelt ikke sier noe til samboer hvis jeg ser noe :laughing002
Imponerende!! Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva som er opp og ned på ultralyd jeg, haha jeg bare nikker og smiler og følger med på når de peker på hode og bein :laughing002
 
9+6 i dag :happy: Men har jo også blitt litt dreven på å tyde ultralyd-bilder og nub, så det er ikke helt utenkelig at jeg følger ekstra nøye med under ultralyden og eventuelt ikke sier noe til samboer hvis jeg ser noe :laughing002
Imponerende!! Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva som er opp og ned på ultralyd jeg, haha jeg bare nikker og smiler og følger med på når de peker på hode og bein :laughing002
Og da kan jeg legge til at pga ekstrem kvalme og risikosvangerskap så har jeg hart UL i snitt hver 4. uke både forrige gang og nå, så jeg burde i teorien vært flinkere hahaha :laughing002
 
Nei, var det jeg mente ☺️ hvis jeg bestiller slik test nå (uke 11) vil det være for sent tror du?
Nei, absolutt ikke, tenker det er fin timing! Man kan ta den fra uke 9+0 og fremover. Det gikk veldig raskt her. Bestilte, fikk kit’et levert på døren etter 2 dager, og 1 uke etter at jeg sendte blodprøven herfra, så ringte de med resultatet :Heartred
 
Back
Topp