Vite kjønnet?

Jeg har lyst til å være av typen som kunne ventet til fødsel, meeen jeg er utpreger nysgjerrig og en smule kontrollfrik. Jeg kommer til å be om å få vite så raskt det er mulig.

Jeg har lyst til å vite, tror ikke jeg hadde klart å vente helt til fødsel. Selvom det ikke spiller noe rolle hvilket kjønn det er ☺️

Måå vite det! Hadde vært kjempe kult å vente, men klarer ikke :hilarious:

Samboer har luftet idèen om å ikke vite, men han blir nok nedstemt (der også):hilarious: Alt for nyskjerri til å ikke vite!

Vi vil vete, men veldig usikker på om vi vil dele det.
Vil ikkje at kjønn skal vere fokus, og vil ikkje ende opp med eit barn med berre rosa/blå klær om vi får gåver etc.
Vi vil vete, men veldig usikker på om vi vil dele det.
Vil ikkje at kjønn skal vere fokus, og vil ikkje ende opp med eit barn med berre rosa/blå klær om vi får gåver etc.
Jeg er så enig i det her! Ellers klarer ikke folk å dy seg med å kjøpe rosa og blå ting.

Vil gjerne vite det :) er så spent! Når kan man tidligst få vite det?
Kommer an på utviklingen hos barnet. Noen ganger kan man bekrefte gutt allerede fra uke 11 fordi kjønnsorganet har reist seg tidlig, mens man ikke nødvendigvis vil kunne bekrefte jente før nærmere 13 uker. Uansett ikke lov å fortelle før 12+0, så før det er man avhengig av å enten se det selv eller at det vises på bildene

Sniker fra januar. Jeg var på privat TUL hos dr. Martin Lundring ved spesialistsenteret for kvinner på Jessheim i uke 12+5. Han er en av de beste i landet. Venter en gutt :Heartblue :smiley-bounce016
Ååå, jeg også bruker Martin! Skal til han på mandag, bare 7+3 da, men skal booke time til uke 13 da også!

• Elsker
Reactions: Ch8
Jeg er litt i skille mellom mars og april, så sniker litt :angelic:

Jeg har veldig lyst til å ikke vite det, vi har en av hver så det hadde vært ganske spennende og motiverende å få vite det etter fødsel, men jeg tror ikke jeg klarer. Det jeg synres er vanskelig er å ikke kunne planlegge, å kun måtte kjøpe kjønnsnøytralt, ikke vite hva jeg skal ta vare på fra storesøster eller storebror. Samtidig er det sykt vanskelig å finne navn, så det hadde vært greit å vite hva vi må fokusere på. Så jeg tror ikke jeg klarer å ikke vite det, selv om det ikke spiller noen som helst rolle hvilket kjønn det blir.

Omg er så misunnelig på dere som klarer å vente!! Må være en sykt kul overraskelse!

Meen jeg vil vite alt, helst så fort som mulig! Så hvis de ikke klarer å se på TUL på ullevål uke 12+4 neste uke så tror jeg vi bestiller en ekstra time hos han Martin i Jessheim. Har et vennepar som også fikk vite kjønnet tidlig hos han!

Han er kjempeflink! Fikk vite rett kjønn av han med forrige barnet vårt, da jeg var 13+0 :Heartred
Ja, har hørt alle si at han er kjempe god på det. Har faktisk ikke hørt noen si at han har sagt feil kjønn heller! Fikk vite det 12+3 forje svangerskap, men hos en annen gynekolog da. Men nå bruker jeg bare han!

Vi skal ikke vite. Jeg har en av hver med tidligere samboer, men er egentlig veldig nysgjerrig. Ny samboer derimot, vil gjerne vente, så da er jeg med ham på den :happy:

Men det kommer til å bli en gigaprøvelse for nysgjerrigheten min!

Vi skal ikke vite. Jeg har en av hver med tidligere samboer, men er egentlig veldig nysgjerrig. Ny samboer derimot, vil gjerne vente, så da er jeg med ham på den :happy:

Men det kommer til å bli en gigaprøvelse for nysgjerrigheten min!
Men hvor langt er du på vei nå da? :D

Har ny ultralyd 12+6, med en som er kjempe god på å se kjønn tidlig, såå det blir veldig spennende

Back
Topp