Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer også på dette, Googlet meg frem til at det sannsynligvis ikke er før den ultralyden rundt 17-18 uker?Vil gjerne vite det er så spent! Når kan man tidligst få vite det?
Sniker fra januar. Jeg var på privat TUL hos dr. Martin Lundring ved spesialistsenteret for kvinner på Jessheim i uke 12+5. Han er en av de beste i landet. Venter en guttVil gjerne vite det er så spent! Når kan man tidligst få vite det?
Vi vil vete, men veldig usikker på om vi vil dele det.
Vil ikkje at kjønn skal vere fokus, og vil ikkje ende opp med eit barn med berre rosa/blå klær om vi får gåver etc.
Jeg er så enig i det her! Ellers klarer ikke folk å dy seg med å kjøpe rosa og blå ting.Vi vil vete, men veldig usikker på om vi vil dele det.
Vil ikkje at kjønn skal vere fokus, og vil ikkje ende opp med eit barn med berre rosa/blå klær om vi får gåver etc.
Kommer an på utviklingen hos barnet. Noen ganger kan man bekrefte gutt allerede fra uke 11 fordi kjønnsorganet har reist seg tidlig, mens man ikke nødvendigvis vil kunne bekrefte jente før nærmere 13 uker. Uansett ikke lov å fortelle før 12+0, så før det er man avhengig av å enten se det selv eller at det vises på bildeneVil gjerne vite det er så spent! Når kan man tidligst få vite det?
Ååå, jeg også bruker Martin! Skal til han på mandag, bare 7+3 da, men skal booke time til uke 13 da også!Sniker fra januar. Jeg var på privat TUL hos dr. Martin Lundring ved spesialistsenteret for kvinner på Jessheim i uke 12+5. Han er en av de beste i landet. Venter en gutt
Han er kjempeflink! Fikk vite rett kjønn av han med forrige barnet vårt, da jeg var 13+0Ååå, jeg også bruker Martin! Skal til han på mandag, bare 7+3 da, men skal booke time til uke 13 da også!
Ja, har hørt alle si at han er kjempe god på det. Har faktisk ikke hørt noen si at han har sagt feil kjønn heller! Fikk vite det 12+3 forje svangerskap, men hos en annen gynekolog da. Men nå bruker jeg bare han!Han er kjempeflink! Fikk vite rett kjønn av han med forrige barnet vårt, da jeg var 13+0
Men hvor langt er du på vei nå da?Vi skal ikke vite. Jeg har en av hver med tidligere samboer, men er egentlig veldig nysgjerrig. Ny samboer derimot, vil gjerne vente, så da er jeg med ham på den
Men det kommer til å bli en gigaprøvelse for nysgjerrigheten min!