Vite kjønnet?

Det hørtes spennende du! Hvordan går du frem med dette? :)
Klipper inn infoen jeg fikk fra klinikken her:
«Hvis du bestiller en Panorama test hos os, sender vi alt du skal bruge (blodprøveglas, nåle, information osv.). Du skal herefter selv finde en i Norge der kan tage blodprøven - egen læge eller hvis du kender en sundhedsprofessionel, der kan tage blodprøver. Herefter sender du blodprøven direkte til laboratoriet, hvor blodprøven analyseres.

Panorama testen kan udføres fra du er 9+0.»

:hello2

Klipper inn infoen jeg fikk fra klinikken her:
«Hvis du bestiller en Panorama test hos os, sender vi alt du skal bruge (blodprøveglas, nåle, information osv.). Du skal herefter selv finde en i Norge der kan tage blodprøven - egen læge eller hvis du kender en sundhedsprofessionel, der kan tage blodprøver. Herefter sender du blodprøven direkte til laboratoriet, hvor blodprøven analyseres.

Panorama testen kan udføres fra du er 9+0.»

:hello2
Hva inneholder testen da? Hva får du vite? :)

Jeg synes det virker kjempekult å ikke vite. Men jeg føler også mer tilknytning etter at kjønn er avslørt. Dessuten vil mannen min vite. Grunnen hans er følgende: "Jeg må være mentalt forberedt på om jeg skal dele hus med 6 hunkjønn" :hilarious: Vi har 3 jenter fra før og min mor bor i leilighet i vårt hus:joyful:

Jeg synes det virker kjempekult å ikke vite. Men jeg føler også mer tilknytning etter at kjønn er avslørt. Dessuten vil mannen min vite. Grunnen hans er følgende: "Jeg må være mentalt forberedt på om jeg skal dele hus med 6 hunkjønn" :hilarious: Vi har 3 jenter fra før og min mor bor i leilighet i vårt hus:joyful:
Hehe, ja, skjønner mannen din! Hadde nok følt det samme om jeg var i tilsvarende situasjon :hilarious:

Syns det hadde vært veldig gøy å ikke vite kjønnet før fødsel, men vet ikke om jeg klarer ventelaughing6
Hvordan er det med dere andre? Vite kjønnet om mulig eller vente å se? :):)
Vi vil gjerne vite kjønnet denne gangen! Ønska det veldig med storesøster også, men uansett hvor mange UL vi var på (hadde sv.dia, så ble tett oppfulgt), var det helt umulig å få vite noe. Så krysser fingrene for at vi får vite det denne gangen! :)

Tror vi vil vite, så jeg vet om jeg kan gi bort ettåringen sine gutteklær eller ikke :D

• Liker
Reactions: Lyh
Vi vil gjerne vite kjønnet denne gangen! Ønska det veldig med storesøster også, men uansett hvor mange UL vi var på (hadde sv.dia, så ble tett oppfulgt), var det helt umulig å få vite noe. Så krysser fingrene for at vi får vite det denne gangen! :)
Forståelig da! Da har jo dere egentlig fått den overraskelsen på fødestua før, selv om det ikke var det som var tenkt. Spennende! For meg er det jo det samme hvilket kjønn, men er uansett veldig moro å vite. Vanskelig å greie halde seg til fødsel om man ikke må:happy:

Forståelig da! Da har jo dere egentlig fått den overraskelsen på fødestua før, selv om det ikke var det som var tenkt. Spennende! For meg er det jo det samme hvilket kjønn, men er uansett veldig moro å vite. Vanskelig å greie halde seg til fødsel om man ikke må:happy:
Det var det samme for oss også, men hadde veldig lyst å vite likevel. Men når alt kom til alt, var det mannen min som fortalte meg at det var en jente. Hun måtte få en del hjelp etter hun kom ut, så de hadde ikke tid til å fortelle oss noe egentlig. Og jeg hadde jo, i kampens hete, glemt at der var en baby på vei ut i det hele tatt, jeg skulle bare bli ferdig å føde :hilarious: så når han sa «oj, det er en jente!» så huska jeg plutselig at «åja shit det var jo derfor vi drev med alt dette styret!» :hilarious:

Skulle ønske jeg klarte å vente, men er aaalt for nysgjerrig for det. Samme med samboer:hilarious:

Vi vil nok vite kjønnet. Gutten vår gjemte seg godt fram til uke 30. Jeg visste ikke kjønnet med de to første, men magefølelsen hadde rett :happy:

Back
Topp