9+6 i dag Men har jo også blitt litt dreven på å tyde ultralyd-bilder og nub, så det er ikke helt utenkelig at jeg følger ekstra nøye med under ultralyden og eventuelt ikke sier noe til samboer hvis jeg ser noeMen hvor langt er du på vei nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9+6 i dag Men har jo også blitt litt dreven på å tyde ultralyd-bilder og nub, så det er ikke helt utenkelig at jeg følger ekstra nøye med under ultralyden og eventuelt ikke sier noe til samboer hvis jeg ser noeMen hvor langt er du på vei nå da?
Mente OUL så klartJeg (tror) jeg ikke vil vite, samboer vil vite. Så vi får ta en ordentlig diskusjon når det nærmer seg TUL,ønsker i alle fall ikke å høre noe på tidlig ultralyd. Begrunnelsen min er vel at jeg ikke vil at de rundt oss og oss selv ikke skal legge for mye i kjønn. Kan hende jeg dør av nysgjerrighet etter hvert og endrer mening da
Jeg (tror) jeg ikke vil vite, samboer vil vite. Så vi får ta en ordentlig diskusjon når det nærmer seg TUL,ønsker i alle fall ikke å høre noe på tidlig ultralyd. Begrunnelsen min er vel at jeg ikke vil at de rundt oss og oss selv ikke skal legge for mye i kjønn. Kan hende jeg dør av nysgjerrighet etter hvert og endrer mening da
Imponerende!! Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva som er opp og ned på ultralyd jeg, haha jeg bare nikker og smiler og følger med på når de peker på hode og bein9+6 i dag Men har jo også blitt litt dreven på å tyde ultralyd-bilder og nub, så det er ikke helt utenkelig at jeg følger ekstra nøye med under ultralyden og eventuelt ikke sier noe til samboer hvis jeg ser noe
9+6 i dag Men har jo også blitt litt dreven på å tyde ultralyd-bilder og nub, så det er ikke helt utenkelig at jeg følger ekstra nøye med under ultralyden og eventuelt ikke sier noe til samboer hvis jeg ser noe
Og da kan jeg legge til at pga ekstrem kvalme og risikosvangerskap så har jeg hart UL i snitt hver 4. uke både forrige gang og nå, så jeg burde i teorien vært flinkere hahahaImponerende!! Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva som er opp og ned på ultralyd jeg, haha jeg bare nikker og smiler og følger med på når de peker på hode og bein
Så kjekt! De kunne se det på UL allerede? Hvor langt er du kommet?Vi fikk vite idag, og vi får en GUTT
Er ca 10 uker nå- fikk vite via NIPT veldig gøy! Føles helt sprøtt å vite kjønnet!Så kjekt! De kunne se det på UL allerede? Hvor langt er du kommet?
Via vanlig NIPT? Gratulerer!!Er ca 10 uker nå- fikk vite via NIPT veldig gøy! Føles helt sprøtt å vite kjønnet!
Panoramatest i Danmark NIPT i Norge avslører ikke kjønnet.Via vanlig NIPT? Gratulerer!!
Nei, var det jeg mente hvis jeg bestiller slik test nå (uke 11) vil det være for sent tror du?Panoramatest i Danmark NIPT i Norge avslører ikke kjønnet.
Nei, absolutt ikke, tenker det er fin timing! Man kan ta den fra uke 9+0 og fremover. Det gikk veldig raskt her. Bestilte, fikk kit’et levert på døren etter 2 dager, og 1 uke etter at jeg sendte blodprøven herfra, så ringte de med resultatetNei, var det jeg mente hvis jeg bestiller slik test nå (uke 11) vil det være for sent tror du?
Sender deg info i PM jeg!Nei, var det jeg mente hvis jeg bestiller slik test nå (uke 11) vil det være for sent tror du?
Hvor tok du? Og hva kostet det?Sender deg info i PM jeg!
Ultralydklinikken.dk Kostet ca 7000-8000NOK.Hvor tok du? Og hva kostet det?
Tusen takk får vite i neste uke om hu kan søke for meg i norge, om ikke tror jeg at jeg bestiller derifraUltralydklinikken.dk Kostet ca 7000-8000NOK.