Vite kjønnet?

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Syns det hadde vært veldig gøy å ikke vite kjønnet før fødsel, men vet ikke om jeg klarer ventelaughing6
Hvordan er det med dere andre? Vite kjønnet om mulig eller vente å se? :):)

Vi vil helst ikke vite. Føler ikke kjønnet har noe som helst betydning for oss egentlig, men ser for meg at det hadde vært gøy med den overraskelsen ved fødsel.

Vil gjerne vite. Ser for meg at det kan føles litt mer virkelig da, lettere å komme frem til navn og at man kanskje får litt mer forhold til barnet i magen:Heartred

Vi har bestemt oss for å ta NIPT test som sendes til Danmark. Siden vi kan få vite kjønn samtidig, så vil vi gjerne det :angelic:

• Liker
Reactions: Lyh
Har visst det med de to første, men tenker litt på å ikke vite denne gangen!

• Liker
Jeg ønsker ikke å vite, hannen ønsker å vite. Dilemma :facepalm:

• Liker
Jeg tenker du har veto, siden det er din kropp :angelic:
Da blir han nok rimelig fornærmet uten at han innrømmer det :hilarious: Blir nok en mellomting som i at vi får vite men da skal kun vi vite det. Får en av oss vite det så er det en forsnakkelse før vi begge vet :wtf:

• Liker
Vil vite det. Tanken på overraskelse er gøyal, meeens tanken på navnediskusjonene her hjemme, gjør at vi bør vite det.

Vil vite :love017 er alt for nysgjerrig av meg til å ikke ville vite kjønn så fort det er mulig:laughing002

• Liker
Jeg vare digger det . Fikk ikke vite sist og det var så gøy . Skal ikke vite nå heller . Med første så klarte jeg ikke vente og nr to kom 18 mnd etter så måtte vite om jeg skulle beholde jenteting . Nr tre var ett fett og samme nå :dance011 Navn blir ikke noe enklere uansett .De fikk fortere navn når vi uke visste kjønn hos oss hehe. Samboern vil vite, men skal overtale han . For han klarer ikke holde kjeft om han får se kjønn . Jeg snur meg bare bort når jeg får beskjed om det .Gjetta riktig sist for jeg har hatt veldig jente mage og gutte mage med mine og jente og guttesymptom . Så blir spennende nå .

Back
Topp