Vite kjønn?

Vi vil gjerne vite hva det blir, syns det blir litt lettere å planlegge da og gjøre klart rommet :)
 
Vi vil ikke vite :). Har alltid tenkt at jeg kommer til å ville vite, men for et par uker siden (før jeg viste at jeg var gravid) fikk jeg en veldig følelse av at jeg ikke ville vite og sambo var helt enig :):). Jeg kan jo legge til at jeg ikke er sånn superfan av rosa til jenter og blått til gutt, slik at det er like greit at de som vil kjøpe/strikke ting til oss ikke vet hvilket kjønn :p
 
Vi vil ikke vite, visste ikke med førstemann heller. Syns det er verdens største mirakel å ikke vite.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fikk vite ved oul i uke 19 at nr 1 var gutt. Nr 2 var usikker ved oul, jente ved neste ul.. så usikker, usikker, usikker så gutt ved siste ul i uke 37.. ut kom en gutt. sitter med en sykt sterk fornemmelse av at denne gangen er det faktisk ei jente! Håper det <3 Har allerede bestilt time til 3d ultralyd 2.jan <3
 
Har tenkt tanken på å ikke vite denne gang. Men kjenner jeg meg rett så MÅ jeg vite hva det er :)
 
Jeg (vi) vil vite!:) er for nysgjerrig til å la være..pluss at det er greit av praktiske årsaker :)
 
Jeg vil ikke vite, mens mannen ønsker det,men sier jeg har vetorett. Synes ikke det er riktig, så har sagt at vi kan løse det ved at han får vite kjønnet på en lapp i en konvolutt. Så får han velge. Han er så stødig, at han kommer ikke til å røpe det ovenfor meg om jeg skulle mase i et svakt øyeblikk, men så gjenstår det å se om han forsnakker seg eller ikke da. :p Vi bor ved sjøen, ergo går det mye i maritimt og blått i huset, og vi begge liker godt blått, men not so much rosa, så vi klarer fint å leve med kjønnsnøytralt og blått på utstyr, klær o.l. :)
 
Jeg vil vite! Håper det vises godt på første ultralyd. Vet at samboeren min sånn i hemmelighet ønsker en jente, men så lenge han/hun er frisk er det ikke nøye
 
Det er ikke akkurat sånn at butikkene bugner over av kjønnsnøytrale klær og ting :p Blir fort litt kjedelig syntes jeg.
Jenter kan godt ha blått,men jeg syntes det blir litt rart andre veien.
Selvom det er mye fokus på likestilling så er det ikke det når det kommer til baby. Der er det blått og rosa, bil eller prinsesse. Når barnet blir født får det allerde armbånd som er blått eller rosa.
 
Vi har ikke tålmodighet til å vente, vi blir nok å vite det denne gangen også ;-)
 
Jeg sa når jeg gikk gravid i fjor at jeg evt ikke ville vite det neste gang jeg ble det ;)
Men skal vite det denne gangen også :)

Når det kommer til farger etc, så liker jeg ikke altfor mye av det sukkersøte klærne som finnes, her går det i litt mer "moderne" stil ;) Så det vil uansett jeg kjøpe hvis det blir jente, jeg får helt fnatt av alle de skikkelig baby klærne med blonder til gutt og jente :p
 
Vi vil ikk vite og er enig i den avgjørelsen begge to. Men selvfølgelig. Man vet aldri, plutselig ligger ungen veldig åpen for at man kan kunne se kjønnet på ul. Men vi skal nok klare å vente :) andre rundt oss vil garantert vite kjønnet, samt klage på at vi ikke vet det. :p
 
Hadde vært spennende å ikke vite, men tror ikke jeg klarer å vente :p
 
Vi vil vite det, men er nok ikke sikkert vi sier det til alle andre fordi;) jeg som flere her liker ikke blonder og dilldall, og det kommer garantert noen til å kjøpe hvis det viser seg å være jente:p
 
Vi vil vite det Hadde vært spennede å ikke visst, men jeg orker ikke styre med å handle inn ting rett etter fødsel. Jeg vil ha farger på babyen
 
Jeg har ikke lyst å vite, men samboer har lyst å vite. Vi blir nok enige til slutt :) er jo nysjerrig, så innerst inne så vil jeg nok vite jeg og.. vi får se :)
 
Back
Topp