Vite kjønn?

Så enig me dæ ang den fargeinndelinga! Holder på å hekle et babyteppe i lyseblå, og det skal brukes uansett kjønn. Har også en knapp på å ikke vite kjønnet. Tror det har nettopp litt med det fargeinndelinga å gjøre faktisk...Klærne og tingan e jo like brukanes uansett kordan farge dæm har! :)

Vil ikke vite :) Er også veldig imot fargeinndelingen av babyklær (og for barn generelt), så har ikke lyst til å ende opp med masse rosa greier om vi får jente.
 
Vil ikke vite :) Er også veldig imot fargeinndelingen av babyklær (og for barn generelt), så har ikke lyst til å ende opp med masse rosa greier om vi får jente.
Jeg ville også det sist, men syns det var vanskelig å finne i så små størrelser? Fant da bare veldig fargesprakende klær, som polarn o pyret.
 
Vil vite og vil ikkje vite :) men kommer nok til og være for nysgjerrig til og ikkje vite :D
 
Mannen vil vite. Han er vanligvis veldig avslappa så det kan være vanskelig å stå i mot når han har bestemt seg for noe. Jeg prøver å tenke at om han vet trenger ikke jeg å vite, men jeg frykter at dette er en "alt eller ingenting" situasjon. :D
 
Vi vil vite. Føler fødselen og hvordan hen ser ut blir en stor nok overraskelse. :p Synes også det er lettere å knytte meg til lille når jeg vet kjønnet og kan bestemme navn. Her i huset finnes det ikke gutte- og jentefarger uansett, datteren vår blir kledd i alt, så sånn sett utgjør det ingen forskjell om vi vet kjønn eller ikke! :)
 
Hadde vært morro å ikke vite, men er altfor nysgjerrig så vet jeg ikke klarer det
 
Jeg vil vite det :) Ul uke 13 også for å sjekke at alt er bra, samt sjekke om de klarer å se kjønn
 
Vi vil vite kjønnet :)
 
Hvis det går bra vil vi gjerne vite kjønn :) utrolig spennende. Når jeg føder har jeg nok av andre ting å tenke på om jeg ikke skal tenke tanker rundt hvilket kjønn det er. Er også imot fargeinndeling i rosa og blått, men redd jeg kommer til å bli litt fanget i det likevel :) Ser at det ikke er så mange andre muligheter når man titter i butikkhyllene.
 
om det går som d skal , så vil JEG vite! Men ingen andre får ;) Ha tatt vare på alle klær etter guttungen, så er litt greit å vite om jeg burde gjøre noe med dem, eller beholde :p Pluss eldste var SÅ skuffa da hun fikk vite hun sku får en til lillebror, så tenker at da får hun heller bli "skuffet" eller ikke når hun først får møte en ny baby ;)
 
Jeg har både en jente og en gutt. Jeg har jo babyklær til begge kjønn, så vil jeg egentlig at det skal være en overraskelse frem til fødselen, men jeg tror ikke at jeg klarer det . Jeg har nettopp lært å strikke, og denne gangen vil jeg strikke masse til babyen, kanskje kjedelig uten å vite kjønnet?
 
Sist var jeg så nysgjerrig at jeg holdt på å krepere, mens nå vil jeg absolutt ikke vite :p
 
Klarer vel ikke å holde meg tenker jeg selv om det og ikke vite er veldig spennende
 
Vill vite kjønnet. Sist fikk jeg ikke vite det før i uke 27, kunne like gjerne født uten å vite kjønnet.... Denne gangen håper jeg babyen i magen vill vise oss kjønnet! :D
 
Vi vil vite. :)
 
Jeg vil vite det :)
 
Jeg skulle ønske jeg ikke ville vite det, men det vil jeg :p Er litt kontrollfreak og liker å planlegge, så da er det en fordel å vite.
 
Back
Topp