Vite kjønn?

Vi vil vite, og helst skulle vi ha visst det i går!!! Såå nysgjerrig på hvem som skal bli til inni der <33
 
Vi skal uten tvil vite! Hadde nok aldri klart å la være. Altfor nysgjerrig på mageboeren :love7
 
Vil vite. Har gutt fra før og dette svangerskapet er helt ulikt så i mitt gode er det jente i magen ❤️
 
Har veldig lyst til å vite :D jeg tror det er gutt, uten at jeg har noen forklaring på hvorfor :)
 
Jeg vil vite :) Syns det er greit å kunne kjøpe litt annet enn bare nøytralt også før babyen kommer :)
 
Ja:)
 
Kunne egentlig tenke meg å vente, men det klarer jeg ikke. I tillegg vil samboer vite kjønn, så da er det avklart :) Veldig veldig spent! :)
 
Vi har ikke vist på de 2 vi har så lurer litt på å ville vite det denne gangen ;)
 
Frister veldig å ikke vite, men så er jo jeg ei kontrollfreak da, så nesten umulig å ikke vite :)
 
Jeg vil vite. Samboeren kan godt tenke seg ikke å vite, men bøyer seg for min nysgjerrighet.
Er nysgjerrig og vil planlegge ift hva vi trenger og ikke minst - navn. Holder å forholde seg til halvparten av navneboka..
 
Den dagen de sier "vil dere vite kjønnet?" så sier jeg "jaa, hva venter du på, kom igjen, det skal vi selvsagt". det blir aldri et faktum å ikke vite. jeg tenker også slik at jeg er så glad i å tenke på det som skal skje om jeg får muligheten. så vet jeg hva kjønnet blir, så vet jeg hva jeg kan forvente, og vi kan snakke om babyen som han eller hun, og ikke minst kjøpe inn klær til enten jente eller gutt :O <3
 
Vi vil vite det denne gangen også :) så mye enklere når det kommer til innkjøp ;)
 
Ja, vil gjerne vite :) Med førstemann kunne jeg nok klart å latt det være, men mannen ville vite så da gjorde vi det. Nå har jeg ikke sjangs, er såååå nysgjerrig <3
 
Jeg vil ikke vite, samboer vil.. Vi får se hva det lander på :p Visste forrige gang fra veldig tidlig, så kunne tenkt meg å ikke visst denne gangen :)
 
Vil vite :) har 3 av samme kjønn fra før. Er ganske overbevist om at nr 4 også blir det samme ;-)
 
Tror vi lar det bli en overraskelse :) Lar pappaen avgjøre når det er OUL :)
 
Back
Topp