M
mammaelskerdeg
Guest
Ja
er for nysgjerrig til å ikke hvite 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vil vitemen jeg kjenner nesten på kroppen at det garantert er gutt! Rart
![]()
Vil dere vite kjønn når den tid kommer?
Har litt lyst til å ha det som overraskelse denne gangen..med første hadde jeg ikke sjans til å ikke vite![]()
Så enig me dæ ang den fargeinndelinga! Holder på å hekle et babyteppe i lyseblå, og det skal brukes uansett kjønn. Har også en knapp på å ikke vite kjønnet. Tror det har nettopp litt med det fargeinndelinga å gjøre faktisk...Klærne og tingan e jo like brukanes uansett kordan farge dæm har!Jeg er skikkelig nysgjerrig kontrollfreak som googler ALT, så jeg kan ikke forstå folk som ikke vil vite kjønn.
Bortsett fra at jeg nå plutselig ikke har lyst til å vite.Av en eller annen grunn er det blitt heeeeelt uinteressant for meg hvilket kjønn barnet har, og jeg liker egentlig tanken på å kunne ta i mot det uten noen ideer om hvilken person dette skal være basert på kjønn. Alt ble så mye klarere og ryddigere med en gang jeg sluttet å tenke kjønn og begynte å bare vente på det lille mennesket vi skal få.
En ekstra bonus er jo at min baby-gale familie ikke får anledning til å hamstre rosa eller blått. Jeg blir så frustrert av den intense fargeinndelinga av små barn, altså. Om bestemor vil kjøpe rosa teppe så får hun farsken meg leve med at lille prinsen bruker det.