Vite kjønn?

Ja, vi vil vite :D Regner med det blir en del ekstra kontroller grunnet jeg er så heldig å få store barn, så blir litt vanskelig å holde seg fra å vite kjønnet :)

Vil dere vite kjønn når den tid kommer?
Har litt lyst til å ha det som overraskelse denne gangen..med første hadde jeg ikke sjans til å ikke vite:D

Overraskelse er absolutt å anbefale! :)

Hadde vært spennende å ikke vite, men jeg er altfor nyskjerrig! Hadde aldri klart å ikke vite (tror jeg).

Jeg vet ikke helt... Har en jente og en gutt fra før, så denne gangen er det ikke så nøye hva det blir. Også har vi masse babytøy for både gutt og jente allerede. Men det spørs om jeg klarer å vente!

Det er selvfølgelig praktisk å vite det, så vi kommer til å be om å få vite. :-) Vi ga bort alle klærne til sønnen vår, så vi må starte på scratch. Greit å vite om det skal bli blått/nøytralt eller rosa/nøytralt. :-)

Ja! :D vi vil vite :) har en gutt fra før og ønsker oss litt ei jente, men du verden for en lykke uansett hva det blir. :flower

Det er ikke bare-bare å handle nøytrale klær. Det skulle jeg sist - men man ender jo opp med mye blått/rosa likevel. Vi skal selvfølgelig vite kjønn, kunne aldri levd i uvissheten, haha :P

Vil gjerne vite hva som skjuler seg inni der. Viste ikke det ned nr 1 og det var kjedelig å bare kjøpe nøytrale ting

Tror jeg vil vite!

Vil vite. Føler at jeg får mer nært forhold til personen inni der når jeg kan omtale med han eller hun, tenke på konkrete navn, kjøpe ting som jeg syntes er fint og ikke bare fordi det er nøytralt.

Usikker, vi har snakket om det. Men ikkje blitt enige, eg ønsker begge deler. På en måte vil eg ikkje vite, samtidig som eg vil vite:eek::D

Vi ønsker ikke å vite :) gubben bestemte at vi skulle vite sist, så denne gang skal jeg bestemme :p

Jeg er skikkelig nysgjerrig kontrollfreak som googler ALT, så jeg kan ikke forstå folk som ikke vil vite kjønn.

Bortsett fra at jeg nå plutselig ikke har lyst til å vite. :D Av en eller annen grunn er det blitt heeeeelt uinteressant for meg hvilket kjønn barnet har, og jeg liker egentlig tanken på å kunne ta i mot det uten noen ideer om hvilken person dette skal være basert på kjønn. Alt ble så mye klarere og ryddigere med en gang jeg sluttet å tenke kjønn og begynte å bare vente på det lille mennesket vi skal få.

En ekstra bonus er jo at min baby-gale familie ikke får anledning til å hamstre rosa eller blått. Jeg blir så frustrert av den intense fargeinndelinga av små barn, altså. Om bestemor vil kjøpe rosa teppe så får hun farsken meg leve med at lille prinsen bruker det.

Jeg er skikkelig nysgjerrig kontrollfreak som googler ALT, så jeg kan ikke forstå folk som ikke vil vite kjønn.

Bortsett fra at jeg nå plutselig ikke har lyst til å vite. :D Av en eller annen grunn er det blitt heeeeelt uinteressant for meg hvilket kjønn barnet har, og jeg liker egentlig tanken på å kunne ta i mot det uten noen ideer om hvilken person dette skal være basert på kjønn. Alt ble så mye klarere og ryddigere med en gang jeg sluttet å tenke kjønn og begynte å bare vente på det lille mennesket vi skal få.

En ekstra bonus er jo at min baby-gale familie ikke får anledning til å hamstre rosa eller blått. Jeg blir så frustrert av den intense fargeinndelinga av små barn, altså. Om bestemor vil kjøpe rosa teppe så får hun farsken meg leve med at lille prinsen bruker det.
Så enig me dæ ang den fargeinndelinga! Holder på å hekle et babyteppe i lyseblå, og det skal brukes uansett kjønn. Har også en knapp på å ikke vite kjønnet. Tror det har nettopp litt med det fargeinndelinga å gjøre faktisk...Klærne og tingan e jo like brukanes uansett kordan farge dæm har! :)

Back
Topp