Vite kjønn?

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Vil dere vite kjønn når den tid kommer?
Har litt lyst til å ha det som overraskelse denne gangen..med første hadde jeg ikke sjans til å ikke vite:D
 
Vil helt klart vite det! :) Liker å ha ting planlagt, og hvis det blir en gutt vil jeg handle inn gutteklær på forhånd og et blått ullteppe f.eks istedet for det babyrosa lille her hadde.
 
vil ikke vite :)
nr 1 var kjempe spennende, når hun ikke ville vise oss på ul :)
så nr 2 og 3 måtte jeg bare vite :)
 
Jeg vil gjerne vite det og det vil samboer også. Greit i forhold til klær, barnerom osv
 
Har veldig lyst å ikke vite, men kommer sikkert til å ombestemme mæ :p usikker på ka samboer vil. Tenke vi tar den praten meir når det nærme sæ ul :)
 
Jeg vil vite! Ingenting inni meg som forteller meg at jeg skal vente til fødselen for å finne ut kjønn. Er jo bare sååå spennende med ul :D
 
Vi må vite kjønn - er ikke et alternativ en gang. Men det hadde vært litt spennende å holdt kjønnet hemmelig fra familie en stund lengre ❤️ aner ikke om jeg klarer å ikke si noe til mamma , drømte jeg sprang inn på kjøkkenet hos hun og hev rundt meg rosa og blå konfetti over alt :D så jeg tror nesten jeg må gjøre det :D
 
Om alt går bra, så vil jeg definitivt vite kjønnet :)
Har faktisk ikke spurt mannen min hva han ønsker, men er ganske sinker på at jeg kjenner han godt nok til å vite at han mest sannsynlig også vil vite det. :-D
 
Jaa, vi vil vite! Har ventet i så mange år på dette, at å vente til fødsel er vi alt for utålmodige med :p
 
Jeg vil ikke vite siden jeg visste med de to andre, men han vil så da skal vi vite :)
 
Back
Topp