Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det jeg sier, kjempe bra at mange har gode sunne matpakker.Det er bare blitt et fenomen etter at instagram, facebook ol. har kommet på banen. Foreldre, spesielt mødre skal alltid konkurrere og vise hvor flinke og kreative de har vært til å ha på bokbind, sydd en vognpose, dekorert barnerom og vise den mest kunstferdige matpakken i verdens historien!
Har selv tidligere blitt med på konkurransen, men har endelig fått øynene opp og orker ikke utsette meg selv for det lengere. Derfor en liten reaksjon på at andre fortsatt gjør det.
Men for all del, ikke la mine sure kommentarer stå i veien for dere. Barna er jo heldige, jeg er bare redd for at mødrene aldri vil føle seg gode nok når de melder seg på en sånn konkurranse.
Vis vedlegget 32213
Brødskive med salami, to boller, agurk, gulrot, mais og ananas.
Har fra litt forskjellige steder. Europris, nille, søstrene grene...Hvor har du kjøpt alle de småboksene hen? De var så kjekke![]()
Vis vedlegget 32453
Ikke akkurat en fargefest, men det er en brødskive med prim underst, midten leverpostei og øverst philadelphia med hvitløk og urter. Et lite hareegg, en boks med banan og druer og en lompe med smør og bittebittelitt eplemost.![]()
Sånn hareegg har vi og
Siste jeg kjøpte var bil og fisk![]()
De er så kule!!Det eneste er at man må ha små egg, syns jeg, hvis ikke så tyter det overalt.
Vi har bamse, bil og hjerte også, og jeg syns bamse blir den beste.. Fisk har jeg ikke sett.. Blir den kul?
![]()
De er så kule!!Det eneste er at man må ha små egg, syns jeg, hvis ikke så tyter det overalt.
Vi har bamse, bil og hjerte også, og jeg syns bamse blir den beste.. Fisk har jeg ikke sett.. Blir den kul?
![]()