Vis innholdet i barnas matboks

Ah, den Tupperwarematboksen er min all time favoritt!!

Førsteklassingen sin matpakke til i morgon:
1378927830900.jpg

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Blir stort sett det samme hver dag. Så på matboksene i dag, vurderte å ta bilde, men gjorde det ikke :P

To matbokser til hvert barn:

Skolematboksen inneholder: 3 halve brødskiver med forskjellig pålegg, en yoghurt, en bixit-/muslibar (får skolefrukt til dette måltidet)
SFOmatboksen inneholder: 3 halve brødskiver med forskjellig pålegg, en boks med frukt eller grønnsaker.

:)

Her er dagens lunsj. Er bare torsdagene, som er turdag, som blir slik. Ellers får hun lunch i barnehagen. Til frokost blir det som regel noen skiver smekket sammen, og en liten boks med agurk og småtomat.

Vedlegg

• 1378983373493.jpg
    1378983373493.jpg
    81,3 KB · Visninger: 178
Åååh, en sånn matboks kunne jeg virkelig tenkt meg! Sikker på at den er gått ut?
Ja, eg er ganske sikker på det. Men det er jo mulig den kjem tilbake ein gong? Eg har vore heldig og fått tak i nytt lokk til den eine (ungane har kvar sin), for det var knekt. Dei hadde då ikkje matboksar igjen, berre eit par lokk som reservedelar. Du kan jo forsøke å kontakte nokon i Tupperware, det kan jo finnest nokon utgåtte varer liggande på eitt eller anna lager ein plass.

Ja, eg er ganske sikker på det. Men det er jo mulig den kjem tilbake ein gong? Eg har vore heldig og fått tak i nytt lokk til den eine (ungane har kvar sin), for det var knekt. Dei hadde då ikkje matboksar igjen, berre eit par lokk som reservedelar. Du kan jo forsøke å kontakte nokon i Tupperware, det kan jo finnest nokon utgåtte varer liggande på eitt eller anna lager ein plass.
Tupperware kommer jo ofte med nye produkter, så ikke se bort i fra at det dukker opp en lignende snart :) synes også denne er helt topp!

Tupperware kommer jo ofte med nye produkter, så ikke se bort i fra at det dukker opp en lignende snart :) synes også denne er helt topp!
Ja - og viss mange etterspør eitt bestemt produkt er det jo mulig det blir tatt tilbake. Veit fleire som har vore på jakt etter akkurat denne matboksen.

Under skiven ligger det ett polarbrød med prim, brettet i to. Det blå er en bixit kjeks med blåbær.

Ikke spesielt spennende eller annerledes mat, men fargerikt med grønnsaker i allefall. :-)

Vedlegg

• 1379319693323.jpg
    1379319693323.jpg
    72,6 KB · Visninger: 164
Ække noe å se på:-) den ene hadde salamiskive og den andre norvegia. Heiv oppi ei gulrot og noen agurkbiter... Og slang et eple i sekken. Huska vannflaske også! (Ekstra mammapoeng for det.) salamien er rund og Norvegiaen i skeive skiver;-) pynte gjør jeg til jul...
Applaus! ;) :p
Som min søster sier: om guttene hennes ikke kan spise brødskivene fordi de er firkanta og ikke stjerneformet så er de ikke sulte nok ;)

mail

Back
Topp