Ja den er så sinnsykt fin fin den! har veldig lyst på den også!
Så den krybba hadde vært midt i blinken for oss!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den er så sinnsykt fin fin den! har veldig lyst på den også!
Det hadde den da ja.. Også så deilig at man kan flytte den ut i stua f.eks på dagen!Så den krybba hadde vært midt i blinken for oss!!!
Det hadde den da ja.. Også så deilig at man kan flytte den ut i stua f.eks på dagen!
Jeg kunne faktisk hatt den ute også. Verandaen i 2 etg er bygd på jernbjelker. så jeg kunne faktisk hatt den hengende under der på dag tid når vi er ute.Ja, den et praktisk og fin
Jeg kunne faktisk hatt den ute også. Verandaen i 2 etg er bygd på jernbjelker. så jeg kunne faktisk hatt den hengende under der på dag tid når vi er ute.
ja tenker det jeg også.. Deilig i skyggen ute i frisk luft!Så digg for ungen d hadde vært!
Ja de var detFlotte gevinster
Ja, den var lekkerFor en fin stelleveske! får jabbe masse denne måneden!
Ja men nå har det vært samme 3 mnd på rad har det ikke ?For en fin stelleveske! får jabbe masse denne måneden!
Ikke samme vesken?!Ja men nå har det vært samme 3 mnd på rad har det ikke ?
Ja men nå har det vært samme 3 mnd på rad har det ikke ?
Jeg går for vuggen denne mnd også jeg da, siden jeg ble slått på målstreken i forrige.
Jeg går for vuggen denne mnd også jeg da, siden jeg ble slått på målstreken i forrige.
Det har det helt klart, er en fin premie.Mangen som gjer det Blitt ein populær premie den vugga.