Nei, den skal jeg vinne denne mnd, Du får ta den neste gangDa får vi kjempe om den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, den skal jeg vinne denne mnd, Du får ta den neste gangDa får vi kjempe om den
Nei, den skal jeg vinne denne mnd, Du får ta den neste gang
Uff da, har den ikke seng? Skal dere samsove?Men min baby kommer snart og har ikke seng!
Uff da, har den ikke seng? Skal dere samsove?
samsoving er koselig! men deilig å kunne legge dem i sin egen seng også synes jeg.Ja, enn så lenge. Storesøster samsov til hun var 7 måneder. Men lillesøster har jo babynest hun kan ligge i i senga vår da.
Men vi skulle hatt en vugge til å henge opp, har ikke plass til sprinkelseng eller stående krybbe på rommet.
samsoving er koselig! men deilig å kunne legge dem i sin egen seng også synes jeg.
ja ikke sant De kan jo bli veldig forskjellig.Ja, er det jeg kjenner litt på da. Hun kan jo bli sin søsters rake motsetning.
ja ikke sant De kan jo bli veldig forskjellig.
samsoving er koselig! men deilig å kunne legge dem i sin egen seng også synes jeg.
man må bare ta det som det kommer tenker jeg..Ja, d sier mannen og. D blir ihvertfall utrolig spennende!
Deilig å ligge og kose med de varme små nurka på morgenen! Det er kjærlighet det!Likte å samsove på morgoen, etter gubben hadde reist på jobb. Er litt usikker på korleis det evt blir med twinsa, men håpar det blir lika kos
Ikke samme vesken?!
Okei syns det har vært ganske liktEr ny storksak denne mnd
Deilig å ligge og kose med de varme små nurka på morgenen! Det er kjærlighet det!
Okei syns det har vært ganske likt
var livredd i begynnelsen jeg også.. av samme grunn som deg.. Men en natt sovnet vi begge to i sengen vår under ammingen.. Å etter det ble jeg litt mer trygg..Var veldig skeptisk i starten - stolte ikkje heilt på meg sjølv. Så i starten tørte eg ikkje, først når han var over tre mnd eg prøvde. Var ein gong før det, på kvelden når han ikkje ville roa seg. Bygde han omtrent inn i senga og var livredd. Så sovna me, og gubben la han over i senga si når han la seg. Våkna opp i panikk, fant ikkje guttungen og var sikker på han hadde drukna i dyna mi (dobbeldyne). Det satte eit støkk i meg, så da tok deo ei stund før eg prøvde igjen.
var livredd i begynnelsen jeg også.. av samme grunn som deg.. Men en natt sovnet vi begge to i sengen vår under ammingen.. Å etter det ble jeg litt mer trygg..
ja det er akkurat det. Man må bare se at det går bra!Ja, er som regel noko slikt som må skje for å bli trygg/are.
Men er veldig kos når ein kjem over den skrekken/utryggheten.