VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Det hr vært ulik hver gang de siste mnd, vel?

Meinar det har vore lik storksak i Desember, Januar og Februar. Meinar at den lucinda var ny i desember og da vant ei på feb14 den.
 
Meinar det har vore lik storksak i Desember, Januar og Februar. Meinar at den lucinda var ny i desember og da vant ei på feb14 den.

Desember husker jeg ikke, det brydde jeg meg ikke om.

November husker jeg vist heller ikke, men den var ikke den fargen i alle fall?

Denne mnd er det i alle fall en ny.
 
Jeg er Veskoman! :p Å jeg har siklet på Storksak leeeenge!!!

Eg har vore veskoman, hadde maaaangen vesker. Så møtte eg gubben som ikkje var imponert over veskene eller skoa mine. Ikkje hadde me plass heller, så eg måtte kvitta meg med over 2/3 delar! :eek:
Går konstant og siklar på mange sko og vesker!
 
Eg har vore veskoman, hadde maaaangen vesker. Så møtte eg gubben som ikkje var imponert over veskene eller skoa mine. Ikkje hadde me plass heller, så eg måtte kvitta meg med over 2/3 delar! :eek:
Går konstant og siklar på mange sko og vesker!
høres kjent ut :p hehehe.. hadde 35 vesker da jeg møtte gubben.. nå har veskehandlingen roet seg.
Men liker en nydelig stelleveske ;)
 
høres kjent ut :p hehehe.. hadde 35 vesker da jeg møtte gubben.. nå har veskehandlingen roet seg.
Men liker en nydelig stelleveske ;)

Her hadde eig eit eige vanleg skap til berre skoa og veskene mine. Me snakkar 137 sko par :eek: og trur eg var oppi 54 vesker :eek: Er jo galskap!! :p No har eg vel ein 4 vesker og 8 skopar... :eek:
 
Her hadde eig eit eige vanleg skap til berre skoa og veskene mine. Me snakkar 137 sko par :eek: og trur eg var oppi 54 vesker :eek: Er jo galskap!! :p No har eg vel ein 4 vesker og 8 skopar... :eek:
telte aldri sko mine.. turte ikke :p

Men ja.. etter jeg møtte gubben og ihvertfall etter jeg ble mamma har disse tingene hvert mindre i fokus.
 
Ganske mange innlegg og tett oppi der i løpe av ein dag :p
 
Back
Topp