Er ny storksak denne mnd
Det hr vært ulik hver gang de siste mnd, vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ny storksak denne mnd
Det hr vært ulik hver gang de siste mnd, vel?
Annen type stelleveske nåJa men nå har det vært samme 3 mnd på rad har det ikke ?
Annen type stelleveske nå
Meinar det har vore lik storksak i Desember, Januar og Februar. Meinar at den lucinda var ny i desember og da vant ei på feb14 den.
nope.. I januar var det Storksak Kate.Ja men nå har det vært samme 3 mnd på rad har det ikke ?
var Kate i januar.Meinar det har vore lik storksak i Desember, Januar og Februar. Meinar at den lucinda var ny i desember og da vant ei på feb14 den.
Noen har kontrollvar Kate i januar.
Jeg er Veskoman! Å jeg har siklet på Storksak leeeenge!!!Noen har kontroll
Jeg er Veskoman! Å jeg har siklet på Storksak leeeenge!!!
høres kjent ut hehehe.. hadde 35 vesker da jeg møtte gubben.. nå har veskehandlingen roet seg.Eg har vore veskoman, hadde maaaangen vesker. Så møtte eg gubben som ikkje var imponert over veskene eller skoa mine. Ikkje hadde me plass heller, så eg måtte kvitta meg med over 2/3 delar!
Går konstant og siklar på mange sko og vesker!
høres kjent ut hehehe.. hadde 35 vesker da jeg møtte gubben.. nå har veskehandlingen roet seg.
Men liker en nydelig stelleveske
telte aldri sko mine.. turte ikkeHer hadde eig eit eige vanleg skap til berre skoa og veskene mine. Me snakkar 137 sko par og trur eg var oppi 54 vesker Er jo galskap!! No har eg vel ein 4 vesker og 8 skopar...
Okei har ikke helt følgt med jeg daDen som var i feb, var vel også i januar og desember trur eg. Men no er det ein heilt ny modell
var Kate i januar.
Hvorfor er jeg ikke overrasket at du er på 1 plass ?telte aldri sko mine.. turte ikke
Men ja.. etter jeg møtte gubben og ihvertfall etter jeg ble mamma har disse tingene hvert mindre i fokus.
tja.. vet ikke jeg..Hvorfor er jeg ikke overrasket at du er på 1 plass ?
god aktivitet i dag daGanske mange innlegg og tett oppi der i løpe av ein dag