VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

I forholdt til Jr sine bleier, hadde det blitt ein gravejobb :p
Å kaste ein body som ein tre/fire andre barn har brukt før Jr, ser ikkje eg på som noko problem.
Eg spyr når Jr spyr, eller om gubben osv spyr. Taklar det ikkje. Ikkje lukt, ikkje lyd og ikkje syn. Håpar det er noko som endrar seg, men alltid vore ekstra var på slike ting.

Dersom du har et eksepsjonelt spesielt barn, kanskje grævejobb, men i så fall har ungen din såpass problemer at du burde gått til legen med ham. Reelt sett er det heller 99% sannsynig at du ikke klarer se for deg hvordan det hadde vært med tøy. Hvilken alder er det på ungen du ser for deg at du måtte grave?
 
Dersom du har et eksepsjonelt spesielt barn, kanskje grævejobb, men i så fall har ungen din såpass problemer at du burde gått til legen med ham. Reelt sett er det heller 99% sannsynig at du ikke klarer se for deg hvordan det hadde vært med tøy. Hvilken alder er det på ungen du ser for deg at du måtte grave?

Jr er 1 år, der det ofte er meir lause bleier enn "harde" bleier.
Og ja, det er godt mogleg at eg ikkje klare å sjå korleis det vil vere med tøybleier, men det er vel og opp til meg å velge? For meg og gubben er det uaktuelt med tøybleier. Me har snakka om det, diskutert det og kommen fram til nei.
 
Jr er 1 år, der det ofte er meir lause bleier enn "harde" bleier.
Og ja, det er godt mogleg at eg ikkje klare å sjå korleis det vil vere med tøybleier, men det er vel og opp til meg å velge? For meg og gubben er det uaktuelt med tøybleier. Me har snakka om det, diskutert det og kommen fram til nei.

Klart det er opp til deg å velge, jeg sier bare at det ikke er så ekkelt som du skal ha det til, fpr å¨ikke skremme alle andre. Ved et års alder har man rispapir i bleien, som man i de aller, aller, aller fleste tilfeller kan vippe eller dra ned i do, og vips så tar vaskemaskina seg av resten. Faktisk.

At dere ikke vil, no problem. At man blir stående å "græve dritten ut av bleia" er bare en vrangforestilling jeg gjerne vil at potensielle tøybleietestere skal slippe å tro er sann.
 
Hehe ja sant nok :)
Er jo glad i å skravle og går sykemeldt for tiden..
Da skal du klare det :) også sykemeldt! Tror ikke jeg hadde klart det om jeg var i jobb...
 
JEg satt og kjente at jeg nesten sovna for en times tid siden.... helt sånn at vodet nesten falt over i sofaen...
fikk meg en liten blund.. Men det var ikke lett i dag gitt.. Vesla er ekstremt klengete i dag!
 
altså, jeg har aldri "greva ut" noe som helst, og mine har brukt tøybleier. Det var mye mer gris og styr det siste haløvåret da lillesøster av ulike årsaker brukte papir.

Skylle av, vippe i do, kaste rispapir i do, alt ettersom ungens alder. Men seriøst, ikke noe problem''Men det hadde aldri falt meg inn å KASTE helt fine klær bare pga en lekkasje da (slik inntreffer dog generelt sett vesentlig, vesentlig oftere med papir enn tøy, altså) jeg har jo vaskemaskin.

Også har jeg etter et par unger lært meg å takle spy veldig godt også. Man klarer et mreste med engangshansker og vårservietter med klorin, samt klorinvann på sprayflaske, og en tørkerull
Enig! Fatter ikke hvor folk får det fra at tøybleier er så grisete, de kan umulig ha satt seg inn i hvordan tøybleier egentlig funker..
 
Back
Topp