VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Hehe ja sant nok :)
Er jo glad i å skravle og går sykemeldt for tiden..
Ja, da burde du klare det :) Mange å skravle med her inne på dagen. ;)
 
Ja, da burde du klare det :) Mange å skravle med her inne på dagen. ;)

Jeg klarer det jo antakelig helt fint, med 100% jobb, hus og mann og to unger. Det bare gikk ikke med overtid, kombinert med litt manglende motivasjon, og det angrer jeg på, for jeg mangla bare 300, og det burde jeg fint klart
 
Hehe da går jeg iallfall for topp 100-lista :D
 
Jeg klarer det jo antakelig helt fint, med 100% jobb, hus og mann og to unger. Det bare gikk ikke med overtid, kombinert med litt manglende motivasjon, og det angrer jeg på, for jeg mangla bare 300, og det burde jeg fint klart
jammen sånn er det noen ganger.. Noen ganger jeg ikke har inni "drivet" også :p
 
jammen sånn er det noen ganger.. Noen ganger jeg ikke har inni "drivet" også :p

Ja, jeg orket bare, kom ikke i "flyt" i noen trpåd, også ble det bare sånn
 
Men da må vi få dytta deg over 1500 denne gangen da ;)

Det blir neppe noe problem, ejg innleder ikke med to uker med overtid, så det hjelper betraktelig

Så trodde jeg jo at jeg skulle ha en alene-hjemme-kveld i kveld mens mannen var på jobb, men han bestemte seg for hjemmekontor og tidlig start i morgen (=jeg må levere ungene) så da får vi se hvor mye skravle det blir på meg i kveld, men jeg skravler jo nå, mens far og sønn spiller wii.
 
Det blir neppe noe problem, ejg innleder ikke med to uker med overtid, så det hjelper betraktelig

Så trodde jeg jo at jeg skulle ha en alene-hjemme-kveld i kveld mens mannen var på jobb, men han bestemte seg for hjemmekontor og tidlig start i morgen (=jeg må levere ungene) så da får vi se hvor mye skravle det blir på meg i kveld, men jeg skravler jo nå, mens far og sønn spiller wii.
hehe. ja ja. D ligger jo bra an så langt da :)
Kjenner at det frister med å legge seg ned litt på sofaen og lukke øynene :p
kjenner jeg trenger det. Kanskje heller ta igjen skravlingen i kveld :p
 
Blir igjen og prøva meg på 1500 - forhåpentligvis uten sjukdom denna mnd.
Kan tenka meg det meste utenom bleiene - klare ikkje å sjå for meg at eg brukar tøybleier :p Eg taklar slikt veldig dårleg :p
Tøybleier er topp og ikke noe annerledes enn vanlige bleier egetnlig.
 
hehe. ja ja. D ligger jo bra an så langt da :)
Kjenner at det frister med å legge seg ned litt på sofaen og lukke øynene :p
kjenner jeg trenger det. Kanskje heller ta igjen skravlingen i kveld :p

JEg satt og kjente at jeg nesten sovna for en times tid siden.... helt sånn at vodet nesten falt over i sofaen...
 
Tøybleier er topp og ikke noe annerledes enn vanlige bleier egetnlig.

No ja... Synes det er ganske stor forskjell på at ein kastar eingangs bleiene, mens på tøybleier så må man "greva" ut skiten og slikt før ein vaskar dei. Dei få gongane Jr har drete igjennom bleia (heldigvis sjelden), så har eg ofte kasta klea enn å vaske dei :p Som sagt, taklar bæsj og spy, veldig dårleg :p
 
altså, jeg har aldri "greva ut" noe som helst, og mine har brukt tøybleier. Det var mye mer gris og styr det siste haløvåret da lillesøster av ulike årsaker brukte papir.

Skylle av, vippe i do, kaste rispapir i do, alt ettersom ungens alder. Men seriøst, ikke noe problem''Men det hadde aldri falt meg inn å KASTE helt fine klær bare pga en lekkasje da (slik inntreffer dog generelt sett vesentlig, vesentlig oftere med papir enn tøy, altså) jeg har jo vaskemaskin.

Også har jeg etter et par unger lært meg å takle spy veldig godt også. Man klarer et mreste med engangshansker og vårservietter med klorin, samt klorinvann på sprayflaske, og en tørkerull
 
altså, jeg har aldri "greva ut" noe som helst, og mine har brukt tøybleier. Det var mye mer gris og styr det siste haløvåret da lillesøster av ulike årsaker brukte papir.

Skylle av, vippe i do, kaste rispapir i do, alt ettersom ungens alder. Men seriøst, ikke noe problem''Men det hadde aldri falt meg inn å KASTE helt fine klær bare pga en lekkasje da (slik inntreffer dog generelt sett vesentlig, vesentlig oftere med papir enn tøy, altså) jeg har jo vaskemaskin.

Også har jeg etter et par unger lært meg å takle spy veldig godt også. Man klarer et mreste med engangshansker og vårservietter med klorin, samt klorinvann på sprayflaske, og en tørkerull

I forholdt til Jr sine bleier, hadde det blitt ein gravejobb :p
Å kaste ein body som ein tre/fire andre barn har brukt før Jr, ser ikkje eg på som noko problem.
Eg spyr når Jr spyr, eller om gubben osv spyr. Taklar det ikkje. Ikkje lukt, ikkje lyd og ikkje syn. Håpar det er noko som endrar seg, men alltid vore ekstra var på slike ting.
 
Mange flotte premier og kunne godt tenkt meg å prøvd ut både mini meis og tøy bleiene :)

Hvor mange innlegg er det man trenger for å bli med i trekningen på disse premiene? :)

Du må vere blandt topp 100 for å vere med i trekningen av dei. Det kan variere mellom 200-300 innlegg i løpe av ein mnd.
Dei to siste, flexicrib og storksak stelleveske må du ha 1500 innlegg i løpe av mnd.
 
Back
Topp