Men hvor er listen???
Hun har nok søndagsfri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvor er listen???
Ser sånn utHun har nok søndagsfri
Stelleveske og krybbe er absolutte favoritter! Eller er det jo bare supre premier alt sammen i grunnen!Veldig fin stelleveske da, men aldri i livet om jeg klarer 1500 innlegg Så, kanskje pysj er et mer realistisk ønske
Hva med deg?
Stelleveske og krybbe er absolutte favoritter! Eller er det jo bare supre premier alt sammen i grunnen!
Det et jo bare å gå på topp 100, evt gå på den for februar, og trykke "neste måned "Men hvor er listen???
Takk skal du haDet et jo bare å gå på topp 100, evt gå på den for februar, og trykke "neste måned "
Ah, smart! Da lærte jeg noe nytt i dag ogDet et jo bare å gå på topp 100, evt gå på den for februar, og trykke "neste måned "
Ah, smart! Da lærte jeg noe nytt i dag og
Alt mann kan lære seg på bvAh, smart! Da lærte jeg noe nytt i dag og
Som jeg skrev sist mnd også, de som jobber i BV gjør en super jobb i jakten på premierJa, enig, alle premiene er jo kjempefine!
Ja, virkelig!Som jeg skrev sist mnd også, de som jobber i BV gjør en super jobb i jakten på premier
Hvordan er det dette fungerer? Handler det om å skrive flest mulig innlegg på hele forumet? Wow, 1500 innlegg på en måned er ganske mange innlegg altså
Må si meg imponert over premiene
OK, tusen takk for svarDu må skrive 1500 innlegg i løpe av mars mnd for å vere med i trekningen av dei to ekstra premiene. Ellers held det å vere på topp 100 lista, det bleier vel å vere rundt 200 innlegg ++.
Alle innlegg du skriver på forumet teller
Er ikke så vanskelig å nå målet hvis du henger deg på en skravletråd.OK, tusen takk for svar
Fin måte å holde aktivitet på forumet!
Det er veldig lett egentlig. Ihvertfall i selskap med en haug skravlehønerEr ikke så vanskelig å nå målet hvis du henger deg på en skravletråd.
Jeg trodde aldri jeg skulle nå opp i feb, men hadde vel 2500 innlegg på slutten. Og det er jo så kjekt å skravle.Hehe ja sant nok
Er jo glad i å skravle og går sykemeldt for tiden..