VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Absolutt.. Er overrasket over at det bare er 1500 innlegge denne mnd også da :p
'Bare' er relativt, men har absolutt tenkt å prøve denne gangen :) se om jeg klarer å holde følge med dere andre :p
 
Ja, nesten så jeg tror Tamara bare glemte å korrigere teksten :p
Ja jeg lurte på deg jeg også :p pleier jo å være 2000.. :) gjør ingenting. :p Ble bare overrasket.
 
'Bare' er relativt, men har absolutt tenkt å prøve denne gangen :) se om jeg klarer å holde følge med dere andre :p
I forhold til forventet 2000, tilnød 1800 er 1500 bare.

Også er det tilfeldigvis mitt "normalnivå"...
 
Ja jeg lurte på deg jeg også :p pleier jo å være 2000.. :) gjør ingenting. :p Ble bare overrasket.
Jepp, det var overraskende.

Men blir mange flere om beinet da..
 
I forhold til forventet 2000, tilnød 1800 er 1500 bare.

Også er det tilfeldigvis mitt "normalnivå"...
Som sagt, relativt ;)

Skal absolutt prøve, men med beskjed fra mannen om at jeg allerede sitter nok med mobilen, så får jeg prøve å nå 1500 uten å starte 3rd ww :p
 
Som sagt, relativt ;)

Skal absolutt prøve, men med beskjed fra mannen om at jeg allerede sitter nok med mobilen, så får jeg prøve å nå 1500 uten å starte 3rd ww :p
Jeg sitter ikke så mye med telefonen.. Mest laptopen på kvelden etter Vesla har lagt seg. Ogå har jeg en sambo som jobber en del natt i helgene så da er jeg her hjemme alene da.
Derfor blir det en del skravling på meg her :D
 
Som sagt, relativt ;)

Skal absolutt prøve, men med beskjed fra mannen om at jeg allerede sitter nok med mobilen, så får jeg prøve å nå 1500 uten å starte 3rd ww :p
1500 er 48 pr dag.
Det trenger ikke ta lang tid i en effektiv tråd.

I dag tror jeg at jeg er ajour nesten før jeg står opp (pga at jeg våkna fem og prøvde sove til seks, og har skravla en del etter det da. Siden mannen sover og jeg venter på ham for å teste!! Ungene er oppe og det tv, trolig på ipad)
 
1500 er 48 pr dag.
Det trenger ikke ta lang tid i en effektiv tråd.

I dag tror jeg at jeg er ajour nesten før jeg står opp (pga at jeg våkna fem og prøvde sove til seks, og har skravla en del etter det da. Siden mannen sover og jeg venter på ham for å teste!! Ungene er oppe og det tv, trolig på ipad)
I februar dro jo jeg 400 første dagen... Men man kan lett klare over 100 på en kveld med mye jenter på skravletrådene :D
 
48/dag høres jo absolutt overkommelig - mannen sover her og, så satser på å klare litt før han står opp
 
Utrolig stilig meis da!;)
Meis eller vugge:D
Genialt med kun 1500 denne mnd og, for ellers ville jeg neppe rukket det:D
 
Back
Topp