VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Wow! Superflotte premier, har skikkelig lyst på minimeisen eller pysjen :-D ellers egentlig superhappy uansett :-D skikkelig god jobb på å skaffe premier er dere alltid!

Minimeisen var jo helt super. Tommel opp for norsk patent!

Har ingen barn ennå, men skal nok ha minimeis om jeg hadde vært så heldig å få et snart :D

Personlig er jeg mest glad i bæresjal. Men minimeisen hadde hvert perfekt for mannen!
Ellers så elsker jeg storksak veskene!
Å den krybba er bare nydelig!

Personlig er jeg mest glad i bæresjal. Men minimeisen hadde hvert perfekt for mannen!
Ellers så elsker jeg storksak veskene!
Å den krybba er bare nydelig!
Jeg har elastisk sjal til de små og meitai senere, men ser at faren sikkert hadde brukt den der.

Og den veska fra storksak, den vil jeg ha! Til veske. Jeg har stelleveske (men ikke baby), men som veske! Ja det vil jeg!

Jeg har elastisk sjal til de små og meitai senere, men ser at faren sikkert hadde brukt den der.

Og den veska fra storksak, den vil jeg ha! Til veske. Jeg har stelleveske (men ikke baby), men som veske! Ja det vil jeg!
Hehe.. samme som meg det. Brukte mobywrap til baby og meitai da hun ble større. :) Nå har jeg kjøpte close caboo carrier til babyen i magen. men det blir fortsatt meitai senere. :D
Mannen synes de bæretøyene mine er "så lite manndig" at han vil ikke bruke dem. Så minimeisen hadde hvert glimrende her i hus!

Jeg brukte sleepywrap når snuppa var lita, jeg likte d godt. Men mannen brukte baby Bjørn. Den minimeisen tror jeg er pappans favoritt :)

Ny måned, ny muligheter :) lykke til jenter!

Hehe.. samme som meg det. Brukte mobywrap til baby og meitai da hun ble større. :) Nå har jeg kjøpte close caboo carrier til babyen i magen. men det blir fortsatt meitai senere. :D
Mannen synes de bæretøyene mine er "så lite manndig" at han vil ikke bruke dem. Så minimeisen hadde hvert glimrende her i hus!
Min mann har båret i meitai, men hen knyttet det aldri selv, så det ble ikke mye

Han bar kolikkbabyen i sjal også, i sin tid, men jeg knyttet det også. Han ville nok likt noe uten knyting

Min mann har båret i meitai, men hen knyttet det aldri selv, så det ble ikke mye

Han bar kolikkbabyen i sjal også, i sin tid, men jeg knyttet det også. Han ville nok likt noe uten knyting
Hadde kolikkbarn vi også... men han bar ikke likevel :P

Veldig stilige premier også denne måneden - mars blir også spennende ^-^

Back
Topp