What she Said...!Ønsker meg alt bortsett fra tøybleier er nok ikke en tøybleie mamma
Flotte premier!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What she Said...!Ønsker meg alt bortsett fra tøybleier er nok ikke en tøybleie mamma
Jeg har elastisk sjal til de små og meitai senere, men ser at faren sikkert hadde brukt den der.Personlig er jeg mest glad i bæresjal. Men minimeisen hadde hvert perfekt for mannen!
Ellers så elsker jeg storksak veskene!
Å den krybba er bare nydelig!
Hehe.. samme som meg det. Brukte mobywrap til baby og meitai da hun ble større. Nå har jeg kjøpte close caboo carrier til babyen i magen. men det blir fortsatt meitai senere.Jeg har elastisk sjal til de små og meitai senere, men ser at faren sikkert hadde brukt den der.
Og den veska fra storksak, den vil jeg ha! Til veske. Jeg har stelleveske (men ikke baby), men som veske! Ja det vil jeg!
Takk det samme frøken!Ny måned, ny muligheter lykke til jenter!
Min mann har båret i meitai, men hen knyttet det aldri selv, så det ble ikke myeHehe.. samme som meg det. Brukte mobywrap til baby og meitai da hun ble større. Nå har jeg kjøpte close caboo carrier til babyen i magen. men det blir fortsatt meitai senere.
Mannen synes de bæretøyene mine er "så lite manndig" at han vil ikke bruke dem. Så minimeisen hadde hvert glimrende her i hus!
Vi gjør så godt vi kanNy måned, ny muligheter lykke til jenter!
Hadde kolikkbarn vi også... men han bar ikke likevelMin mann har båret i meitai, men hen knyttet det aldri selv, så det ble ikke mye
Han bar kolikkbabyen i sjal også, i sin tid, men jeg knyttet det også. Han ville nok likt noe uten knyting
Det gjorde heldigvis min.Hadde kolikkbarn vi også... men han bar ikke likevel
hehehe.. Nei kolikkbarn ble min "spesialitet" ja..Det gjorde heldigvis min.
Og da klarer vi det hihiVi gjør så godt vi kan
Absolutt.. Er overrasket over at det bare er 1500 innlegge denne mnd også daVeldig stilige premier også denne måneden - mars blir også spennende ^-^