VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Holdt været seg?:D Hva grillet dere?:)
Her har jeg hat dagvakt i dag. Guttaboys har vært ute i hele dag. Er jo så nydelig vær. I ettermiddag har mannen og svigerfar ryddet i hagen. Spist middag med svigers. Kjekk helg, men også klar for ny uke:D
Det ble litt grått utover dagen så vi har det tilgode heller :p så det ble heller å kjøre søsteren min og samboeren på to visninger på leiligheter, huset de leier i har blitt solgt så de må finne seg en ny leilighet :) det tok en stund, så nå lager søsteren min pannekaker til oss :D yummi ♡♡
 
Aner ikke! Her i halvsøvne. 3 kanskje? Kanskje 5? Jeg får jo forsåvidt sove, men blir jo trøtt likevel når d ikke er sammenhengende.

Skjønner jeg godt. Her hender det rett som det er han får om natten enda, og han er 16mnd:p
 
Det ble litt grått utover dagen så vi har det tilgode heller :p så det ble heller å kjøre søsteren min og samboeren på to visninger på leiligheter, huset de leier i har blitt solgt så de må finne seg en ny leilighet :) det tok en stund, så nå lager søsteren min pannekaker til oss :D yummi ♡♡

Likte de det de så på visning da?:)
Pannekaker med blåbærsyltetøy<3
 
Likte de det de så på visning da?:)
Pannekaker med blåbærsyltetøy<3
Hehe ja de likte den første og ville ha den, så så de den andre og likte den enda bedre :p de skulle få beskjed ikveld hvem som får den siste, så vi venter spent her.. huseierne på den første virket veldig gira på at de skulle ta den, så de har uansett leilighet da :)
Blir vist pannekaker med bacon idag :)
 
Hehe ja de likte den første og ville ha den, så så de den andre og likte den enda bedre :p de skulle få beskjed ikveld hvem som får den siste, så vi venter spent her.. huseierne på den første virket veldig gira på at de skulle ta den, så de har uansett leilighet da :)
Blir vist pannekaker med bacon idag :)
Åh, så spennende da:D
Det er også godt;)
 
Back
Topp