Haha, hvordan gikk det? Begge barna spiller eller? Cup?Tjolahopp. Håper alle har en finfin søndag.
Jeg sitter i en håndballhall i Drammen og skriker så jeg blir hes....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, hvordan gikk det? Begge barna spiller eller? Cup?Tjolahopp. Håper alle har en finfin søndag.
Jeg sitter i en håndballhall i Drammen og skriker så jeg blir hes....
Jeg er såååå sykt trøtt!
Merkes at jeg nå ammer om natta gitt
Hvor mange ganger om natten ammer du da?
Det ble litt grått utover dagen så vi har det tilgode heller så det ble heller å kjøre søsteren min og samboeren på to visninger på leiligheter, huset de leier i har blitt solgt så de må finne seg en ny leilighet det tok en stund, så nå lager søsteren min pannekaker til oss yummi ♡♡Holdt været seg? Hva grillet dere?
Her har jeg hat dagvakt i dag. Guttaboys har vært ute i hele dag. Er jo så nydelig vær. I ettermiddag har mannen og svigerfar ryddet i hagen. Spist middag med svigers. Kjekk helg, men også klar for ny uke
Aner ikke! Her i halvsøvne. 3 kanskje? Kanskje 5? Jeg får jo forsåvidt sove, men blir jo trøtt likevel når d ikke er sammenhengende.
Det ble litt grått utover dagen så vi har det tilgode heller så det ble heller å kjøre søsteren min og samboeren på to visninger på leiligheter, huset de leier i har blitt solgt så de må finne seg en ny leilighet det tok en stund, så nå lager søsteren min pannekaker til oss yummi ♡♡
Gjør nok detÅhr ja :/ Håper det går fortere når sommeren kommer
Hehe ja de likte den første og ville ha den, så så de den andre og likte den enda bedre de skulle få beskjed ikveld hvem som får den siste, så vi venter spent her.. huseierne på den første virket veldig gira på at de skulle ta den, så de har uansett leilighet daLikte de det de så på visning da?
Pannekaker med blåbærsyltetøy<3
Krysser fingrene for detGjør nok det
Åh, så spennende daHehe ja de likte den første og ville ha den, så så de den andre og likte den enda bedre de skulle få beskjed ikveld hvem som får den siste, så vi venter spent her.. huseierne på den første virket veldig gira på at de skulle ta den, så de har uansett leilighet da
Blir vist pannekaker med bacon idag ♡
Jaaa syns absolutt han kunne tatt kontakt nå, er jo sykt spent jeg ogsåÅh, så spennende da
Det er også godt
Skjønner detJaaa syns absolutt han kunne tatt kontakt nå, er jo sykt spent jeg også
Det var absolutt ikke feil idag ♡♡
Fisk er kjempe godt ♡ må ha det snart igjenSkjønner det
Her var det stekt fisk i dag
Ok, jeg synes den var temmloig dårlig.Fikk ikke sett den skikkelig ble litt mye skravling her inne istedenfor film
Er så moro med aktive jenterVoldsomt å dere skravler er jo flere sider å lese hver morgen/kveld, for å henge med
Helt greit synes jeg som har jobbehelgSkjønner ikke hvorfor helgene skal gå så himla fort.
Fisk er kjempe godt ♡ må ha det snart igjen
Hihi, blir sånn denne helgen iallefallVi får holde hjulene igang på jobb vi
Så får andre ta seg av kosingen