VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

God morgen alle sammen :) har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi :D
 
God morgen alle sammen :) har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi :D
Så deilig :) er langt utti gokk! Skal i dåp, også kommer en vennine til meg senere :)
 
God morgen alle sammen :) har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi :D
God morgen :)

Her skal det snart ryddes og vaskes litt, skal få samboeren til å male et strøk i gangen og.
 
Ah blir sikkert lange travle dager da? Switchet over midt i, så vet liksom ikke helt hva jeg syns. Så følger jeg ikke helt med heller da :p
Kjeder meg sjelden på jobb;)
Ikke verdens beste film da siden du ikke fulgte så godt med?!:p
 
God morgen alle sammen :) har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi :D
God formiddag:D
Her er det snart jobb igjen..
Kos dere med grilling:D
 
Kjeder meg sjelden på jobb;)
Ikke verdens beste film da siden du ikke fulgte så godt med?!:p
Hørtes kjekt ut :D *ser for meg d programmet grensepatruljen eller hva det heter, men det er vell ikke helt så gale i Norge da :p*
Haha nei, ble vell heller en del skravling her inne :p
 
Jupp, spesielt når fotografen kommer om en uke :eek:

Nå må jeg bare psyke meg opp til å starte på frokosten før jeg km begynne med alt annet :p
Ååååå det stemmer! Dere skal jo selge, men det blir jo kjempe bra da :D
Bare til å hoppe i det :p her har jeg hatt 3timers søvn inatt og sitter og lurer på hvor mange timer samboeren trenger før jeg kan vekke han :p hehe..
 
Hørtes kjekt ut :D *ser for meg d programmet grensepatruljen eller hva det heter, men det er vell ikke helt så gale i Norge da :p*
Haha nei, ble vell heller en del skravling her inne :p
Nei, så galt er det ikke her:p
Skravling her inne er jo mye koseligere;)
 
Tjolahopp. Håper alle har en finfin søndag.
Jeg sitter i en håndballhall i Drammen og skriker så jeg blir hes....
 
Ååååå det stemmer! Dere skal jo selge, men det blir jo kjempe bra da :D
Bare til å hoppe i det :p her har jeg hatt 3timers søvn inatt og sitter og lurer på hvor mange timer samboeren trenger før jeg kan vekke han :p hehe..
Haha, nå er set vel på tide å vekke han :p jeg har sovet masse og det er lenge siden sist :p
 
Haha, nå er set vel på tide å vekke han :p jeg har sovet masse og det er lenge siden sist :p
Har sovet lenge de siste dagene men ikke i natt, men det går helt fint da. Venter litt til så får jeg vekke han :p han sovnet ikke før kl 6 han heller, og han trenger litt mer søvn enn meg :p
 
Back
Topp