Så skummelt ! Håper ikke du stopper meg noen gangDen har ikke jeg sett heller
Jobber i tollvesenet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skummelt ! Håper ikke du stopper meg noen gangDen har ikke jeg sett heller
Jobber i tollvesenet..
Ah blir sikkert lange travle dager da? Switchet over midt i, så vet liksom ikke helt hva jeg syns. Så følger jeg ikke helt med heller daDen har ikke jeg sett heller
Jobber i tollvesenet..
Så deilig er langt utti gokk! Skal i dåp, også kommer en vennine til meg senereGod morgen alle sammen har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi
Å så kjekt kos deg masseSå deilig er langt utti gokk! Skal i dåp, også kommer en vennine til meg senere
God morgenGod morgen alle sammen har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi
Å så kjekt å få malt da jeg har et par skap jeg må male :/ men utsetter det litt tilGod morgen
Her skal det snart ryddes og vaskes litt, skal få samboeren til å male et strøk i gangen og.
Hehe...ikke skummelt i det hele tatt for lovlydige selvfølgeligSå skummelt ! Håper ikke du stopper meg noen gang
Kjeder meg sjelden på jobbAh blir sikkert lange travle dager da? Switchet over midt i, så vet liksom ikke helt hva jeg syns. Så følger jeg ikke helt med heller da
God formiddagGod morgen alle sammen har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi
Jupp, spesielt når fotografen kommer om en ukeÅ så kjekt å få malt da jeg har et par skap jeg må male :/ men utsetter det litt til
Hørtes kjekt ut *ser for meg d programmet grensepatruljen eller hva det heter, men det er vell ikke helt så gale i Norge da *Kjeder meg sjelden på jobb
Ikke verdens beste film da siden du ikke fulgte så godt med?!
Ååååå det stemmer! Dere skal jo selge, men det blir jo kjempe bra daJupp, spesielt når fotografen kommer om en uke
Nå må jeg bare psyke meg opp til å starte på frokosten før jeg km begynne med alt annet
Nei, så galt er det ikke herHørtes kjekt ut *ser for meg d programmet grensepatruljen eller hva det heter, men det er vell ikke helt så gale i Norge da *
Haha nei, ble vell heller en del skravling her inne
Og heldigvis for det daNei, så galt er det ikke her
Skravling her inne er jo mye koseligere
Haha, nå er set vel på tide å vekke han jeg har sovet masse og det er lenge siden sistÅåååå det stemmer! Dere skal jo selge, men det blir jo kjempe bra da
Bare til å hoppe i det her har jeg hatt 3timers søvn inatt og sitter og lurer på hvor mange timer samboeren trenger før jeg kan vekke han hehe..
Har sovet lenge de siste dagene men ikke i natt, men det går helt fint da. Venter litt til så får jeg vekke han han sovnet ikke før kl 6 han heller, og han trenger litt mer søvn enn megHaha, nå er set vel på tide å vekke han jeg har sovet masse og det er lenge siden sist
Hva synes du om den?Ryktet går med Jennifer Aniston, aldri sett den før
Er du skummel om man ikke erlovlydig?Hehe...ikke skummelt i det hele tatt for lovlydige selvfølgelig