VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Vekket han med frokost på senga, ironisk er det jo at det var jeg som måtte løpe på do og vaske badet på nytt igjen etterpå -.-
Haha! Jeg er sikker eneste fra festen i går som fløy på do da jeg kom hjem, til tross for at jeg var en av to som ikke drakk :p
 
Haha! Jeg er sikker eneste fra festen i går som fløy på do da jeg kom hjem, til tross for at jeg var en av to som ikke drakk :p
Huff :/ har bare kastet opp 3 ganger til nå denne uken, så det er jo heldigvis blitt bedre da :)-.-
 
Huff :/ har bare kastet opp 3 ganger til nå denne uken, så det er jo heldigvis blitt bedre da :)-.-
Det er bra! Hvor lenge er du sykemeldt nå? Jeg fikk ny sykemeld i posten i går, sykemeldt en Mnd til. Satser på at jeg kan friskmelde meg/få gradert sykemelding etterhvert :)
 
Det er bra! Hvor lenge er du sykemeldt nå? Jeg fikk ny sykemeld i posten i går, sykemeldt en Mnd til. Satser på at jeg kan friskmelde meg/få gradert sykemelding etterhvert :)
Til 27. Vet ikke om jeg klarer jobb etter 27. Da, får se :/ hadde vært kjekt å kunne komt seg litt på jobb igjen ja
 
Her er lysten veldig tilstede, men evnen er dessverre ikke der :( syns det er forferdelig...
Ja jeg har veldig lyst jeg også, men med formen nå så går det ikke. Og bekkenet har begynt å tulle de dagene jeg har fått gjort noe -.- syns alt ser mørkt ut -.-
 
Ja jeg har veldig lyst jeg også, men med formen nå så går det ikke. Og bekkenet har begynt å tulle de dagene jeg har fått gjort noe -.- syns alt ser mørkt ut -.-
Usj :( selv har ryggen blitt mer kronglete enn sist, må få ringt mt min i morgen.. Surrehue.no
 
Så deilig :) er langt utti gokk! Skal i dåp, også kommer en vennine til meg senere :)
stakkars han gubben din. Tror han savner mannen min :p prøver å lure ham ut på sykkel når vi er i bursdag.
 
God morgen alle sammen :) har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi :D

Holdt været seg?:D Hva grillet dere?:)
Her har jeg hat dagvakt i dag. Guttaboys har vært ute i hele dag. Er jo så nydelig vær. I ettermiddag har mannen og svigerfar ryddet i hagen. Spist middag med svigers. Kjekk helg, men også klar for ny uke:D
 
Back
Topp