Da sittr du sikkert i samme hall som naboen minTjolahopp. Håper alle har en finfin søndag.
Jeg sitter i en håndballhall i Drammen og skriker så jeg blir hes....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sittr du sikkert i samme hall som naboen minTjolahopp. Håper alle har en finfin søndag.
Fikk ikke sett den skikkelig ble litt mye skravling her inne istedenfor filmHva synes du om den?
Håper du også har en flott søndagTjolahopp. Håper alle har en finfin søndag.
Det kan jeg fort væreEr du skummel om man ikke erlovlydig?
Haha, sånn er det å dra på fylla HeheHar sovet lenge de siste dagene men ikke i natt, men det går helt fint da. Venter litt til så får jeg vekke han han sovnet ikke før kl 6 han heller, og han trenger litt mer søvn enn meg
Vekket han med frokost på senga, ironisk er det jo at det var jeg som måtte løpe på do og vaske badet på nytt igjen etterpå -.-Haha, sånn er det å dra på fylla Hehe
Haha! Jeg er sikker eneste fra festen i går som fløy på do da jeg kom hjem, til tross for at jeg var en av to som ikke drakkVekket han med frokost på senga, ironisk er det jo at det var jeg som måtte løpe på do og vaske badet på nytt igjen etterpå -.-
Huff :/ har bare kastet opp 3 ganger til nå denne uken, så det er jo heldigvis blitt bedre da -.-Haha! Jeg er sikker eneste fra festen i går som fløy på do da jeg kom hjem, til tross for at jeg var en av to som ikke drakk
Det er bra! Hvor lenge er du sykemeldt nå? Jeg fikk ny sykemeld i posten i går, sykemeldt en Mnd til. Satser på at jeg kan friskmelde meg/få gradert sykemelding etterhvertHuff :/ har bare kastet opp 3 ganger til nå denne uken, så det er jo heldigvis blitt bedre da -.-
Til 27. Vet ikke om jeg klarer jobb etter 27. Da, får se :/ hadde vært kjekt å kunne komt seg litt på jobb igjen jaDet er bra! Hvor lenge er du sykemeldt nå? Jeg fikk ny sykemeld i posten i går, sykemeldt en Mnd til. Satser på at jeg kan friskmelde meg/få gradert sykemelding etterhvert
Her er lysten veldig tilstede, men evnen er dessverre ikke der syns det er forferdelig...Til 27. Vet ikke om jeg klarer jobb etter 27. Da, får se :/ hadde vært kjekt å kunne komt seg litt på jobb igjen ja
Ja jeg har veldig lyst jeg også, men med formen nå så går det ikke. Og bekkenet har begynt å tulle de dagene jeg har fått gjort noe -.- syns alt ser mørkt ut -.-Her er lysten veldig tilstede, men evnen er dessverre ikke der syns det er forferdelig...
Usj selv har ryggen blitt mer kronglete enn sist, må få ringt mt min i morgen.. Surrehue.noJa jeg har veldig lyst jeg også, men med formen nå så går det ikke. Og bekkenet har begynt å tulle de dagene jeg har fått gjort noe -.- syns alt ser mørkt ut -.-
stakkars han gubben din. Tror han savner mannen min prøver å lure ham ut på sykkel når vi er i bursdag.Så deilig er langt utti gokk! Skal i dåp, også kommer en vennine til meg senere
Huff :/ er enkelte dager her som er helt sykt vonde, andre går greit men kjenner det :/Usj selv har ryggen blitt mer kronglete enn sist, må få ringt mt min i morgen.. Surrehue.no
Bare ca 5 Mnd igjenHuff :/ er enkelte dager her som er helt sykt vonde, andre går greit men kjenner det :/
Åhr ja :/ Håper det går fortere når sommeren kommerBare ca 5 Mnd igjen
Det sies at jeg er og, men tydeligvis ikke derTakk for det
Hehe..jeg er verdens staeste person
God morgen alle sammen har dere noen planer for dagen? Her skal vi grille sammen med onkelen min og kjæresten hans om været tillater, noe det ser ut til. Jippi