Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men deg hører vi jo ikke på , gjør vi dt daHelt greit synes jeg som har jobbehelg
Var ikke noe spesielt spennende det jeg så, kommer nok ikke til å se den igjen liksomOk, jeg synes den var temmloig dårlig.
Skjønner jeg godt. Her hender det rett som det er han får om natten enda, og han er 16mnd
Årh heldig! Samboeren er ikke så glad i fisk til min store frustrasjonVi pleier storsett ha det 2 ganger i uken. Noen ganger 3
Fisk i morgen også her
Årh heldig! Samboeren er ikke så glad i fisk til min store frustrasjon
nei ikke her heller.Var ikke noe spesielt spennende det jeg så, kommer nok ikke til å se den igjen liksom
Ja, synes det er moro selv, men jeg skjønner ikke Åssen dere får tid:OEr så moro med aktive jenter
Her er det kveldsmat og 71 grader nord.Snart masterchef autralia og kveldsmat...yayy
Ja jeg vet, elsker fisk. Prøv å si det til hanMen fisk som er riktig tilberedt er jo så fantastisk godt!!
Liker han ikke noe fisk?Ja jeg vet, elsker fisk. Prøv å si det til han
Jo hvit fisk, men det er et slit å få det med på menyen for det men ikke laks og ørret osv som jeg syns er sååå godtLiker han ikke noe fisk?
Laks er jo supergodt.Jo hvit fisk, men det er et slit å få det med på menyen for det men ikke laks og ørret osv som jeg syns er sååå godt
Jaaa ♡ og ørret! *vann i munnen*Laks er jo supergodt.
Lengste jeg har ammet er 7 måneder. Så spent denne gangen på hvordan d er å amme når ungen får tenner osv.
Spiser han ingenting da?Årh heldig! Samboeren er ikke så glad i fisk til min store frustrasjon
Aha Ikke dumt det heller.Her er det kveldsmat og 71 grader nord.
Ciabatta med ost, din da?Aha Ikke dumt det heller.
Hva bestod kveldsmaten av?
Joda hvit fisk, men det kommer ikke så lett med på menyen. Jeg har sagt det blir strengere nå når vi får barn hahaSpiser han ingenting da?
Den har vært helt grei men godt det er 4 uker til neste gangHihi, blir sånn denne helgen iallefall
Arbeidshelga vært ok da?