Neida, ikke bry dere om meg!Men deg hører vi jo ikke på , gjør vi dt da
neida, jeg skjønner det er greit at helgene går fort da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, ikke bry dere om meg!Men deg hører vi jo ikke på , gjør vi dt da
neida, jeg skjønner det er greit at helgene går fort da.
Vi er bare kjappe og effektive...Ja, synes det er moro selv, men jeg skjønner ikke Åssen dere får tid:O
Ja noe må det være bruker bare appen jeg, da, så tar jo litt mer tid å skrive med tlf enn på data. Hvertfall for min delVi er bare kjappe og effektive...
Yes det er vi, har god treningVi er bare kjappe og effektive...
Nei vi gjør jo ikke det heller.Neida, ikke bry dere om meg!
har gått smått med meg på lista i det siste ser jeg.
Men jeg er ajour da
hvert litt sliten og trøtt i det siste.. Å det har hvert mye på dagplanenJa, d er ganske stor forskjell fra februar må jeg si
Bruker bare appen jeg ogsåJa noe må det være bruker bare appen jeg, da, så tar jo litt mer tid å skrive med tlf enn på data. Hvertfall for min del
Mange års trening faktiskYes det er vi, har god trening
Nei, det gjør dere nok ikke....Nei vi gjør jo ikke det heller.
hvert litt sliten og trøtt i det siste.. Å det har hvert mye på dagplanen
Så jeg viste at jeg kom til å være mindre aktiv Men holder meg jo over 1500 ser det ut til og det er jo det som teller
Å nei, jeg skriver mye kjappere på pc enn mobil, gitt blir så mye feil herBruker bare appen jeg også
Mye kjappere enn data synes jeg!
Er det jeg tenker også. får heller komme sterkere tilbake litt senereSånn er d bare noen ganger
Så lenge du når målet ditt så!
Hørtes godt utCiabatta med ost, din da?
Okei, men er jo mye spennende fiskeretter man kan ha daJoda hvit fisk, men det kommer ikke så lett med på menyen. Jeg har sagt det blir strengere nå når vi får barn haha
Det skjønner jegDen har vært helt grei men godt det er 4 uker til neste gang
Hvordan har din helg vært?
Og å være ajour er jo det viktigstehar gått smått med meg på lista i det siste ser jeg.
Men jeg er ajour da
Du har det,jeg har bare ett år.Mange års trening faktisk