God formiddag
Kos dere på fjelltur!
Tusen takk. Ble en 2,5timers tur. Utrolig deilig Var vi innom å hilset på dyrene på gården i nærheten her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddag
Kos dere på fjelltur!
Jepp, så nære at det er helt greit *stolt*Det duger jo. Tilnærmet 2 kg det
Så herlig masse frisk luft!Tusen takk. Ble en 2,5timers tur. Utrolig deilig Var vi innom å hilset på dyrene på gården i nærheten her også
Det har du all grunn til. Tviler på jeg ville klart, ikke nok viljestyrkeJepp, så nære at det er helt greit *stolt*
Mhm, fantastisk. Gubben og guttungen skulle visst enda en tur senere...Mens jeg må på jobb.Så herlig masse frisk luft!
Takk for detDet har du all grunn til. Tviler på jeg ville klart, ikke nok viljestyrke
Vi får holde hjulene igang på jobb viMhm, fantastisk. Gubben og guttungen skulle visst enda en tur senere...Mens jeg må på jobb.
Takk for det, søte duKos dere på jobb damer
Nei helt greitFøler med deg. Var det vondt?
Nei, jeg er jo på jobb...Nå er d Melodi Grand Prix!!! Flere som ser på??
Kan jo faktisk se sånn utSå skravletråden har flytta inn her altså?
Det gjer det. Menmen. Skravling er jo koselig uansett kvar det foregårKan jo faktisk se sånn ut
Ja deg står jo selvfølgelig påNå er d Melodi Grand Prix!!! Flere som ser på??
Hehe tror det skravles over alt egentlig, jeg stikker innom her innimellom iallefallSå skravletråden har flytta inn her altså?
Ja deg står jo selvfølgelig på
Det er sant samma hvilken tråd bare vi har de samma koselige jentene!Det gjer det. Menmen. Skravling er jo koselig uansett kvar det foregår
Jaa ♡ huff heia Erlend, går og graver meg ned om den pizza sangen vinner flaut! HahaD er jo fantastisk!!