Har skjønt det der, er vel sånn for de nysgjerrigeVanskelig å slutte å lure vettu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har skjønt det der, er vel sånn for de nysgjerrigeVanskelig å slutte å lure vettu
Er temmelig nyskjerrig selv, så kan forstå det jeg altsåHar skjønt det der, er vel sånn for de nysgjerrige
jeg er lett å lure hahahahaÅ dere biter på gang på gang
Selvsagt, så lenge hun stadig kommer med hint så...Lurer dere fortsatt på hvordan det blir ..
At du er nysgjerrig har jeg jo skjønt, så at du biter på var vel ingen overraskelse.jeg er lett å lure hahahaha
Jeg er kjempe nysgjerrig og elsker "gåter"
Jeg bare later som jeg ikke er nysgjerrig jeg .....Er temmelig nyskjerrig selv, så kan forstå det jeg altså
Definitivt. Uten tvilÅ dere biter på gang på gang
hehe Ja ikke sant.At du er nysgjerrig har jeg jo skjønt, så at du biter på var vel ingen overraskelse.
Skjønner deg godt kunne aldri hatt jobbet i en vanlig kontorjobb..Jeg hater å kjede meg.. Hater stillhet og stille sitting
Jobbet på kontor EN gang... Kjedeligste jobben jeg noen gang har hatt
Rai, rai!Her har d vært liv idag, ser jeg
Klarte 1,8 kg!! det får duge!!Hihi, jaja
Mhm, det er du. Klarte jo de 2kg?
God formiddagHei på dere jenter
Nydelig vær i da også,yayy!
Her blir det fjelltur om ikke lenge
Natten gikk strålendeJa klart jeg gjør det
Hvordan gikk natten?
Enig!!! Er ingenting som er verre enn å være i en sakte gående, stille stående jobb.Skjønner deg godt kunne aldri hatt jobbet i en vanlig kontorjobb..
Blir sååå rastløs
Rai, rai!
Og hvor var du??
Nei, litt mer action må vi haEnig!!! Er ingenting som er verre enn å være i en sakte gående, stille stående jobb.
Så koseligHar satt kanelknutedeig, og skal straks ut med storesøster. Lillesøsters første tur i vogna
Så koselig
Da regner jeg med storesøster er frisk igjen?
Kos dere ute
Så bra daHun har vært feberfri siden i går morgest. Hun hoster da, men d er bare å kle på seg
Det duger jo. Tilnærmet 2 kg detKlarte 1,8 kg!! det får duge!!