VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Ja, er neste verre det :) Men erfaringsmessig, er det enklare å få samla gjengen når det er ein "årsak" bak det. Og etter fødsel er det ikkje sikkert ein har tid eller energi til å møta så mangen om gongen. Er sjølvsagt alltid stas med gaver, men det beste med babyshower er jo at sååå mange samlast og ein fekk ein jentekveld :)
Ja det er det :) også er det jo noe med den overraskelsen også da :)
 
Ja det er det :) også er det jo noe med den overraskelsen også da :)

Når eg fekk BS med nr 1, så hadde eg det på følelsen at eg skulle få det. Laget mitt (eg er håndballtrenar) skulle spela kamp og ei vennine skulle feire bursdagen sin samma dag. Informerte om at eg kom, men mulig eg måtte reisa tidleg. Da vart ho veldig rar, og sa at eg måtte jo prioritera henna.
Meeen, så vart eg innlagt på sjukehuset med premature rier i romjula (gjekk bra, Jr holdt seg inne til 6 dagar på overtid), og da ringte ho vennina mi og fortalte alt og lurte på kva eg ønskte å gjera. Avlyse og heller ta det etterpå, eller kjøre på :p
 
VANN!!!! Der har du ett hint :p


Ohhh, sånt basseng som ein kan ha i hagen? Ikkje slikt 149kr oppblåsbar lite plaskebasseng, men litt større? Det hadde vore såååå kuuuuuult! Hadde snakka rompa av meg for eit slikt :D :p
 
Når eg fekk BS med nr 1, så hadde eg det på følelsen at eg skulle få det. Laget mitt (eg er håndballtrenar) skulle spela kamp og ei vennine skulle feire bursdagen sin samma dag. Informerte om at eg kom, men mulig eg måtte reisa tidleg. Da vart ho veldig rar, og sa at eg måtte jo prioritera henna.
Meeen, så vart eg innlagt på sjukehuset med premature rier i romjula (gjekk bra, Jr holdt seg inne til 6 dagar på overtid), og da ringte ho vennina mi og fortalte alt og lurte på kva eg ønskte å gjera. Avlyse og heller ta det etterpå, eller kjøre på :p
Så kjedelig da ! Hva valgte du ? :p jeg var i babyshower i november, vennina mi trudde hu skulle på tupperware party. Hu ble skikkelig rørt :)
 
Så kjedelig da ! Hva valgte du ? :p jeg var i babyshower i november, vennina mi trudde hu skulle på tupperware party. Hu ble skikkelig rørt :)

Valgte å kjøra på :) Sa at så lenge eg ikkje låg i fødsel så skulle det gjennomførast ;) :p Og eg kosa meg glugg :D Var kjempe koslig og masse god mat ❤️
 
Back
Topp