VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Ohhh, sånt basseng som ein kan ha i hagen? Ikkje slikt 149kr oppblåsbar lite plaskebasseng, men litt større? Det hadde vore såååå kuuuuuult! Hadde snakka rompa av meg for eit slikt :D :p
Ja, vi lanserte jo basseng som fine "sommetting" i fjor. Vannleker, som sklie til å legge på gress, eller sånn basseng som er lite større enn det til 149 med ball og badering.

Det kan kanskje få meg til å skravle i april også. Det trenger jeg jo ikke gjemme bakerst i klesskapet!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Ja, vi lanserte jo basseng som fine "sommetting" i fjor. Vannleker, som sklie til å legge på gress, eller sånn basseng som er lite større enn det til 149 med ball og badering.

Det kan kanskje få meg til å skravle i april også. Det trenger jeg jo ikke gjemme bakerst i klesskapet!

Nei, det kan du fint ha framme i sommar :D Hadde vore ein kjempe flott premie :D
 
Vææææ skjedd alt for mye idag, herregud skjønner ikke resten av verden at jeg er nødt til å skravle på BV altså, halloo :D
 
Jeg innser at reelt sett gleder jeg meg ikke det minste til april. Påske. Min mann skal jobbe palmehelga. Hele påska. Det begynte med "bare torsdag og fredag og mandag. Fri i helga, og bare vanlig dag, ikke lange dager." det ble "og palmehelga ", og "og påskehelga", og jeg er meget tvilende til at han skal spise middag sammen med oss.

Han jobber hver eneste dag, og trolig lange dager, fra 23.3 til 10.4. Så håper vi på litt fri den helga 11-12.

Blæ!!!
 
Klart hun gjør det med vilje, trodde d noe annet?
Vi er enige, ser jeg.

Tamara gjør det fordi hun vet vi et nysgjerrige. Og skravler enda mer, hvilket annonsørene liker. Mye aktivitet. (og annonseklikk, med vilje eller uhell)
 
Vi er enige, ser jeg.

Tamara gjør det fordi hun vet vi et nysgjerrige. Og skravler enda mer, hvilket annonsørene liker. Mye aktivitet. (og annonseklikk, med vilje eller uhell)

Jo, det kan være en grunn. Men hovedgrunnen er fordi dette er veldig GØY! Gøy å lage topp 100 til dere, gøy å se liv på forumet, og ikke minst gøy når dere blir glade for å vinne :D
Og såklart, ingen annonsører har lyst til å gi premier gratis til ett forum uten aktivitet ;)
 
Jo, det kan være en grunn. Men hovedgrunnen er fordi dette er veldig GØY! Gøy å lage topp 100 til dere, gøy å se liv på forumet, og ikke minst gøy når dere blir glade for å vinne :D
Og såklart, ingen annonsører har lyst til å gi premier gratis til ett forum uten aktivitet ;)
Så klart du synes det er gøy. Og sikker gøy å terge oss.

Men som du sier, et forum uten aktivitet får ikke Premier, så det at du får oss til å skravle øker mulighetene for at dette kan fortsette.

Så klart det er gøy. Å få oss til å skravle så mye at du får premier du kan gi oss. Klart det er gøy. Høres ut om en super jobb du har.

(helt på siden. Er dette fulltid eller har du en annen jobb også?)
 
Jo, det kan være en grunn. Men hovedgrunnen er fordi dette er veldig GØY! Gøy å lage topp 100 til dere, gøy å se liv på forumet, og ikke minst gøy når dere blir glade for å vinne :D
Og såklart, ingen annonsører har lyst til å gi premier gratis til ett forum uten aktivitet ;)

Full score på alle punkter! I tillegg er d veldig underholdene for oss :p
 
Gøy for oss også, ja
 
Back
Topp