VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Så klart du synes det er gøy. Og sikker gøy å terge oss.

Men som du sier, et forum uten aktivitet får ikke Premier, så det at du får oss til å skravle øker mulighetene for at dette kan fortsette.

Så klart det er gøy. Å få oss til å skravle så mye at du får premier du kan gi oss. Klart det er gøy. Høres ut om en super jobb du har.

(helt på siden. Er dette fulltid eller har du en annen jobb også?)

Du har helt rett, det er en kjempesuper jobb :)

Nei, det er ikke fulltid, jeg har en annen jobb også ;)
Vanligvis har jeg hjemmekontor, men akkurat nå er jeg på hovedkontoret vårt i Stavanger en tur :)
 
Du har helt rett, det er en kjempesuper jobb :)

Nei, det er ikke fulltid, jeg har en annen jobb også ;)
Vanligvis har jeg hjemmekontor, men akkurat nå er jeg på hovedkontoret vårt i Stavanger en tur :)
Du er her jo ca døgnet rundt tom tider, så nesten rart at du har tid til en annen jobb.

Tenk å få lov til å ha forumet som jobb da, liksom
 
Vel, tid har jeg ;)

Vi har en stilling ledig som vikar moderator nå ;) Søk!
Tett før.

Men du vet. Jeg er sånn der som liker semianonymitet. Uten bilde av at jeg frekventerer denne siden.

Også har jeg ikke... Der slukte jeg hva det heter. Den der telefon på onternett-greia. Og mikrofon. På jobb bruker jeg lynk, hjemme ringer vi med mobil eller facetime på ipad.
 
Jo, det kan være en grunn. Men hovedgrunnen er fordi dette er veldig GØY! Gøy å lage topp 100 til dere, gøy å se liv på forumet, og ikke minst gøy når dere blir glade for å vinne :D
Og såklart, ingen annonsører har lyst til å gi premier gratis til ett forum uten aktivitet ;)
Du gjør en flott jobb Tamara!! Premiene er alltid flotte!
 
Flinkingen du vettu :) blir det storksak og flexi crib i April og? ;)

Flexi crib var siste gong denna mnd meinar eg det sto lengre bak her :( For denna gongen iallefall.
 
Jo, det kan være en grunn. Men hovedgrunnen er fordi dette er veldig GØY! Gøy å lage topp 100 til dere, gøy å se liv på forumet, og ikke minst gøy når dere blir glade for å vinne :D
Og såklart, ingen annonsører har lyst til å gi premier gratis til ett forum uten aktivitet ;)

Vinn vinn for alle dette vel :D
 
Back
Topp