VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Fordi det gikk opp for meg at mannen skal jobbe i palmehelga. Hele påska, alle de røde dagene og hele pakka. Det begynte med at han skulle jobbe påska, men ikke helga. Så ble det og palmehelga, og påskehelga.

Jeg ville på ski med ungene på fjellet! Nå får jeg nok det om det er vær til det, og snø, sammen med mamma og pappa. Dersom han jobber lange dager kan vi spise middag sammen med dem også.

Det er bare det at jeg er drittlei av å lage middag til tre, (vi har spist middag sammen på en hverdag i 2015. EN ja) men jeg har ikke lyst at jeg og ungene skal feire påske sammen med mine foreldre. Ikke at jeg ikke vil være sammen med dem, det vil jeg gjerne, men jeg er gift. Jeg er ikke alenemor med to unger, jeg er gift med barnas far. Jeg kunne tenke meg at vi fikk være sammen som en familie.
Vet hvordan det er, føler meg som alenemor til to selv iblant..
 
Jeg vet ikke helt om jeg prøver på det heller jeg. Sånn siden jeg ikke får plass til den vugga bakerst i klesskapet mitt..
 
Enig, mange henger seg sånn opp i plass..jeg er glad hvis jeg klarer 1500 denne mnd. Heldigvis er det ikke 2000..
Har gitt litt opp med å henge meg opp i plassen. Var gøy å ligge på 3. plass en stund :) men en helg vekke så datt jeg nedover :)
 
Har gitt litt opp med å henge meg opp i plassen. Var gøy å ligge på 3. plass en stund :) men en helg vekke så datt jeg nedover :)
Da skal man henge i ja;) Neida, så lenge man har 1500 så er jo alt bra:D
 
Back
Topp